關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
1441#
發表於 08-8-14 16:24 |只看該作者
CANKAN,

其實直資我會報2-3間, 浸小 & 培僑我係一定會報的了, 而家仲考慮緊報唔報播道, 而播道報名與否, 會等到下星期六聽埋個小一簡介會至決定!

至於私校, 我會報香港真光, 德望, 女拔, 宣小, SFA呢五間!

跨區津小, 頭ROUND我會報ST. MARY, 但頭ROUND計分, 必然不入, 所以若然直資唔收, 咁我會玩埋個大抽獎, 跨區首選依然係ST. MARY, 如果大抽獎有幸入到, 咁就會讀ST. MARY, 如果大抽獎入唔到, 咁99%會讀番蘇小! (假設其他私校唔收)

原文章由 CanKan 於 08-8-14 14:49 發表
十月媽咪:

真光中學係咪女校黎架?最後你會唔會報沙田果間呀?其實你會唔會跨區報津校呀?我而家睇緊灣仔區!

cankan

Rank: 5Rank: 5


2378
1442#
發表於 08-8-27 11:22 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-8-14 16:24 發表
CANKAN,

其實直資我會報2-3間, 浸小 & 培僑我係一定會報的了, 而家仲考慮緊報唔報播道, 而播道報名與否, 會等到下星期六聽埋個小一簡介會至決定!

至於私校, 我會報香港真光, 德望, 女拔, 宣小, SFA呢五間!

跨區津 ...


各位媽媽,


請問有無人知 Ms. 邱 好不好

Rank: 3Rank: 3


317
1443#
發表於 08-9-3 15:25 |只看該作者
十月媽咪, 唔好意思呀,請問
舒太既褓姆車
大約幾點在維景灣畔闊上車, 幾點返到學校, thank you very much!

Rank: 4


850
1444#
發表於 08-9-3 19:34 |只看該作者
原帖由 foreverfriends 於 08-9-3 15:25 發表
十月媽咪, 唔好意思呀,請問
舒太既褓姆車
大約幾點在維景灣畔闊上車, 幾點返到學校, thank you very much!



HIHI....你地係唔係到呀...點解甘得意要走返呢到.....

Rank: 4


605
1445#
發表於 08-9-4 13:54 |只看該作者
我係度呀................係咪以後都要係依度繼續呀?

cankan

Rank: 4


605
1446#
發表於 08-9-4 13:57 |只看該作者
喂喂喂.....小一派位既表格可由8/9起係學校幼稚園、各區民政事務處及教育局學位處領取,交表日期由26/9至3/10,請各位留意有關既日期。


cankan

Rank: 4


605
1447#
發表於 08-9-4 14:08 |只看該作者
你地會唔會去聽依個星期六既家長會呀?我可能去唔倒呀!今日特登走去小學部問有冇相關既資料之後去攞番,點知佢話冇,純粹係講番小學既情況;你地有冇人會去呀?聽完可唔可以講番俾我聽呀?

不過話時話,前兩日去幼兒部幫我仔攞報名表,多口問句出年入讀係咪直升小學,佢話係;但之前我問過小學部,佢地話我地依屆係最後一屆直升既,禁即係點?竟然有兩個版本。

重有一樣呀!今朝我帶亞女返學,有個女人派卡片,係褓姆車,卡片上面寫住係吳太,唔通有新既競爭者?唔知學校知唔知?

cankan

Rank: 4


525
1448#
發表於 08-9-4 17:58 |只看該作者
Hi,

My son is in K1 PM this year. 有沒有家長知道 蘇浙幼稚園 K2 - 全日班好不好 ?  

Thanks

Gobby

Rank: 4


850
1449#
發表於 08-9-5 09:31 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-9-4 14:08 發表
你地會唔會去聽依個星期六既家長會呀?我可能去唔倒呀!今日特登走去小學部問有冇相關既資料之後去攞番,點知佢話冇,純粹係講番小學既情況;你地有冇人會去呀?聽完可唔可以講番俾我聽呀?

不過話時話,前兩日去幼兒部幫我仔攞報名 ...



星六唔去啦....十月媽就唔知....
下..今屈最後直升??....我覺得除非教統局有新指引...唔係係到讀ger幼生點都有d..jetso掛....

Rank: 4


850
1450#
發表於 08-9-5 09:33 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-9-4 13:57 發表
喂喂喂.....小一派位既表格可由8/9起係學校幼稚園、各區民政事務處及教育局學位處領取,交表日期由26/9至3/10,請各位留意有關既日期。


cankan


thanks you....

Rank: 4


605
1451#
發表於 08-9-5 13:00 |只看該作者
Gobby,

Tel #6136 945 Mr. Ng & #9520 0181 Mrs. Ng.

cankan

Rank: 4


605
1452#
發表於 08-9-5 13:01 |只看該作者
Mr. Ng #6136 9145

cankan

Rank: 4


850
1453#
發表於 08-9-5 13:43 |只看該作者
原帖由 joeytcy 於 08-9-5 09:31 發表



星六唔去啦....十月媽就唔知....
下..今屈最後直升??....我覺得除非教統局有新指引...唔係係到讀ger幼生點都有d..jetso掛....



岩岩收到將天來電firm星期日講座....當日家長會入hall聽講座....d小朋友就被編去課室試堂喎...所以阿女個日要著運動鞋...阿女係b組...

Rank: 4


850
1454#
發表於 08-9-5 13:45 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-9-5 13:00 發表
Gobby,

Tel #6136 945 Mr. Ng & #9520 0181 Mrs. Ng.

cankan


cankan

之前聽你會揀北角衛理...你有無去佢地d講座呀...

Rank: 4


850
1455#
發表於 08-9-6 10:21 |只看該作者
尋人 : 十月媽媽

唔知係咪蕩失左路.....hehe


兩位 :
另我昨晚終於上網睇左自行分配學位程序及過程....
小一學位約50% = 自行分配
再係一半學分甲乙類....
甲= 再佔30%必收
乙 = 佔20% 計分 (同分就抽籤)
我自己約莫計下如一間約有170小一學位...甘自行分配乙部分咪得34個位(約)..... -_-"
重要7除8扣d....20分或以上...甘分分鐘一個15分ger位都無啦.....@_@"
我見到網上(教統局)如同分就會抽籤...甘你地知唔知d學校點抽架..用咩方法抽架....

死啦...我突然係到唸...好無同阿女揀間無宗教呢....

[ 本帖最後由 joeytcy 於 08-9-6 10:46 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
1456#
發表於 08-9-7 13:16 |只看該作者
foreverfriends,
舒太開學前叫我地八點十五分到大堂等車的, 但開學一星期了, 架車都要八點半左右至唻到, 返到學校剛剛九點正!

原帖由 foreverfriends 於 08-9-3 15:25 發表
十月媽咪, 唔好意思呀,請問
舒太既褓姆車
大約幾點在維景灣畔闊上車, 幾點返到學校, thank you very much!

Rank: 5Rank: 5


4411
1457#
發表於 08-9-7 13:24 |只看該作者
悠媽,
我的確係迷左路呀, 終於搵番你地喇, bk真係好煩, 無啦啦搞咁多野!

cankan,
星期六聽左個小一簡介會喇, 大致都係講番佢地既小學部既成績有幾咁勁, 阿副校長係用"已經沒有進步的空間"唻形容佢地既成績, 暗示近乎完美既100分!

副校長重申一點, 我地今屆, 會係最後一屆直升, 今年讀緊k2既, 出年有可能要接受面試or視乎校內成績&操行而決定收唔收番! (副校長話咁做, 係因為學額問題, 太多外校生想報蘇小咁話)

中文方面, 我手寫我口, 絕對強!

英文方面, 小一至小三會由外藉老師負責oral & listening部份, 本地老師負責reading & writing & grammer等等, 小四至小六, 英文科會全部交番畀外藉老師負責!

副校長話, 佢地既學生, 除左學業成績好之外, 品格既培養亦好好, 佢地好重視學生既品格修養咁話喎, so far我暫時所見, 佢地既品格同校風確係唔錯既!

學費三千 (全日班), 千八(半日班), 來年會開三班全日班, 一班半日班, 但半日班只係for蘇幼學生申請, 所有外校生都只可以報全日班!

大致都係講呢d野, 仲有佢地既學生攞左d乜獎物獎之類, 無乜特別!

原帖由 CanKan 於 08-9-4 14:08 發表
你地會唔會去聽依個星期六既家長會呀?我可能去唔倒呀!今日特登走去小學部問有冇相關既資料之後去攞番,點知佢話冇,純粹係講番小學既情況;你地有冇人會去呀?聽完可唔可以講番俾我聽呀?

不過話時話,前兩日去幼兒部幫我仔攞報名 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1458#
發表於 08-9-7 13:30 |只看該作者
悠媽,
我終於搵番條路返到"屋企"喇!

我一直叫你點都要報下直資or私校就係咁解啦, 如果阿悠唔係天主教徒, 你走去揀將天, 唉...雖然話天主教徒多數唔會揀將天, 但將天都有咁多年響tko既地位, 本身嗰班讀緊既學生, 相信好多都有兄弟姊妹, 人地有兄弟姊妹, 已經多分過你只得15分喇...所以...其實d有宗教既學校, 真係...好難響頭round入得到架! 入到既話, 真係要買六合彩!

如果唔揀宗教學校, 咁你有乜心水? 不過就算唔揀宗教學校, 淨係得15分, 始終都係難以競爭的, 頭round原則上可以打定輸數, 唯有係寄望第二round既彩數, 因為到時個個都係靠運氣啊!


原帖由 joeytcy 於 08-9-6 10:21 發表
尋人 : 十月媽媽

唔知係咪蕩失左路.....hehe


兩位 :
另我昨晚終於上網睇左自行分配學位程序及過程....
小一學位約50% = 自行分配
再係一半學分甲乙類....
甲= 再佔30%必收
乙 = 佔20% 計分 (同分就抽籤)
我自己約 ...

Rank: 4


850
1459#
發表於 08-9-7 21:21 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-9-7 13:30 發表
悠媽,
我終於搵番條路返到"屋企"喇!

我一直叫你點都要報下直資or私校就係咁解啦, 如果阿悠唔係天主教徒, 你走去揀將天, 唉...雖然話天主教徒多數唔會揀將天, 但將天都有咁多年響tko既地位, 本身嗰班讀緊既學生, 相 ...


今日聽左講座啦....將天參與左小班教學..即
每班25人共5班次125
自行分配共收63人
甲=38
乙=25
比往年已少收左幾十人..

Rank: 5Rank: 5


4411
1460#
發表於 08-9-8 08:44 |只看該作者
咁你成個部署駛唔駛改動一下呀? 得咁少位, 頭round 15分既人又勁多, 感覺上, 好無保障喎!

原帖由 joeytcy 於 08-9-7 21:21 發表


今日聽左講座啦....將天參與左小班教學..即
每班25人共5班次125
自行分配共收63人
甲=38
乙=25
比往年已少收左幾十人..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖