關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 20
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 20 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1441#
發表於 07-1-29 10:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我都同呀女講左2次啦!搭escalator,真係要扶實個電梯扶手呀![quote]
雪文 寫道:
KY,人係咁的啦, 無事就無咩警惕, 出事就大件事啦.  我又要

Rank: 6Rank: 6


6601
1442#
發表於 07-1-29 10:55 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

係啦!出去行

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1443#
發表於 07-1-29 10:57 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我同我仔女講咗N次咁多啦, 只不過佢哋唔上腦, 特別係我仔.  意外就係預計唔到的.

KY,上周六我試咗M記的咖哩豬扒飽, 幾好.

[quote]
KY2004 寫道:
我都同呀女講左2次啦!搭escalator,真係要扶實個電梯扶手呀![quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
1444#
發表於 07-1-29 11:02 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

係呀!搵日試

Rank: 6Rank: 6


6601
1445#
發表於 07-1-29 11:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

come come唔見左人ge?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1446#
發表於 07-1-29 11:05 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

KY: 睇下你得唔得?
3/2茶聚暫時:
HIN_BB
MINNIE
COME
JERRY媽
龍舌蘭(待覆)
(請報名)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1447#
發表於 07-1-29 11:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

剛剛係度計緊出雙糧. 即call即到!
KY2004 寫道:
come come唔見左人ge?

Rank: 6Rank: 6


6601
1448#
發表於 07-1-29 11:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我應該唔得喇!
come爸嘩 寫道:
KY: 睇下你得唔得?
3/2茶聚暫時:
HIN_BB
MINNIE
COME
JERRY媽
龍舌蘭(待覆)
(請報名)

Rank: 6Rank: 6


6601
1449#
發表於 07-1-29 11:09 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

雙糧,正呀~ [quote]
come爸嘩 寫道:
剛剛係度計緊出雙糧. 即call即到! [quote]

Rank: 5Rank: 5


4403
1450#
發表於 07-1-29 11:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

minnie,

Just thought you had found good 唐裝 in Lo Wu/Wai Chow tim  

My girl says no need to buy 唐裝 for her in the CNY wow, just wear those beautiful old clothes OK lar wow But seeing those pretty 唐裝, I am itchy to buy one for her    

[quote]
雪文 寫道:
我明白.   Lunch我想去北角睇吓的唐裝呀, 我老細今日放假, 我又無帶飯.[quote]

Rank: 5Rank: 5


4403
1451#
發表於 07-1-29 11:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

      

KY2004 寫道:
雙糧,正呀~ [quote]
come爸嘩 寫道:
剛剛係度計緊出雙糧. 即call即到! [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1452#
發表於 07-1-29 11:19 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

KY: 你公司無雙糧的嗎?
唔緊要啦, 下次再約.
咁24/2下午BBQ你得唔得? (可以叫埋爸爸參加的)[quote]
KY2004 寫道:
我應該唔得喇! [quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
1453#
發表於 07-1-29 11:21 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

冇呀!幾年都冇喇!   
24號BBQ,未知得唔得,如果去澳洲就唔得喇![quote]
come爸嘩 寫道:
KY: 你公司無雙糧的嗎?
咁24/2下午BBQ你得唔得? (可以叫埋爸爸參加的)[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1454#
發表於 07-1-29 11:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我家姐公司又係無雙糧出, 真係幾慘!
BBQ~你幾時知道得唔得就覆我啦![quote]
KY2004 寫道:
冇呀!幾年都冇喇!   
24號BBQ,未知得唔得,如果去澳洲就唔得喇![quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
1455#
發表於 07-1-29 11:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

come come:

遵命![quote]
come爸嘩 寫道:
BBQ~你幾時知道得唔得就覆我啦![quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1456#
發表於 07-1-29 11:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

   乖啦乖啦!
我星期六又去左聯合行街, 都係一D收獲都無, 反而係花園街附近見倒開左間賣台灣食品的舖, 買左一盒"義美(好似)"朱古力味的旦糕, 我老公話好好食, 我同女女都覺得一般, $28約有6-7塊, 唔抵囉! 佢仲有蜂蜜味同原味的.[quote]
KY2004 寫道:
come come:

遵命![quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
1457#
發表於 07-1-29 11:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我係UNY試食過,好多人話好食,我覺得唔好囉!太甜同好似濕濕地咁!    [quote]
come爸嘩 寫道:
我星期六又去左聯合行街, 都係一D收獲都無, 反而係花園街附近見倒開左間賣台灣食品的舖, 買左一盒"義美(好似)"朱古力味的旦糕, 我老公話好好食, 我同女女都覺得一般, $28約有6-7塊, 唔抵囉! 佢仲有蜂蜜味同原味的.[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1458#
發表於 07-1-29 11:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

義美-好多人話好好味加, 最好味係 蜂蜜, 不過我試食過都無想像中咁好吃.[quote]
come爸嘩 寫道:
   乖啦乖啦!
我星期六又去左聯合行街, 都係一D收獲都無, 反而係花園街附近見倒開左間賣台灣食品的舖, 買左一盒"義美(好似)"朱古力味的旦糕, 我老公話好好食, 我同女女都覺得一般, $28約有6-7塊, 唔抵囉! 佢仲有蜂蜜味同原味的.[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1459#
發表於 07-1-29 11:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

MINNIE: 你仲未回答我地問題喎, 點解你個手機NO用唔返, 咁我搵你用邊個NO呀?     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1460#
發表於 07-1-29 11:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

Yuetma, 我囡都唔使買, winwin俾咗件唐裝紅色背心我囡, 咁我可以慳返.     


[quote]
yuetmama 寫道:
minnie,

Just thought you had found good 唐裝 in Lo Wu/Wai Chow tim  

My girl says no need to buy 唐裝 for her in the CNY wow, just wear those beautiful old clothes OK lar wow But seeing those pretty 唐裝, I am itchy to buy one for her    

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖