關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1441#
發表於 08-1-25 09:07 |只看該作者
morning!!

funfun仔: 真抵讚!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1442#
發表於 08-1-25 09:08 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-25 08:55 發表

come come:
你真係要帶多件厚衫呀!

收倒, thank !!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1443#
發表於 08-1-25 09:10 |只看該作者
ok, 但, 你要幾多呀?? 利是封都有D重量架 BOR, 你之前唔係有得比人架咩, 而家又唔夠既??

原文章由 雪文 於 08-1-24 08:34 PM 發表
多多, 秘書姐姐:

可否俾D利是封我,因我要俾囡學校老師.如明晚我唔出來,俾come可以嗎 ?

[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-25 09:13 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8125
1444#
發表於 08-1-25 09:11 |只看該作者
come

關於雪櫃仔, 琴日問左老公, 佢答我兩個英文字母 ' N.....O.....'

SORRY 呀....擾攘左咁耐, 都係要唔到

Rank: 6Rank: 6


8125
1445#
發表於 08-1-25 09:13 |只看該作者
FUN

你仔果然..勁!你真係飲得杯落 打多幾場麻雀都無問題啦 :loveliness: :loveliness:

Rank: 5Rank: 5


2967
1446#
發表於 08-1-25 09:16 |只看該作者
Good moring!

FUN FUN 仔勁呀!

ky, check pm, 你may be book 咗先, because 佢好多人睇ga, 到時唔睇先cancel la, 又may be 你同個nurse 講你muk事要睇, if 佢覺得serious, 可以睇吓有冇得book 早d ga.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1447#
發表於 08-1-25 09:17 |只看該作者
My boss said OK for me to leave office at about 3p.m.  I'll go back to TKO to collect referral letter and may register at QE hospital.

Rank: 5Rank: 5


2967
1448#
發表於 08-1-25 09:18 |只看該作者
開頭要買幾多嘢ga, 所以去d products shop 買會抵d lor.
原文章由 KY2004 於 08-1-25 08:51 發表

睇左,copy左D recipe咁啦!不過我要買好多野先得。
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1449#
發表於 08-1-25 09:21 |只看該作者
QE 咁遠??
原文章由 KY2004 於 08-1-25 09:17 發表
My boss said OK for me to leave office at about 3p.m.  I'll go back to TKO to collect referral letter and may register at QE hospital.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1450#
發表於 08-1-25 09:24 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 09:16 發表
Good moring!

FUN FUN 仔勁呀!

ky, check pm, 你may be book 咗先, because 佢好多人睇ga, 到時唔睇先cancel la, 又may be 你同個nurse 講你muk事要睇, if 佢覺得serious, 可以睇吓有冇得book 早d ga. ...

cy,

收到唔該!我想問點去(by MTR),同埋係咪有ultrasound照埋架!

Rank: 6Rank: 6


6601
1451#
發表於 08-1-25 09:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 09:21 發表
QE 咁遠??

我個腎係個邊睇開。同埋大院會好D囉!我試過TKO hospital,差D 拖C左呀!好采轉QE轉得快。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1452#
發表於 08-1-25 09:27 |只看該作者
早晨, KY咩事呀 ??

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 09:21 發表
QE 咁遠??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1453#
發表於 08-1-25 09:30 |只看該作者
是但啦, 就你方便.  我之前係咁俾, 俾到自己無留幾多.  咁昨日遇到幼稚園老師, 我諗住俾D佢, 佢話攞來俾小朋友做手工, 咁我先開聲同你哋攞.

原文章由 多利是 於 08-1-25 09:10 發表
ok, 但, 你要幾多呀?? 利是封都有D重量架 BOR, 你之前唔係有得比人架咩, 而家又唔夠既??

Rank: 5Rank: 5


2967
1454#
發表於 08-1-25 09:31 |只看該作者
mtr, exit d1, 係旺角中心後面, 樓下好似有間underwear shop and bank.
我copy 咗map, 今晚俾你
原文章由 KY2004 於 08-1-25 09:24 發表

cy,

收到唔該!我想問點去(by MTR),同埋係咪有ultrasound照埋架!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1455#
發表於 08-1-25 09:32 |只看該作者
多多: 唔緊要.

雪: 咁你呢?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1456#
發表於 08-1-25 09:32 |只看該作者
KY, 睇明白啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
1457#
發表於 08-1-25 09:33 |只看該作者
我有d係屋企, 聽日俾你 ok??
原文章由 雪文 於 08-1-25 09:30 發表
是但啦, 就你方便.  我之前係咁俾, 俾到自己無留幾多.  咁昨日遇到幼稚園老師, 我諗住俾D佢, 佢話攞來俾小朋友做手工, 咁我先開聲同你哋攞.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1458#
發表於 08-1-25 09:33 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-25 09:30 發表
是但啦, 就你方便.  我之前係咁俾, 俾到自己無留幾多.  咁昨日遇到幼稚園老師, 我諗住俾D佢, 佢話攞來俾小朋友做手工, 咁我先開聲同你哋攞.

雪: 你上年比我的有餘係度, 不如我比返你啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1459#
發表於 08-1-25 09:34 |只看該作者
come, 我都唔要啦.  1米高等于我囡的高度

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 09:32 發表
多多: 唔緊要.

雪: 咁你呢?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1460#
發表於 08-1-25 09:35 |只看該作者
come, CY : 你哋留返自己用啦. 今晚我多數會出來的.


原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 09:33 發表

雪: 你上年比我的有餘係度, 不如我比返你啦!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖