關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
1421#
發表於 05-11-20 00:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530, hinhinmom,

你di仲沒訓啊?

wing530,

唔同你聼日仲唸住食早餐? 我就準備兩餐並一餐儸      我di要11:30到12點到開始食lunch先夠時間哦     

你聼日又準備大覺訓啊?我驚halaha好早就有call到,你同侷約成點嘛?   

hinhinmom,

係呀,今次我都唔幫你啦,尋日你係話可能帶hinhin去飛行服務隊open day哦      點解我di約你食lunch,你就決定去啦 :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1422#
發表於 05-11-20 01:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

你都咁夜呀! 我仲以為你唔黎tim~(阿旺口吻呀)     

未約實halaha喎, 聽日先打比佢, 我就唔驚佢晨早流流打黎喇, 因為佢唔知我join埋一齊食lunch架~      仲有, 我聽日裝左"請不要騷擾", 所以佢搵我唔到既~     因為我老公係度麻, 佢會cut哂既!!        

我都係打算2餐食埋1餐架喇, 你老公到唔到呀? hinhinmom係咁架啦, 約親佢就耍"太極"架~:tongue:  :tongue:  :tongue:

   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1423#
發表於 05-11-20 01:32 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我好眼訓呀! 要搵"周生"喇~       

Rank: 5Rank: 5


3909
1424#
發表於 05-11-20 01:33 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

同Stephanie係床玩o左陣,準備訓,起身去洗手間,順便上來探下你di嗎     

見到hinhinmom又突然消失o左     


Rank: 5Rank: 5


3909
1425#
發表於 05-11-20 01:36 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我老公聼日唔來,有野做。我聼朝一定聼唔到電話             

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1426#
發表於 05-11-20 10:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我10點起左身喇, 可以call我喎~      我驚你未起身, 所以, 唔敢call你呀~         

Rank: 3Rank: 3


368
1427#
發表於 05-11-20 17:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all:

我之前諗住比eunice出番九龍城區,真係打算搬去學校附近o架,因我不太想佢搭長途車,你哋知啦,d校巴同褓姆車兜均全世界先番到學校......我寧願我搭車好過佢搭lu。


Rank: 5Rank: 5


3381
1428#
發表於 05-11-20 21:23 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink,
o甘你o者係會搬出去kowloon city??

係呀~我都同意d校巴同褓姆車兜均全世界先番到學校, o甘做好似浪費晒d時間o甘, 仲有小學仲返早d~   

Rank: 5Rank: 5


3381
1429#
發表於 05-11-20 21:25 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all,
聽日著多件衫呀~ 我頭先睇到話聽日15-22度o乍~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1430#
發表於 05-11-20 22:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>pinkpink888,
咁你決定搬出去未架? 明年就到我地選小學, 咁你真係要好好考慮下喇~

>hinhinmom,
乜聽日咁凍咩? 我真係唔知喎~      要搵定d冬季衫出黎至得喇!        

Rank: 5Rank: 5


4593
1431#
發表於 05-11-20 23:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

真係好緊張呀,好快就知結果啦
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/p0efd5180a15094e49bc8309350fd91f5/f9e92a54.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/pc8bf148c3b975239357968cfc2f3d509/f9e92a4b.jpg[/img][img align=right]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1432#
發表於 05-11-20 23:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

homingm,

你選左邊間小學呀? 聽日有result喎, 希望如你所願, 入到心儀既小學啦~     

Rank: 5Rank: 5


4593
1433#
發表於 05-11-20 23:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530>>我揀o左聖公會李兆強呀,希望如我所願入到啦,唔止我緊張,呀仔都好緊張,成日問李兆強收唔收佢,我同佢講李兆強出名多功課,你驚唔驚呀,佢答我話佢會好快好快咁做晒o架啦
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/p0efd5180a15094e49bc8309350fd91f5/f9e92a54.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/pc8bf148c3b975239357968cfc2f3d509/f9e92a4b.jpg[/img][img align=right]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1434#
發表於 05-11-20 23:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

啊~ 都好似聽你講過喎!      

希望聽日你有好消息公佈啦~         

Rank: 5Rank: 5


4593
1435#
發表於 05-11-21 09:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

好開心呀仔入o左心儀學校   
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/p0efd5180a15094e49bc8309350fd91f5/f9e92a54.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/pc8bf148c3b975239357968cfc2f3d509/f9e92a4b.jpg[/img][img align=right]

Rank: 5Rank: 5


1874
1436#
發表於 05-11-21 09:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

homingm,

你揀"李兆強"呀, 不係跨區咩, 都入到呀, 真係好好彩呀.   

fifi,

你打給我嗰日, 因為我知wingwing不舒服, 所以不敢應承實, 後來見wingwing睇咗醫生, 好似好咗好多, 咁就應承咗wing530啦. 你地下次約我食飯, 早少少講, 因為你知我好早起身, 一早就會去買餸既啦.

我不記得咗給錢你呀, 今日婆婆接wingwing放學, 我叫佢給你呀. 你知不知, 嗰罐果jam, 我一接手就打爛咗, 都無睇清楚個樣呀.   

Rank: 5Rank: 5


3909
1437#
發表於 05-11-21 10:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

homingm,

                

halaha,

你搞麽鬼,o甘快就打爛樽果jam      早知遲d比婆婆,唔過你手啦     

我di一早約o左你啦,不過你自己唔應承住之嘛,知道wingwing ok,就自己醒目好自動報到啦嘛             

琴日作麽o甘快就走人,驚我di用ice-cream同棉花糖引誘wingwing啊      我di後來都係玩多o左一陣就出來啦。又去o左後面公園玩到4點幾,幾個小朋友都玩得好開心           


Rank: 3Rank: 3


368
1438#
發表於 05-11-21 10:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我會試吓播道先,如果唔收,咪出去大抽獎囉。當然我會搵定一間留咗位都重可以大抽獎的私校打底啦   

其實,我不是太想搬的,因eunice同我講佢好鐘意現在住的"屋企",佢話佢點都唔肯搬 :cry: 加上我比較喜歡播道那輕鬆的學習環境(至少冇測考先啦),相信小朋友會讀得冇咁大壓力。

Rank: 5Rank: 5


3909
1439#
發表於 05-11-21 10:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink888,

我唸播道真係我di o甘多位媽咪的心水,希望各個小朋友都可以入到去,繼續作同學仔,我di德寳媽咪就原班轉作播道媽咪                 

如果有可以留位仲可以參加大抽獎的私校就好啦,你有無好介紹啊     

你之前講得無錯,大人搭車好過比小朋友坐校車。但要搬屋就學校真係好麻煩。       

Rank: 3Rank: 3


368
1440#
發表於 05-11-21 11:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi:

如果大家都可以繼續做同學仔,咁就真係好啦    到時佢哋大d,我哋可以搞多d活動tim
打底的私校,我打算選聖母,因學費合理,校風也淳樸,有自己的中學,最重要是不用interview(我唔可以請假的)。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖