關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


110
1441#
發表於 05-11-21 11:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

個日, 我會一早去.
我睇下明治奶粉有無減價, 我會即時call wing530, 叫佢打比你.


fifi 寫道:
anson表哥,

Stephanie係飲,應該無減價 :-|  :-|  :-|

你到時會唔會去行下啊?記得上來報料啦         

Rank: 5Rank: 5


3909
1442#
發表於 05-11-21 11:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink888,

多謝你同我分享你的心水     

如果可以如願當然好,但就算唔係同一間學校,我di都可以keep in touch。搞多d活動,比侷di可以見多d             

原來有學校唔使interview,o甘侷的收生標準係麽呢?

Rank: 5Rank: 5


3909
1443#
發表於 05-11-21 11:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

多謝你!!!     

果日一定係好多人哦       

Rank: 5Rank: 5


1874
1444#
發表於 05-11-21 11:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

作咩今日輪到你 我呀, wingwing啲咳都仲未好返, 一聽到ice cream我梗係急急腳走, 費事刺激佢啦, 我又不知你地仲有下一場, 後來我地去咗吉之島行咗一陣就返屋企啦.

fifi & wing530,

我依家好醒目既啦, 不會咁早call你地, 識你地咁耐仲不知你地係大懒蟲咩.

pinkpink88,

聖母係邊度呀? 係不係係將軍澳呀?

Rank: 5Rank: 5


2564
1445#
發表於 05-11-21 12:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)


聖母好似係黃大仙區架.

Rank: 5Rank: 5


3909
1446#
發表於 05-11-21 14:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

你抵      嘛,搞到我仲話o左比Stephanie聼口可以同wingwing,anson食lunch       

果日Stephanie同Anson食lunch食得好開心,可能耐唔見,好多野講,搞到前前後後的小朋友都好羡慕地望住侷di,你又miss o左啦         

Rank: 5Rank: 5


3909
1447#
發表於 05-11-21 14:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

今日收到運動會的通告啦      我di係綠組。        你di呢?

但d遊戲好似都幾有難度哦         

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1448#
發表於 05-11-21 19:42 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

homingm 寫道:
好開心呀仔入o左心儀學校   


恭喜哂呀!!!                

Rank: 5Rank: 5


3381
1449#
發表於 05-11-21 21:05 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

homingm,
[size=x-large]恭喜哂您呀~開心c啦~~

頭先睇到st andrew's有個媽咪個囝囝都第一輪入左心儀學校呀~     

睇到我都好緊張tim~   

Rank: 5Rank: 5


3381
1450#
發表於 05-11-21 21:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
c 勒, 原來小蜜蜂度係搵人o既bee, 唔係真bee呀~~ 我老公宜家去左見客, 佢話聽日阿仔返童軍前攞比阿仔wo~~  

yesterday帶hinhin去左"政府飛行服務隊"open day, 雖然好遠, 但係真係好值得去呀~    頭先hinhin見到有套電視劇有直昇機, 佢好開心o甘同我講話佢琴日見過~ 原來係第一次open day, 仲有fire engine..... 好精彩~         下次比相你睇啦~   

Rank: 3Rank: 3


436
1451#
發表於 05-11-21 21:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Herman 是紅組,o個些遊戲是很有難度呀,好彩是他爸爸去玩

Rank: 5Rank: 5


1874
1452#
發表於 05-11-22 11:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi & wing530,

之前我都同wingwing講咗話同stephanie & anson去嘉年華會, 佢好開心, 猛催我出門口, 後來去到可能各有各玩, 佢都有啲失望, 下次再約出來gathering啦.

wing530,

我去睇過啲圍裙仔啦, size好似好大咁, 所以我仲未買, 你如果係第二度有見到, 話給我聽啦.

fifi,

你今日如果見到婆婆, 記得同佢攞錢啦.

Rank: 3Rank: 3


110
1453#
發表於 05-11-22 15:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

[size=x-large]好悶呀.......

係喎...你們幾時再有gathering記住預麻我.

fifi,
明治幾錢樓下先算底買?

Rank: 5Rank: 5


1874
1454#
發表於 05-11-22 15:16 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

作咩咁悶呀??????

我都係呀.   

Rank: 3Rank: 3


110
1455#
發表於 05-11-22 15:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

HALAHA,

我都唔知點解咁悶???????????
今朝做晒文件

Rank: 5Rank: 5


3909
1456#
發表於 05-11-22 15:23 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

好悶呀,咪上來探下我di儸         

我di幾時gathering都實預你o既啦   

明治而加我訂就$1280/8cans, $160/can, 仲平過之前我直接從日本訂。西田作奶粉特價好少作明治。之前就作beanstalk,不過限售50箱,好快無貨。和光堂就無貨都出單,遲d先送貨。

你係唔係24號準備去西田啊?可唔可以幫我睇下Mustela的Cold Cream啊?好似次次都會作8折,唔知今次有無呢?如果有,可唔可以請你幫我買兩支啊?   

Rank: 3Rank: 3


110
1457#
發表於 05-11-22 15:23 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

[size=xx-large]wing530,

你去

Rank: 3Rank: 3


110
1458#
發表於 05-11-22 15:28 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

okay, 我去睇下, 再通知你.
我個日放假, 所以一早會去搶購奶粉     希望買到啦.

fifi 寫道:
anson表哥,

好悶呀,咪上來探下我di儸         

我di幾時gathering都實預你o既啦   

明治而加我訂就$1280/8cans, $160/can, 仲平過之前我直接從日本訂。西田作奶粉特價好少作明治。之前就作beanstalk,不過限售50箱,好快無貨。和光堂就無貨都出單,遲d先送貨。

你係唔係24號準備去西田啊?可唔可以幫我睇下Mustela的Cold Cream啊?好似次次都會作8折,唔知今次有無呢?如果有,可唔可以請你幫我買兩支啊?   

Rank: 5Rank: 5


1874
1459#
發表於 05-11-22 15:30 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

wing530今日病咗, 係屋企休息呀, 你不好再 佢啦.

Rank: 5Rank: 5


3909
1460#
發表於 05-11-22 15:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

你係唔係準備買和光堂啊?西田減價應該比出邊平好多。我訂果間作緊$1040/8cans。

你真係要早d去排隊哦。上年我係大減價之前去行,睇好曬d野,話比個friend知,侷8點就去到排隊已經話排o左好多人        今年作特價的野係西田的網度仲見唔到,唔知有d麽呢           

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖