關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
1441#
發表於 07-8-15 14:20 |只看該作者
love,

兆強個邊有1B 家表留言, 你快的 過去SAY HI

Rank: 8Rank: 8


17382
1442#
發表於 07-8-15 14:29 |只看該作者

我立即過去立即過去
thanks



原文章由 katiekma 於 07-8-15 14:20 發表
love,

兆強個邊有1B 家表留言, 你快的 過去SAY HI

Rank: 8Rank: 8


17382
1443#
發表於 07-8-15 15:04 |只看該作者
novemberwm

你知唔知道原來出租物業除了打stamps之外,
係要交多一份表去差餉物業估價署啊
我岩岩先知ja因為之前agency攪曬我無理到
佢話係出租既一個月之內要提交wor如果過時要罰款$310及
業主或主租客無權採取法律行動以追租金
果份表係叫做 cr109

http://www.rvd.gov.hk/tc/doc/forms/cr109c.pdf




原文章由 novemberwm 於 07-8-15 12:29 發表

我都食飽飽啦 !!!

Rank: 5Rank: 5


2065
1444#
發表於 07-8-15 15:06 |只看該作者
今日好靜

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1445#
發表於 07-8-15 15:09 |只看該作者
我都係星期六先去睇ela, 順便做埋年檢, 唔係幾好意思開口話早走

Rank: 8Rank: 8


17382
1446#
發表於 07-8-15 15:10 |只看該作者
呢輪咁得閒既 過左旺季嗎

原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:06 發表
今日好靜

Rank: 8Rank: 8


17382
1447#
發表於 07-8-15 15:12 |只看該作者
係啦順便一次過做啦,今日都星期三啦

原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:09 發表
我都係星期六先去睇e生la, 順便做埋年檢, 唔係幾好意思開口話早走

Rank: 5Rank: 5


2065
1448#
發表於 07-8-15 15:13 |只看該作者
通常8月(歐洲放暑假), 和龍曆年後2-3星期都得閒, 9月的客放完暑假又癲過。

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:10 發表
呢輪咁得閒既 過左旺季嗎

Rank: 5Rank: 5


2065
1449#
發表於 07-8-15 15:17 |只看該作者
hoganmama,

你e+去邊到睇, 男定女医生, 我介紹果個好貴, 睇病+驗會過千。

原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:09 發表
我都係星期六先去睇e生la, 順便做埋年檢, 唔係幾好意思開口話早走

Rank: 8Rank: 8


17382
1450#
發表於 07-8-15 15:18 |只看該作者
我地都係咁的

原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:13 發表
通常8月(歐洲放暑假), 和龍曆年後2-3星期都得閒, 9月的客放完暑假又癲過。

Rank: 8Rank: 8


17382
1451#
發表於 07-8-15 15:19 |只看該作者
都真係幾貴下 不過都係要睇起碼安心先


[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:17 發表
hoganmama,

你e+去邊到睇, 男定女

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1452#
發表於 07-8-15 15:26 |只看該作者
男黎gar, 我個friend睇開gei, CWB,  我問左年檢就$700



其實我呢就…..唔知點解尋日個胸有d , 我仲摩到好似有粒野wor , 不過頭先再check下又無左wor, 不過係仲有小小痛, d friend話係咪mar, m到之前會痛gar ma


咁我又見而家無咁痛咪星期六先去睇lor

你地檢查胸有無照x-ray or超聲波, 需唔需要呢?
原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:17 發表
hoganmama,

你e+去邊到睇, 男定女医生, 我介紹果個好貴, 睇病+驗會過千。

Rank: 5Rank: 5


3212
1453#
發表於 07-8-15 15:32 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:04 發表
novemberwm

你知唔知道原來出租物業除了打stamps之外,
係要交多一份表去差餉物業估價署啊
我岩岩先知ja因為之前agency攪曬我無理到
佢話係出租既一個月之內要提交 ...


有聽聞ar....不過我唔知你冇搞.......ar.... , 我都未搞暫時...... 都要搵時間去...........

Rank: 5Rank: 5


2065
1454#
發表於 07-8-15 15:35 |只看該作者
你地檢查胸有無照x-ray or超聲波, 需唔需要呢?
冇照x-ray, 用手摸 ,如果摸到有, 就可能會照, 我朋友上次都同你差下多情況, 最後驗完話冇事, 你吾好太擔心。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1455#
發表於 07-8-15 15:39 |只看該作者
真的嗎? 無拿拿痛有d擔心, 我又諗唔起之前m到有無咁wor
原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:35 發表
你地檢查胸有無照x-ray or超聲波, 需唔需要呢?
冇照x-ray, 用手摸 ,如果摸到有, 就可能會照, 我朋友上次都同你差下多情況, 最後驗完話冇事, 你吾好太擔心。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1456#
發表於 07-8-15 15:40 |只看該作者
淨係問e生都搞到我無做過野

Rank: 8Rank: 8


17382
1457#
發表於 07-8-15 15:43 |只看該作者
M到個胸係會痛架WOR,我就通常第1日會痛D之後就無野,個個月都係咁的ops:" /> ops:" /> 如果摩到有粒狀咁當然要去CHECK下啦:-|


你問檢查胸有無照x-ray or超聲波, 需唔需要呢?
我就咁既,04年係ST.PAUL做BODY CHECK時(包婦科常規檢查)時就係做超聲波的,我所知好小個胸做X-RAY的,當時我都照到每邊有3粒好細粒既野約1-2MM大左右,
手係摩唔到的,醫生都話唔洗驚係女人都會有呢D粒粒的 只要唔痛及耐唔耐CHECK住有無變大就得架啦,我前年再CHECK每邊得番1粒JA

PS:唔好諗衰野下---->每邊一粒果PART




原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:26 發表
男黎gar, 我個friend睇開gei, CWB,  我問左年檢就$700



其實我呢就…..唔知點解尋日個胸有d痛ops:" /> ops:" /> , 我仲摩到好似有粒野wor , 不過頭先再check下又無左wor, 不過係仲有小小痛, 我d  ...

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:48 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2065
1458#
發表於 07-8-15 15:49 |只看該作者
我朋友系覺得痛去睇, 医生摸到有幾粒野, 跟住照話係纖維瘤,不過好細好細粒, 医生話的多人都有, 無咩可以做, 吾駛理佢。

原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:39 發表
真的嗎? 無拿拿痛有d擔心, 我又諗唔起之前m到有無咁wor

Rank: 8Rank: 8


17382
1459#
發表於 07-8-15 15:50 |只看該作者
我POST左條LINK比你
係呀我今日先知

原文章由 novemberwm 於 07-8-15 15:32 發表


有聽聞ar....不過我唔知你冇搞.......ar.... , 我都未搞暫時...... 都要搵時間去...........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1460#
發表於 07-8-15 15:51 |只看該作者
, 咁都放心d
原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:49 發表
我朋友系覺得痛去睇, 医生摸到有幾粒野, 跟住照話係纖維瘤,不過好細好細粒, 医生話的多人都有, 無咩可以做, 吾駛理佢。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖