關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1441#
發表於 08-1-4 16:59 |只看該作者
hoganma,你問肥脾啦, 佢都有咁意思

原文章由 hoganmama 於 08-1-4 16:50 發表
呢排d樓升左好多, 有無諗住sell ?

呢個問題我呢排日日都諗 真係母親的抉擇

Rank: 8Rank: 8


17382
1442#
發表於 08-1-4 17:01 |只看該作者
yes呀,我case唔同呀,我仲有得住唔洗諗賣左樓之後又要買番間屋既問題


原文章由 雪文 於 08-1-4 16:59 發表
hoganma,你問肥脾啦, 佢都有咁意思

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1443#
發表於 08-1-4 17:04 |只看該作者
就係麻煩lor, 又要諗埋亞仔問題wor
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 17:01 發表
yes呀,我case唔同呀,我仲有得住唔洗諗賣左樓之後又要買番間屋既問題

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1444#
發表於 08-1-4 17:04 |只看該作者
KY, 你想買樓收租嗎 ??

我細佬而家住個層又係買返來出租, 租金加貼少少, 我哋唔使四年就搞掂啦, 學肥脾講, 大家齊心加慳就得啦.  我想買鋪都係咁, 想逼自己少少, 呢十年再唔有物業, 下十年我無機會啦.

到時唔知仲可唔可以有錢時不時同大家出來食飯呢

Rank: 5Rank: 5


2967
1445#
發表於 08-1-4 17:06 |只看該作者
if 層樓係我gei, 我就唔會, 因驚第時仲貴.
原文章由 hoganmama 於 08-1-4 16:50 發表
呢排d樓升左好多, 有無諗住sell ?

呢個問題我呢排日日都諗 真係母親的抉擇
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1446#
發表於 08-1-4 17:08 |只看該作者
如果真係clean gei, 一年一次都ok gei, but 我c6實話貴, 唔肯lor:tongue:  
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 16:58 發表
係呀真係好干靜架,佢地真係訓練過的,唔同私人果d清潔公司的
家務通係政府的
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1447#
發表於 08-1-4 17:12 |只看該作者
我剛鼓起勇氣打俾C6,問佢今晚可否陪我睇文藝片.

佢話 : 唉....你又要逼我睇色戒呀

使唔使咁無情趣呀

不過我都無發火, 學你哋咁好聲好氣咁話當係陪我睇啦.

佢先好cool咁講, 好啦, 睇吓劇情點先啦

Rank: 5Rank: 5


2967
1448#
發表於 08-1-4 17:14 |只看該作者
今日準時放工過LAM TIN 湊仔
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1449#
發表於 08-1-4 17:17 |只看該作者
我隻佬肯呀, 不過上次DOWNLOAD錯咗4仔 , 到E+仲未睇真正果套
原文章由 雪文 於 08-1-4 17:12 發表
我剛鼓起勇氣打俾C6,問佢今晚可否陪我睇文藝片.

佢話 : 唉....你又要逼我睇色戒呀

使唔使咁無情趣呀

不過我都無發火, 學你哋咁好聲好氣咁話當係陪我睇啦.

佢先好cool咁講, 好啦, 睇吓劇情 ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1450#
發表於 08-1-4 17:20 |只看該作者
88, CY.
明天出來啦, 攞cookie呀, 人哋山長水遠Thailand同你買返來


原文章由 cyclmama 於 08-1-4 17:14 發表
今日準時放工過LAM TIN 湊仔

Rank: 5Rank: 5


2967
1451#
發表於 08-1-4 17:22 |只看該作者
我都知gei , 會盡量ga la, 你地幾點到散band
原文章由 雪文 於 08-1-4 17:20 發表
88, CY.
明天出來啦, 攞cookie呀, 人哋山長水遠Thailand同你買返來
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1452#
發表於 08-1-4 17:27 |只看該作者
Dear all, bye bye
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1453#
發表於 08-1-4 17:28 |只看該作者
3點 -3點半掛, 我其實唔可以走咁耐, 我仔實會唔耐煩加.
又無人同我睇仔.
定係扔去Jerryma屋企呢: : :

原文章由 cyclmama 於 08-1-4 17:22 發表
我都知gei , 會盡量ga la, 你地幾點到散band

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1454#
發表於 08-1-4 19:04 |只看該作者
救命呀, 我而家係公司就黎悶死啦, 公司部機蝸牛咁慢, 出一個page都成分鐘.....好慘呀
今日放工去左德福取睡衣, 星期三買左2套富貴猫的, 好靚架, 而家7折2套共$306.2
本來想睇埋sofina的lipgloss, 不過諗諗下都係唔買啦, 上個月都買左支mac未開架.
雪文, jerry媽明天唔得閒同你湊仔啦, 佢亞仔要去tko返英文班, 佢自己都來唔倒.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1455#
發表於 08-1-4 19:07 |只看該作者
love: 你幾時叫清潔上屋企做呀? total用幾多$$???? 因我今年都想搵人返黎抹窗:D :D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1456#
發表於 08-1-4 19:31 |只看該作者
funfun: 我未收倒 相.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1457#
發表於 08-1-4 19:49 |只看該作者
你又shopping
原文章由 come爸嘩 於 08-1-4 19:04 發表
救命呀, 我而家係公司就黎悶死啦, 公司部機蝸牛咁慢, 出一個page都成分鐘.....好慘呀
今日放工去左德福取睡衣, 星期三買左2套富貴猫的, 好靚架, 而家7折2套共$306.2
本來想睇埋 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1458#
發表於 08-1-4 23:38 |只看該作者
唉!成日想同你地chat, 但我又好busy, 明天又要上大陸, 呢的生涯幾時可以遠離我 。今日學校派回大部份考試卷回家, 另我平伏左的心情又

雪雪,
你講的樓大陸定香港?4年就 cover到真系幾吸引, 可吾可以詳細的pm我, 因我都冇乜時間温書。

原文章由 雪文 於 08-1-4 17:04 發表
KY, 你想買樓收租嗎 ??

我細佬而家住個層又係買返來出租, 租金加貼少少, 我哋唔使四年就搞掂啦, 學肥脾講, 大家齊心加慳就得啦.  我想買鋪都係咁, 想逼自己少少, 呢十年再唔有物業, 下十年我無機會啦.

到時唔知仲 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1459#
發表於 08-1-5 09:21 |只看該作者
katiekma

聽日又上???

無計la, 你個行唔係ot到勁就係要上大6, 除非轉行

我有朋友都係做你個行, 轉左幾次工, 都係ot到9彩, 最後quit左唔做野lu
原文章由 katiekma 於 08-1-4 23:38 發表
唉!成日想同你地chat, 但我又好busy, 明天又要上大陸, 呢的生涯幾時可以遠離我 。今日學校派回大部份考試卷回家, 另我平伏左的心情又

雪雪,
你講的樓大陸定香港?4年就 cover到真系幾吸 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1460#
發表於 08-1-5 10:33 |只看該作者
冇法啦, 打工係咁 gar 喇.

原文章由 katiekma 於 08-1-4 23:38 發表
唉!成日想同你地chat, 但我又好busy, 明天又要上大陸, 呢的生涯幾時可以遠離我 。今日學校派回大部份考試卷回家, 另我平伏左的心情又
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖