關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1441#
發表於 07-10-24 10:07 |只看該作者
好似是德國的一個港口名. :
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 10:03 硐表
有無人知Berman係乜野地方名呀???????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1442#
發表於 07-10-24 10:08 |只看該作者
我係深圳買咗條四個骨的 40元, 不過又想買返條三個骨的.
或者明天去花園街行吓.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 10:01 硐表

我匯景見倒有d賣$49.9-99.9

Rank: 8Rank: 8


17382
1443#
發表於 07-10-24 10:09 |只看該作者
我都一早有曬心理準備啦 尋晚C6問班主任打電話來講咩,我話:你個囡上堂偷食呀,仲唔止一次 ,C6就回應:唉.....同我細個時一樣,呢個囡真係.....


原文章由 雪文 於 07-10-24 10:03 硐表
:cry::cryove

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1444#
發表於 07-10-24 10:10 |只看該作者
會唔會婆婆自己同佢講左一d 說話, 令到佢咁樣同你講呢?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 09:44 硐表

我都唔知呀? 佢一路喊住話婆婆c左就無得同佢瞓.....
之後我同佢講(用好大人的方式)問: 你喊無用架喎, 喊都改變唔倒事實, 不如你而家開始要更加乖, 唔好激婆婆, 唔好乜乜物物, 等婆婆開心d仲好啦......之後亞女就一 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1445#
發表於 07-10-24 10:12 |只看該作者
佢會唔會真係好肚餓呀? 你平時準備什麼小食返學校?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:09 硐表
我都一早有曬心理準備啦 尋晚C6問班主任又打電話來講咩,我話:你個囡上堂偷食呀,仲唔止一次 ,C6就回應:唉.....同我細個時一樣,呢個囡真係.....


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1446#
發表於 07-10-24 10:12 |只看該作者
我囡BB到2歲係媽咪湊,過夜的,我通常星期六先湊返自己屋企

原文章由 雪文 於 07-10-24 10:07 硐表
come,我想問你, 你囡BB時你媽咪是否同你湊過夜 ?
我弟婦話佢亞媽只肯日頭, 唔肯過夜..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1447#
發表於 07-10-24 10:13 |只看該作者
yes, 我媽同我湊過夜的. 所以而家我女成日想跟婆婆 .

原文章由 雪文 於 07-10-24 10:07 硐表
come,我想問你, 你囡BB時你媽咪是否同你湊過夜 ?
我弟婦話佢亞媽只肯日頭, 唔肯過夜..

Rank: 8Rank: 8


17382
1448#
發表於 07-10-24 10:15 |只看該作者
我尋晚有問過亞囡點解上堂偷食,佢話肚餓WOR 我又問佢知唔知道上堂唔可以食野,佢又話知

平時我比D糖,餅,MILK佢拿返學的


原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 10:12 硐表
佢會唔會真係好肚餓呀? 你平時準備什麼小食返學校?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1449#
發表於 07-10-24 10:16 |只看該作者
er…….唔係25,26測驗默書咩, 死火, 要再睇多次先, 等我問下同學媽咪先
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:06 硐表
測驗範圍果張有呀,貼左係手冊果張對嗎,唔係29-31正式嗎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1450#
發表於 07-10-24 10:16 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 10:07 硐表
好似是德國的一個港口名. :

fun: 唔該晒!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1451#
發表於 07-10-24 10:17 |只看該作者
我仔都無湊過夜gar, 湊過夜好辛苦gar, 唔想比太多麻煩人地(99)
原文章由 雪文 於 07-10-24 10:07 硐表
come,我想問你, 你囡BB時你媽咪是否同你湊過夜 ?
我弟婦話佢亞媽只肯日頭, 唔肯過夜..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1452#
發表於 07-10-24 10:19 |只看該作者
我老公話係德國, 同埋應該係bremen wor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 10:03 硐表
有無人知Berman係乜野地方名呀???????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1453#
發表於 07-10-24 10:22 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 10:10 硐表
會唔會婆婆自己同佢講左一d 說話, 令到佢咁樣同你講呢?

咁我就唔知, 應該無. 我女對lee d 又驚又好奇.:-|


hoganma: 咁應該我記錯左, 唔該晒你.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1454#
發表於 07-10-24 10:24 |只看該作者
我都死火啦,係25-26 OR 29-31呢 C啦
我地網上手冊真係無寫25-26要測驗默書WOR,小測都係直至今日完啦,24號即係今日就英默試驗考試ONLY,不計分的,而尋晚我都同班主任講過話亞囡SICK所以今日英默可能唔太理想,班主任話唔緊要重有幾日時間溫WOR,我今晚返去睇清楚手冊貼住果張考試範圍先


原文章由 hoganmama 於 07-10-24 10:16 硐表
er…….唔係25,26測驗默書咩, 死火, 要再睇多次先, 等我問下同學媽咪先  

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:27 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1455#
發表於 07-10-24 10:31 |只看該作者
唔通佢早餐食唔飽? 有冇問吓飯盒食唔食得晒?
小息的小食或者俾佢帶蛋糕仔, bread.... 唔好帶糖

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:15 硐表
我尋晚有問過亞囡點解上堂偷食,佢話肚餓WOR 我又問佢知唔知道上堂唔可以食野,佢又話知

平時我比D糖,餅,MILK佢拿返學的


...

Rank: 4


679
1456#
發表於 07-10-24 10:32 |只看該作者
love女女冇事就好la.

come:我亞女都係咁,上個week先喊過,佢誇張到係間房一路喊,一路話嫲嫲對唔住,你成日咁鍚我,我就成日激你,攪到細佬又喊埋一分
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 09:17 硐表
love: 咁女女有無痾嘔呀????? 希望佢快d好返:cry:

尋晚臨瞓時, 亞女同我講話唔想d時間過得咁快, 我問佢點解? 之後佢一路 一路講話唔想婆婆咁快老, 好驚佢會死!!:cry:
之後我同佢講: 其實係人都會死架, 我都會 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1457#
發表於 07-10-24 10:32 |只看該作者
所以佢哋失惊無神話要去TKO買樓, 仲要1月前入伙囉.  

呢件事我諗搞到我同佢哋有裂痕.  因佢哋無錢, 要攞晒我爸媽的老本去做首期.  而且佢哋唔俾我知, 我好唔開心.  細佬咁做都係怕我反對, 但係我爸媽, 特別我老豆.

我老豆仲講佢以後要搬入我屋企住, 因返TKO睇佢個孙, 我同我媽講, 叫佢同仔住, 唔好將責任俾晒我, 錢就俾晒個仔.  以後有病有痛都唔好同我講

原本唔想講出來的

原文章由 hoganmama 於 07-10-24 10:17 硐表
我仔都無湊過夜gar, 湊過夜好辛苦gar, 唔想比太多麻煩人地(99)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1458#
發表於 07-10-24 10:32 |只看該作者
你比check功課個website我ar, let me check check, thanks!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:24 硐表
我都死火啦,係25-26 OR 29-31呢 C啦
我地網上手冊真係無寫25-26要測驗默書WOR,小測都係直至今日完啦,24號即係今日就英默試驗考試ONLY,不計分的,而尋晚我都同班主任講過話亞囡SICK所以今日英默可能唔太理想,班主任話唔緊要重有幾日時間溫WOR,我今晚 ...

Rank: 5Rank: 5


3104
1459#
發表於 07-10-24 10:37 |只看該作者
早上 :

各位靚媽咪

我想問,有沒有人知道大陸人要來香港買港股,要的咩野手續 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1460#
發表於 07-10-24 10:41 |只看該作者
雪文: 唔好咁啦..........:cry: :cry: :cry: :cry:

原文章由 雪文 於 07-10-24 10:32 硐表
所以佢哋失惊無神話要去TKO買樓, 仲要1月前入伙囉.  

呢件事我諗搞到我同佢哋有裂痕.  因佢哋無錢, 要攞晒我爸媽的老本去做首期.  而且佢哋唔俾我知, 我好唔開心.  細佬咁做都係怕我反對, 但係我爸媽, 特別我老豆.
...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖