註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-8-15 14:20 發表 love, 兆強個邊有1B 家表留言, 你快的 過去SAY HI
原文章由 novemberwm 於 07-8-15 12:29 發表 我都食飽飽啦 !!!
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:06 發表 今日好靜
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:09 發表 我都係星期六先去睇e生la, 順便做埋年檢, 唔係幾好意思開口話早走
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:10 發表 呢輪咁得閒既 過左旺季嗎
原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:13 發表 通常8月(歐洲放暑假), 和龍曆年後2-3星期都得閒, 9月的客放完暑假又癲過。
原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:17 發表 hoganmama, 你e+去邊到睇, 男定女医生, 我介紹果個好貴, 睇病+驗會過千。
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:04 發表 novemberwm 你知唔知道原來出租物業除了打stamps之外, 係要交多一份表去差餉物業估價署啊 我岩岩先知ja因為之前agency攪曬我無理到 佢話係出租既一個月之內要提交 ...
原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:35 發表 你地檢查胸有無照x-ray or超聲波, 需唔需要呢? 冇照x-ray, 用手摸 ,如果摸到有, 就可能會照, 我朋友上次都同你差下多情況, 最後驗完話冇事, 你吾好太擔心。
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:26 發表 男黎gar, 我個friend睇開gei, CWB, 我問左年檢就$700 其實我呢就…..唔知點解尋日個胸有d痛ops:" /> ops:" /> , 我仲摩到好似有粒野wor , 不過頭先再check下又無左wor, 不過係仲有小小痛, 我d ...
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:39 發表 真的嗎? 無拿拿痛有d擔心, 我又諗唔起之前m到有無咁wor
原文章由 novemberwm 於 07-8-15 15:32 發表 有聽聞ar....不過我唔知你冇搞.......ar.... , 我都未搞暫時...... 都要搵時間去...........
原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:49 發表 我朋友系覺得痛去睇, 医生摸到有幾粒野, 跟住照話係纖維瘤,不過好細好細粒, 医生話的多人都有, 無咩可以做, 吾駛理佢。