註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 09:50 發表 morning!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 10:04 發表 雪文: bbq度你預我2人先啦!
原文章由 KY2004 於 08-1-21 10:02 發表 咁真係要打去學校問清楚lu.:)
原文章由 雪文 於 08-1-21 10:08 發表 無男人, 有無人識透爐呀 ?? 定係好似佢會同佢透咗呢 ??
原文章由 KY2004 於 08-1-21 10:05 發表 come come: 星期5晚唔該哂呀!攪到你咁晏先食dinner.
原文章由 雪文 於 08-1-21 10:11 發表 打去學校啦, 佢哋話OK. 咁C6又幾好, 話肯送去.
伯爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-21 10:13 發表 雪雪: 唔駛擔心!佢地會幫你攪架!你地填form話食乜就得,佢地會拎埋俾你。
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-21 10:16 發表 MORNING ALL一陣先溫書...要做野先
原文章由 雪文 於 08-1-21 10:16 發表 KY,童軍的我諗佢哋會自己帶嘢去燒, 咁平D嘛. 唔係收你 70元點夠開支, 車錢呢 ??
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 10:21 發表 今日我女考中文, 星期六/日都無乜點溫書
原文章由 KY2004 於 08-1-21 10:24 發表 come come: 其實中文溫同唔溫都冇乜分別ge!都唔知佢出D乜!
原文章由 KY2004 於 08-1-21 10:23 發表 佢地唔俾帶野去食同飲架! 同埋入場費都係一人$5,如BBQ仲會扣番添,個度BBQ的food都唔算太貴ge.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 10:34 發表 咁你果日去唔去呀?????
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 10:33 發表 係呀, 佢今次考拚音, 閱讀理解, 標點符號, 口試同聽理.
子爵府