關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1874
1441#
發表於 06-7-28 11:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

瑪利曼我都好中意呀, 但佢好似不係14網喎, 我得15分, 機會係不係更加低呢?

我想問下你地有幾多分呀?

Sindy 寫道:
唔記得左呀,我聽日幫你問問,sorry[quote]
ckckcktina 寫道:
emiluihk,

anna講得岩啦..   所以我諗住搵d有小學&有中學既學校囉. 瑪利曼, 聖paul, 聖心全部都有中學    到時唔使再煩麻... 嘉諾撒都係有小&中學啦.

sindy,

你幫我問左修女未啊?   thanks!
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1245
1442#
發表於 06-7-28 11:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀 HALAHA ,

          係呀Marymount 係net 12 ,不過唔駛擔心,我都無分,我都係等運一族,試一試囉,真係聽天由命架咋,不過net14
好似都有幾間好學校,so 應該唔會差得去邊既 ... 放心la
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
1443#
發表於 06-7-28 11:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi tazmanic,

      係呀咁啱我地個個都係第一個仲係女添,so 大家都好擔心lucky draw 派得唔好,不過net 14 都有好多係男女校架,
蘇浙小學好 , 如果我有錢我都會考慮比我女讀架,but 可惜
無呢,唯有努力請敎吓其他家長既意見囉    

P.S.>> 你個仔個樣鬼鬼地好靚仔喔
  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1874
1444#
發表於 06-7-28 11:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

咁你個排位又係點呀?

有咩心水呀?

Rank: 5Rank: 5


1245
1445#
發表於 06-7-28 12:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

HALAHA,

        暫時都仲係跨區瑪利曼 (搏吓運) 如果唔得就
番嚟 NET 14 既 嘉諾撒,繼而會係滬江,循道,衞理之類
後面嗰d 開始亂嚟架喇,我諗唔會派得咁後卦 (touch
wood ... touch wood...)再唔係就叩門 or 直資囉
聽講 漢華小學部新開,個校舍設施好吸引 & 推行IB課
程~~~唉! 不過到時先算, 定就定咗 , 一切隨緣 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1874
1446#
發表於 06-7-28 12:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

我地跨區瑪利曼, 20分都有好多, 我地15分會不會連抽都無機會抽ga?

Rank: 5Rank: 5


1245
1447#
發表於 06-7-28 14:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

HALAHA,

      咁又係呀 計分真係無望架,但1st round都要硬闖(預咗
陪跑架咋), 望2nd round天空伯伯比個changes 我地囉,
再唔得就等3rd round 其實我已經打定輸數,心諗佢唔得,
執番個嘉諾撒都好丫,希望在明天丫麻    
再唔係 touch wood 派得唔好唯有自己係屋企同囡囡惡補
囉 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
1448#
發表於 06-7-28 16:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

HALAHA ,

        唔會,你放心la,佢一定要留番d 位比2nd round架,
政府規定架麻,不過有幾多位就唔多清楚了 ...
呢方面要請敎吓anna_gigi 佢好在行,but 佢最近好似
busy 喎 , 我地耐心d 等吓丫
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
1449#
發表於 06-7-28 16:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

by the way , anna_gigi,


         我想請問呢,2nd round 個派位機制係點架,
我聽之前有幾位家長講咩第幾組第幾組,又咩誇區
NO. etc.      聽落好似同電腦派位有關
     究竟佢電腦派位個number 係咪有咩
編排方法   係咪有分組別         anna_gigi 請賜敎
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
1450#
發表於 06-7-29 12:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位早啊, 嘩, 好耐無上來下, 多左咁多新媽媽啊, 你地好

anna_gigi,

你終於脫離苦海啦. 恭喜你啊.   train新人好煩喎, 要俾心機啊. 咁你8月31日就可以拍拍"law油"走人囉. 咁你跟住點啊? 搵唔搵過份工做啊? or全識響屋企睇住細女啊?    

sindy,

你幫我問左未啊? 好似唔記得左啊...    

Rank: 5Rank: 5


2238
1451#
發表於 06-7-29 12:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

HALAHA,

你又係鐘意瑪利曼啊, 咁大家互祝good luck啦. 希望我地阿女可以做得成校友啦.    

Rank: 5Rank: 5


2238
1452#
發表於 06-7-29 12:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我都想知啊.
emiluihk 寫道:
by the way , anna_gigi,
         我想請問呢,2nd round 個派位機制係點架,
我聽之前有幾位家長講咩第幾組第幾組,又咩誇區
NO. etc.      聽落好似同電腦派位有關
     究竟佢電腦派位個number 係咪有咩
編排方法   係咪有分組別         anna_gigi 請賜敎

Rank: 5Rank: 5


2238
1453#
發表於 06-7-29 12:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

就快收工, see大家on monday啦. 88!  


221
1454#
發表於 06-7-31 10:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


540
1455#
發表於 06-7-31 11:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位,請問筲箕灣係第幾網?我想幫我個囡報筲箕灣官立小學(舊個間,係東大街),請大家俾點意見間學校好唔好,因為我先生係個間畢業,我點朋友話咁麽就有15分,間學校一定會收。但係我又想報鰂魚涌個間嘉諾撒,算唔算跨網呢?我現家個心15/16,如果第一round嘉諾撒唔收,到第二round攪珠時如果又派唔到心儀學校,到時咪兩頭唔唔到岸。請大家幫幫忙,俾點意見。

Rank: 3Rank: 3


492
1456#
發表於 06-7-31 13:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

筲箕灣官立小學係16網,而鰂魚涌個間嘉諾撒係14網

Rank: 4


540
1457#
發表於 06-7-31 14:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117,多謝你的回覆。唔知其他家長對呢間學校(筲箕灣官立小學,位於東大街)有咩評價呢?

Rank: 5Rank: 5


2769
1458#
發表於 06-7-31 16:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
2nd round都可以誇區,真你睇下你好唔好彩
emiluihk 寫道:
by the way , anna_gigi,


         我想請問呢,2nd round 個派位機制係點架,
我聽之前有幾位家長講咩第幾組第幾組,又咩誇區
NO. etc.      聽落好似同電腦派位有關
     究竟佢電腦派位個number 係咪有咩
編排方法   係咪有分組別         anna_gigi 請賜敎

Rank: 5Rank: 5


1245
1459#
發表於 06-8-1 13:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

       咁你知唔知佢d電腦派位既模式係點派架  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1626
1460#
發表於 06-8-2 10:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

見到你地講瑪利曼, 我又好中意呀, 咁佢依家係不係14網ga?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖