關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
1421#
發表於 08-7-27 20:52 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-7-24 21:13 發表
下? 落左畫喇咩?



UX...就重有.....百XX同嘉X...就無啦....

另昨日睇左太空奇兵威E....好有環保意識....不過對白就少D.....

重有各單位注意......K3...D書齊晒啦...我地岩岩買完返黎....overover....

Rank: 4


605
1422#
發表於 08-7-28 14:36 |只看該作者
joeytcy,

唔該哂!

cankan

Rank: 4


605
1423#
發表於 08-7-29 14:11 |只看該作者
joeytcy,

我睇過亞女個書包,只係見倒佢平時寫開果 d 練習簿,唔見有一本唔同既黃色練習簿?

cankan

Rank: 4


850
1424#
發表於 08-7-29 21:08 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-7-29 14:11 發表
joeytcy,

我睇過亞女個書包,只係見倒佢平時寫開果 d 練習簿,唔見有一本唔同既黃色練習簿?

cankan


依!...甘即係老師無另外比功課啦....甘我就攞本野比阿悠寫下生字......

Rank: 5Rank: 5


4411
1425#
發表於 08-7-30 08:49 |只看該作者
咁搞笑既? 咁本野響邊樹唻架?
你地阿女做晒本暑期作業未呀? 婷婷做晒喇, 而家每日淨係集中做公文功課就得喇, 真係好,  唔駛為左本暑期作業而心掛掛!


原文章由 joeytcy 於 08-7-29 21:08 發表


依!...甘即係老師無另外比功課啦....甘我就攞本野比阿悠寫下生字......

Rank: 4


605
1426#
發表於 08-7-30 14:38 |只看該作者
我未睇亞女本暑假作業呀!不過我知佢係派暑假作業果日已經將識做果 d 做哂,其他果 d 要等我得閒先同佢做啦!

cankan

Rank: 4


850
1427#
發表於 08-7-30 21:22 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-7-30 14:38 發表
我未睇亞女本暑假作業呀!不過我知佢係派暑假作業果日已經將識做果 d 做哂,其他果 d 要等我得閒先同佢做啦!

cankan




暑假作業之前係姑媽到做左一半...跟住停左幾個星期...最近個星期開始做番....不過無攞番去姑媽到...剩係攞D我比佢GER功課同自己比佢默書範圍溫下...(少量就算)

Rank: 4


605
1428#
發表於 08-7-31 16:30 |只看該作者
你好勤力呀!我就好懶啦!睇都冇睇過!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1429#
發表於 08-8-2 08:20 |只看該作者
卒之都八月喇, 暑假仲有一個月啫, 快D快D快D過埋佢啦!

呢個八月, 阿女有兩個表演, 一個係BALLET SCHOOL自己搞既 "樂在舞中2008", 會響沙田大會堂表演, 阿女同其餘十幾個小朋友一齊跳"我係小忌廉"呢PART舞! 而家一星期要練三日 (星期一三五), 今個星期仲要練埋個星期日 (總綵排, 總共五小時, 好長啊!), 希望到時演出成功啦!

跟住八月尾響浸會大學大專會堂有個鋼琴表演, 老師要阿女揀兩首歌, 阿女都揀左喇 (當然唔係D好難彈既歌啦), 正在積極練習中!

呢個暑假, 佢真係好充實, 不過我就好攰, 日日帶出帶入, 真係辛苦過之前成日跟佢返學放學啊!

Rank: 4


850
1430#
發表於 08-8-4 00:41 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-8-2 08:20 發表
卒之都八月喇, 暑假仲有一個月啫, 快D快D快D過埋佢啦!

呢個八月, 阿女有兩個表演, 一個係BALLET SCHOOL自己搞既 "樂在舞中2008", 會響沙田大會堂表演, 阿女同其餘十幾個小朋友一齊跳"我係小忌廉"呢PART舞! 而家一 ...



祝ANSON演出成功.....


阿女游水終於都游到去自游式進階啦.....我地同佢游水都覺得佢進步左好多.....有版有眼.(我地重係泳池度玩人肉呼拉圈..)...今日我問佢學游水好唔好玩....佢話好玩...不過覺得越黎越難喎....HEHE...我咪話不如唔好學啦....佢又話唔好喎.....HAHA

Rank: 5Rank: 5


4411
1431#
發表於 08-8-4 08:28 |只看該作者
悠媽,
THANK YOU VERY MUCH!

你就好, 悠悠鍾意學游水, ANSON就唔鍾意, 佢話佢淨係鍾意我地同佢去游水咋喎, 唉...

CANKAN,
你決定左報唔報浸小呀? 如果報,  記得8月16日DEADLINE呀!


原文章由 joeytcy 於 08-8-4 00:41 發表



祝ANSON演出成功.....


阿女游水終於都游到去自游式進階啦.....我地同佢游水都覺得佢進步左好多.....有版有眼.(我地重係泳池度玩人肉呼拉圈..)...今日我問佢學游水好唔好玩....佢話好玩...不過覺得越黎越難喎... ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1432#
發表於 08-8-5 08:47 |只看該作者
CANKAN & 悠媽,

唔知你地會唔會報香港真光小學, 如果報的話, 就去以下呢條LINK度DOWNLOAD申請表啦!

http://www.tlmshkps.edu.hk/sch_info/sch_apply.htm

Rank: 4


850
1433#
發表於 08-8-5 13:44 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-8-5 08:47 發表
CANKAN & 悠媽,

唔知你地會唔會報香港真光小學, 如果報的話, 就去以下呢條LINK度DOWNLOAD申請表啦!

http://www.tlmshkps.edu.hk/sch_info/sch_apply.htm



我地決定都係揀番將軍澳ger 津校....

Rank: 4


605
1434#
發表於 08-8-8 15:18 |只看該作者
joeytcy,

悠悠係學自由式先定係蛙式先?亞女而家係南華會學緊游水,佢地係學蛙式先,亞女佢學得好開心!第一期已經完左,第二期依個星期開始,不過原先個時間滿左,改為游夜晚,我自己特登入埋會,帶完佢去游水班,自己都入場游埋一份,重可以近距離觀察佢上堂既情況﹝當然唔俾佢見倒我啦﹞!九月份報左游番下午,而家佢星期一至星期五都 full 哂!重有個英文班未安排倒呀!

cankan

Rank: 4


605
1435#
發表於 08-8-8 15:25 |只看該作者
十月媽咪:

唔該哂你呀!真光我都有興趣睇下,麥你都會考慮咩?好似係香港區喎!

至於沙田果間,我諗我唔會報啦!雖然間校舍好靚、好舒服,但我覺得間學校太新,我擔心佢接駁唔倒出面既中學;另外亦考慮到自由度太高既學校未必適合亞女。你會唔會報呀?

cankan

Rank: 4


850
1436#
發表於 08-8-9 20:00 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-8-8 15:18 發表
joeytcy,

悠悠係學自由式先定係蛙式先?亞女而家係南華會學緊游水,佢地係學蛙式先,亞女佢學得好開心!第一期已經完左,第二期依個星期開始,不過原先個時間滿左,改為游夜晚,我自己特登入埋會,帶完佢去游水班,自己都入場游埋一份,重 ...


悠記學緊自由式...學埋今期就可開始學蛙式.....依家佢背浮可以浮5秒...不過我預算學到10月到就算...因開始凍....雖然話恆溫遮...上水個下都好凍...費事佢冷親我個荷包又輕D......HEHE

Rank: 4


850
1437#
發表於 08-8-9 20:03 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-8-8 15:18 發表
joeytcy,

悠悠係學自由式先定係蛙式先?亞女而家係南華會學緊游水,佢地係學蛙式先,亞女佢學得好開心!第一期已經完左,第二期依個星期開始,不過原先個時間滿左,改為游夜晚,我自己特登入埋會,帶完佢去游水班,自己都入場游埋一份,重 ...


CANKAN


甘即係咪佢學緊你就係隔離游緊.....

Rank: 4


605
1438#
發表於 08-8-11 14:05 |只看該作者
joeytcy,

係呀!佢係一邊學緊,我就係另一邊游囉!有時都會聽倒佢笑到卡卡聲架!因為我怕水,所以到地依個習泳池就啱哂我啦!等我游番一排游大個膽先至去大人池游,不過第二期到8月尾咋!唔知到時我落大人池游未。

我會繼續俾佢學,因為想佢keep番好個身體,唔駛禁容易傷風感冒,最多寒流到既時候先至考慮係咪唔番囉。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1439#
發表於 08-8-14 08:47 |只看該作者
CANKAN,

蘇浙都係響香港區喇, 由TKO去香港區, 好快趣啊!

考慮真光既原因, 主要係佢地有較蘇浙好既中學做BACKUP, 同揀幼稚園嗰陣一樣, 我要有小學做BACKUP, 而家揀小學, 我想有好既中學做BACKUP, 將來讀唔讀佢地既中學唔重要, 重要既係有BACKUP, 我會安心D! 玩呢個升學遊戲時, 可以玩得放D盡D!


原文章由 CanKan 於 08-8-8 15:25 發表
十月媽咪:

唔該哂你呀!真光我都有興趣睇下,麥你都會考慮咩?好似係香港區喎!

至於沙田果間,我諗我唔會報啦!雖然間校舍好靚、好舒服,但我覺得間學校太新,我擔心佢接駁唔倒出面既中學;另外亦考慮到自由度太高既學校未必適合亞女 ...

Rank: 4


605
1440#
發表於 08-8-14 14:49 |只看該作者
十月媽咪:

真光中學係咪女校黎架?最後你會唔會報沙田果間呀?其實你會唔會跨區報津校呀?我而家睇緊灣仔區!

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖