關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1441#
發表於 07-11-6 16:06 |只看該作者
come,
係咪因為 xx 係度, 所以你唔方便去 msn ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1442#
發表於 07-11-6 16:12 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 16:06 硐表
come,
係咪因為 xx 係度, 所以你唔方便去 msn ?

我xx在, 不過剛才我打左幾句野上去, 都睇唔返自己打過d乜, 之後我就走啦~~你地最尾講話一人用一隻colour打字, 彩虹~~之後dpost我睇唔返又停晒係度.....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1443#
發表於 07-11-6 16:13 |只看該作者
蘭蘭, 我地幾個入晒去 msn
你有冇 hotmail e-mail address?
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-6 16:04 硐表
hi~~
我來了.

雪雪, 收到妳的pm 但係我唔識用....
妳add 我啦.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1444#
發表於 07-11-6 16:21 |只看該作者
原來唔可以刪除頭頂的 window

原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 16:12 硐表

我xx在, 不過剛才我打左幾句野上去, 都睇唔返自己打過d乜, 之後我就走啦~~你地最尾講話一人用一隻colour打字, 彩虹~~之後dpost我睇唔返又停晒係度.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1445#
發表於 07-11-6 16:43 |只看該作者
有時會咁的~~~down左,要再add你的

原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 16:12 硐表

我xx在, 不過剛才我打左幾句野上去, 都睇唔返自己打過d乜, 之後我就走啦~~你地最尾講話一人用一隻colour打字, 彩虹~~之後dpost我睇唔返又停晒係度.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1446#
發表於 07-11-6 16:53 |只看該作者
真係要比d時間玩下先得, 我成日一login左入去, 淨係見倒funfun, 咁我咪click入去囉, 我send左一句說話, 之後又彈個error出黎, 要我再login多一次~~~~又睇唔倒funfun有無回覆我喎!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 16:43 硐表
有時會咁的~~~down左,要再add你的

Rank: 8Rank: 8


17382
1447#
發表於 07-11-6 16:53 |只看該作者
好眼花

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1448#
發表於 07-11-6 16:54 |只看該作者
今日個市升返4xx, 我d貨仲未去返最高水位!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1449#
發表於 07-11-6 16:55 |只看該作者
佢add你,你又要加入,我開頭都唔知點用架,今日好dd ja

原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 16:53 硐表
真係要比d時間玩下先得, 我成日一login左入去, 淨係見倒funfun, 咁我咪click入去囉, 我send左一句說話, 之後又彈個error出黎, 要我再login多一次~~~~又睇唔倒funfun有無回覆我喎!!!

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1450#
發表於 07-11-6 16:57 |只看該作者
好高買的嗎:( :( :(

原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 16:54 硐表
今日個市升返4xx, 我d貨仲未去返最高水位!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1451#
發表於 07-11-6 16:57 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 16:55 硐表
佢add你,你又要加入,我開頭都唔知點用架,今日好dd ja

不過minnie話我同佢都無得add人, ?????

Rank: 8Rank: 8


17382
1452#
發表於 07-11-6 17:03 |只看該作者
你e+再trytry

原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 16:57 硐表

不過minnie話我同佢都無得add人, ?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1453#
發表於 07-11-6 17:03 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 16:57 硐表
好高買的嗎:( :( :(

唔係, 有d貨我hold左成2年架啦, 只係之前個市最高時我唔捨得放, 由佢一路擺....
有一個衰野就上星期四買, 即跌

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1454#
發表於 07-11-6 17:03 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 17:03 硐表
你e+再trytry

你係咪想add me????

Rank: 8Rank: 8


17382
1455#
發表於 07-11-6 17:06 |只看該作者
我add左你架啦,but你 off line左

原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 17:03 硐表

你係咪想add me????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1456#
發表於 07-11-6 17:10 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 17:06 硐表
我add左你架啦,but你 off line左

我剛才又上左去架, 等左一陣又click入funfun個名, 打左一句說話, 不過見唔倒自己打左d乜, 佢又彈一個error視窗出黎, 之後我走啦, 唔想一日login幾拾次, 煩!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
1457#
發表於 07-11-6 17:12 |只看該作者
MSN太快啦... 返工用唔係太合適.  
我走啦~~
88~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1458#
發表於 07-11-6 20:04 |只看該作者
come,係屋企裝返個msn啦, 咁可以add人又傾計.

msn最唔好係人多好花, 眼都花埋.  又温唔到書.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1459#
發表於 07-11-6 21:04 |只看該作者
come,
我在潮流果邊, 有人話大角咀有2-3間賣 jelly beans 好平

地址: 洋松街33號麗華商場內
鋪名: Candy

Rank: 5Rank: 5


2065
1460#
發表於 07-11-7 09:00 |只看該作者
Good Morning,

testing....睇吾到的post。
‹ 上一主題|下一主題