關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1441#
發表於 07-10-9 11:52 |只看該作者
咁係咪好過卓x 同莎x果度買呢???????

Love: swiss plus~~~貴唔貴架??????????


原文章由 雪文 於 07-10-9 11:38 硐表
係呀, 萬O同屈記係廣州出的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1442#
發表於 07-10-9 11:53 |只看該作者
唔好怪我口直呀,你地真係亮了紅燈啦,要小心處理呀,1x年一齊生活係會平淡d架啦,講真我同c6都無2人世界架,出街都係同亞囡出架wor但都一樣咁開心架~~~ 一家人嗎


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:42 硐表
我地好小好小唔湊亞仔返屋企, 平時我地唔會2個人出街, 無2人世界, 咁同埋佢份人有幾cool你地都見到la, 再加上分開訓, 關係變得疏離, 好似大家越走越遠咁

佢話大家1x年已經無左個種感覺, 但又唔係想分開…….
...

Rank: 4


679
1443#
發表於 07-10-9 11:53 |只看該作者
咁又真係幾大watt
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:48 硐表
因為分開訓係連xx都無   

Rank: 5Rank: 5


3212
1444#
發表於 07-10-9 11:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:48 硐表
因為分開訓係連xx都無   


咁真係要改善一下關係先得啦
咁你地應該會有一個共同的目標------->> hogan 仔仔 ma !
其實分房係會影響到的, 我同隻佬都試過, 個陣女女仲細, 係我地間房的bb床訓, 咁啱佢又大感冒, 所以要isolated , 都成兩個星期, 個段期間, 真係少左講野, 少左做野..... 大家都冇溝通, 封鎖了自我咁gar..........

Rank: 5Rank: 5


4210
1445#
發表於 07-10-9 11:55 |只看該作者
分開訓, 我都試過, 分咁耐, 老公就唔鐘意咁耐, 話我唔理佢, 理哂d仔女, 所以而家寧願迫d, 佢都要入房瞓 咁我都覺得一齊瞓, 大家d感情都會好d既

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 11:43 硐表
我就分開訓既,都分左2年架,我同亞囡訓,佢就訓廳的,我覺得分開訓無影響感情wor,因為感情唔係建立於一唔一齊訓囉,當然如果夠地方訓既話就梗係一齊訓會好d啦而我屋企我一間房ja所以焗住係分開訓囉


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1446#
發表於 07-10-9 11:59 |只看該作者
呢個情況我之前都有 唔關分唔分開訓既事架,問題係你地本身就有問題而且大家又無溝通又無解決過,耐左佢對你生厭所以唔想同你xx囉 好話唔好聽就算你主動佢都唔會理你的:cry:

當大家關係好返既時候就算分房訓都無問題的,佢會鬼鬼祟祟走過來架啦


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:48 硐表
因為分開訓係連xx都無ops:" /> ops:" /> 係連拖/錫/攬都無   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1447#
發表於 07-10-9 12:00 |只看該作者
你老公會投訴, c6完全無講過, 只有我自己唔鍾意, 但亞仔要同我訓, 我無辦法

佢自己承認佢一直逃避緊我同佢gei問題, 今次如果唔係我迫佢一定要講清楚, 佢都唔肯同我傾
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-9 11:55 硐表
分開訓, 我都試過, 分咁耐, 老公就唔鐘意咁耐, 話我唔理佢, 理哂d仔女, 所以而家寧願迫d, 佢都要入房瞓 咁我都覺得一齊瞓, 大家d感情都會好d既

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1448#
發表於 07-10-9 12:02 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:48 硐表
因為分開訓係連xx都無ops:" /> ops:" /> 係連拖/錫/攬都無   

Hoganma: 咁而家開始要hogan仔自己瞓, 你同你老公未瞓咪係廳度睇下電視, 傾下計囉, 再唔係啤啤佢(唔知你地飲唔飲酒??) 傾下傾下可能d mood返晒黎架啦!

Love : 你屋企間唔倒2間房咩?????

Rank: 8Rank: 8


17382
1449#
發表於 07-10-9 12:03 |只看該作者
出面平均$100/30min,當然師資好d就收貴d啦,亦要人夾人呢,我囡學梗$95/30min佢學左就快2年,你比亞囡try下先知得唔得架


原文章由 katiekma 於 07-10-9 11:48 硐表
Hello,

想比女女學琴, 以下價錢 o.k. 嗎?私人家教:-

I charge pupils below grade 5 $250/hour. So, $500/4 lessons/30 min, $750/4 lessons/45 min or $1000/4 lessons/60 min.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1450#
發表於 07-10-9 12:03 |只看該作者
但關係好時佢都唔主動bor, 咁久而久之, 積怨越深

今次佢知我認真唔講笑, 唔係講完第二日當無事發生, 我係真係諗過離婚gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 11:59 硐表
呢個情況我之前都有 唔關分唔分開訓既事架,問題係你地本身就有問題而且大家又無溝通又無解決過,耐左佢對你生厭所以唔想同你xx囉 好話唔好聽就算你主動佢都唔會理你的:cry:

當大家關係好返既 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1451#
發表於 07-10-9 12:07 |只看該作者
cream   $560
精華      $4xx(唔記得)
eye gel $3xx
eye精華   $3xx
tone    $2xx


原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 11:52 硐表
咁係咪好過卓x 同莎x果度買呢???????

Love: swiss plus~~~貴唔貴架??????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1452#
發表於 07-10-9 12:07 |只看該作者
我話要比個限期大家, 點解呢? 因為如果唔係, 佢又去逃避, 我唔要為左責任而係埋一齊

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1453#
發表於 07-10-9 12:07 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 11:59 硐表
呢個情況我之前都有 唔關分唔分開訓既事架,問題係你地本身就有問題而且大家又無溝通又無解決過,耐左佢對你生厭所以唔想同你xx囉 好話唔好聽就算你主動佢都唔會理你的:cry:

當大家關係好返既 ...

佢鬼鬼祟祟走過來做乜野呀?????????????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1454#
發表於 07-10-9 12:11 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 12:07 硐表

佢鬼鬼祟祟走過來做乜野呀?????????????????????   

Rank: 8Rank: 8


17382
1455#
發表於 07-10-9 12:11 |只看該作者
可能佢都好辛苦架覺得多左個小朋友變得多左咁多責任,佢都未慣呢,因為想逃避但又有’責任’呢個家鎖係度,佢想自由又唔得唔理又唔得wor:-|


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:00 硐表
你老公會投訴, 我c6完全無講過, 只有我自己唔鍾意, 但亞仔要同我訓, 我無辦法

佢自己承認佢一直逃避緊我同佢gei問題, 今次如果唔係我迫佢一定要講清楚, 佢都唔肯同我傾
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1456#
發表於 07-10-9 12:14 |只看該作者
Love: 咁同biotherm d price差唔多喎!!

Katietma: 唔好意思, 我仲未過數比你呀…..

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 12:07 硐表
cream   $560
精華      $4xx(唔記得)
eye gel $3xx
eye精華   $3xx
tone    $2xx


...

Rank: 5Rank: 5


4210
1457#
發表於 07-10-9 12:14 |只看該作者
容我大膽問一句, 其實你對你老公 or 你老公對你仲有無感情??

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:00 硐表
你老公會投訴, 我c6完全無講過, 只有我自己唔鍾意, 但亞仔要同我訓, 我無辦法

佢自己承認佢一直逃避緊我同佢gei問題, 今次如果唔係我迫佢一定要講清楚, 佢都唔肯同我傾
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1458#
發表於 07-10-9 12:15 |只看該作者
可以,但個廳會無window囉所以唔間住,等亞囡再大d先算,如果有錢就搬返入tko囉


原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 12:02 硐表

Hoganma: 咁而家開始要hogan仔自己瞓, 你同你老公未瞓咪係廳度睇下電視, 傾下計囉, 再唔係啤啤佢(唔知你地飲唔飲酒??) 傾下傾下可能d mood返晒黎架啦!

Love : 你屋企間唔倒2間房咩?????  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1459#
發表於 07-10-9 12:19 |只看該作者
咁佢唔會成年都無xx呱
我個c6都係1個月1-2次ja
有時佢無tim啦,我覺得ok囉始終14年啦,
加上佢又唔係後生啦年紀開始大架啦


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:03 硐表
但關係好時佢都唔主動bor, 咁久而久之, 積怨越深

今次佢知我認真唔講笑, 唔係講完第二日當無事發生, 我係真係諗過離婚gar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1460#
發表於 07-10-9 12:20 |只看該作者
我同老公一齊瞓,

因我囡成日埋怨我日日等佢瞓著就走咗佢, 佢又會晚晚半夜爬過來.
佢唔明點解我咁大個人仲要同爸爸瞓, 佢同哥哥就要一個人瞓.

前日我仔先講我同我老公: 一齊瞓, 增進感情, 整多個BB.

我話 邊個教你咁講加, 佢笑笑口話, 妹妹講的
‹ 上一主題|下一主題