- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
悠媽,
我的確係迷左路呀, 終於搵番你地喇, bk真係好煩, 無啦啦搞咁多野!
cankan,
星期六聽左個小一簡介會喇, 大致都係講番佢地既小學部既成績有幾咁勁, 阿副校長係用"已經沒有進步的空間"唻形容佢地既成績, 暗示近乎完美既100分!
副校長重申一點, 我地今屆, 會係最後一屆直升, 今年讀緊k2既, 出年有可能要接受面試or視乎校內成績&操行而決定收唔收番! (副校長話咁做, 係因為學額問題, 太多外校生想報蘇小咁話)
中文方面, 我手寫我口, 絕對強!
英文方面, 小一至小三會由外藉老師負責oral & listening部份, 本地老師負責reading & writing & grammer等等, 小四至小六, 英文科會全部交番畀外藉老師負責!
副校長話, 佢地既學生, 除左學業成績好之外, 品格既培養亦好好, 佢地好重視學生既品格修養咁話喎, so far我暫時所見, 佢地既品格同校風確係唔錯既!
學費三千 (全日班), 千八(半日班), 來年會開三班全日班, 一班半日班, 但半日班只係for蘇幼學生申請, 所有外校生都只可以報全日班!
大致都係講呢d野, 仲有佢地既學生攞左d乜獎物獎之類, 無乜特別!
原帖由 CanKan 於 08-9-4 14:08 發表 
你地會唔會去聽依個星期六既家長會呀?我可能去唔倒呀!今日特登走去小學部問有冇相關既資料之後去攞番,點知佢話冇,純粹係講番小學既情況;你地有冇人會去呀?聽完可唔可以講番俾我聽呀?
不過話時話,前兩日去幼兒部幫我仔攞報名 ... |
|