關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1441#
發表於 08-2-20 11:22 |只看該作者
仲爭1隻腳 , 我想1/3 打, 快d ma
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:20 發表
我一見到, 都係咁諗

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1442#
發表於 08-2-20 11:22 |只看該作者
打細d玩吓, 收你平d學費lor

食咗$452, may be next week同c6去.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:20 發表

打麻雀我MA MA地!!!

CC: 尋日你大盛地食左幾$$$????

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-2-20 11:24 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1443#
發表於 08-2-20 11:24 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:22 發表
1/3仲爭1隻腳  

我果日朝早家長日, 睇黎下午都唔會有心機同你地打架啦 , 下次先預埋我啦!!  (BUT 15/3唔得, 因我女17-19/3 評估)

Rank: 8Rank: 8


17269
1444#
發表於 08-2-20 11:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:16 發表

唔係呱?! 我今朝空肚都係咁, 剛剛又係咁, 而家食左粒吉百利, 好左DD.

come come:

我諗你係胃酸影晌,可飲D牛奶會好D。

Rank: 8Rank: 8


17269
1445#
發表於 08-2-20 11:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:18 發表

想買返D平價冬天衫!!!
褸都想, 最好係有帽夾棉褸.

我早排買個件OZOC夾棉褸都唔錯。

Rank: 8Rank: 8


17269
1446#
發表於 08-2-20 11:26 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:24 發表

我果日朝早家長日, 睇黎下午都唔會有心機同你地打架啦 , 下次先預埋我啦!!  (BUT 15/3唔得, 因我女17-19/3 評估)

3月咁早?我女女4月中先大測。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1447#
發表於 08-2-20 11:26 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:24 發表

come come:

我諗你係胃酸影晌,可飲D牛奶會好D。

我唔知呀, 而家又無乜野, 由佢先啦!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1448#
發表於 08-2-20 11:27 |只看該作者
我屋企樓下
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:22 發表

你去邊樹睇過黎呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1449#
發表於 08-2-20 11:27 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:25 發表

我早排買個件OZOC夾棉褸都唔錯。

有無帽架??? 短身定中褸????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1450#
發表於 08-2-20 11:28 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:27 發表
我屋企樓下

咁我去匯景LOOK LOOK先.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1451#
發表於 08-2-20 11:28 |只看該作者
我地3月10日開始考試, 所以可以easter holiday 返大陸影相
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:26 發表

3月咁早?我女女4月中先大測。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1452#
發表於 08-2-20 11:30 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:28 發表
我地3月10日開始考試, 所以可以easter holiday 返大陸影相

同我女一樣3月中, 考埋可以開開心心放EASTER啦!
你幾多號北上? 咁來唔倒個大食會呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1453#
發表於 08-2-20 11:32 |只看該作者
如冇意外, 20日就上la. 我only放4 days紅日,3月又會放1week 婚假,唔想再攞假la, 返嚟又係做c 我, 冇著數:;pppp: :;pppp:
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:30 發表

同我女一樣3月中, 考埋可以開開心心放EASTER啦!
你幾多號北上? 咁來唔倒個大食會呀????

Rank: 6Rank: 6


8125
1454#
發表於 08-2-20 11:34 |只看該作者
1/3 打雀 (下午)

hoganma
cc美人


尚欠1隻

fun/jerry媽金腳, 你兩位手快有位, 手慢無位啦


原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:22 AM 發表
仲爭1隻腳 , 我想1/3 打, 快d ma

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1455#
發表於 08-2-20 11:34 |只看該作者
4月中大測, 3月尾都照去旅行, 最多帶d書去溫下
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:30 發表

同我女一樣3月中, 考埋可以開開心心放EASTER啦!
你幾多號北上? 咁來唔倒個大食會呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1456#
發表於 08-2-20 11:35 |只看該作者
KY: 上次話影低亞女的新年衫/鞋, 都無左件事, 我影左落部機度, 14/3取出黎比你睇, 仲有我影埋我奶奶大陸間屋同我叔仔結婚相.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1457#
發表於 08-2-20 11:37 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:32 發表
如冇意外, 20日就上la. 我only放4 days紅日,3月又會放1week 婚假,唔想再攞假la, 返嚟又係做c 我, 冇著數:;pppp: :;pppp:

咁就下次先再約你啦. easter4日紅日你返晒大陸呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1458#
發表於 08-2-20 11:37 |只看該作者
雪話小悅around 5:00am 已經退咗燒, 今朝都精神, 係有少少肚仔唔舒服.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1459#
發表於 08-2-20 11:37 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:34 發表
4月中大測, 3月尾都照去旅行, 最多帶d書去溫下

而家CONFIRM去邊度未呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1460#
發表於 08-2-20 11:38 |只看該作者
應該係la, 對寶貝實唔願走.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:37 發表

咁就下次先再約你啦. easter4日紅日你返晒大陸呀???

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖