關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1421#
發表於 08-5-27 14:41 |只看該作者
我地腳大d人好慘gar, 睇中左入去d boutique仔都唔敢問有無size 40, 著唔落真係瘀到爆

Rank: 8Rank: 8


17269
1422#
發表於 08-5-27 14:41 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 14:21 發表

我好耐無買過, 所以唔知價, 有無單隻賣架?????

應該有掛!

Rank: 8Rank: 8


17269
1423#
發表於 08-5-27 14:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-27 14:41 發表
我地腳大d人好慘gar, 睇中左入去d boutique仔都唔敢問有無size 40, 著唔落真係瘀到爆

hoganma,

我同你相反,有時35號都大,會甩鞋。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1424#
發表於 08-5-27 14:44 |只看該作者
me too me too
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 14:39 發表
喂喂! 即係幾時剪頭髮?? 我想越快越好, 我個頭好唔掂啦

Rank: 8Rank: 8


17269
1425#
發表於 08-5-27 14:45 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 14:39 發表
喂喂! 即係幾時剪頭髮?? 我想越快越好, 我個頭好唔掂啦

咁你地呢個SAT去啦!唔好等我喇!或者我唔整住

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1426#
發表於 08-5-27 14:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-27 14:44 發表
me too me too   

ky: why你星期六唔得呀???


hoganma: 我有個月無剪頭髮啦.....

Rank: 8Rank: 8


17269
1427#
發表於 08-5-27 14:52 |只看該作者
come come:

我星期6有regular check-up,同埋要拎部機頂盒去整呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1428#
發表於 08-5-27 14:56 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-27 14:52 發表
come come:

我星期6有regular check-up,同埋要拎部機頂盒去整呀!

幾點呀????

你部機頂盒做乜事呀???????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1429#
發表於 08-5-27 15:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 14:56 發表

幾點呀????

你部機頂盒做乜事呀???????????

comecome:

Time: 1-3PM。
個機頂盒好唔掂呀!睇HDTV起哂格,每2 minutes 起一次格,睇到眼花花,要拎去廠睇下點攪好或換過部,但要去到荃灣的舊工廠。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1430#
發表於 08-5-27 15:08 |只看該作者
我就算this sat 都要late afternoon bor, ky, 我等埋你o 唔ok?

or 我可以next fri 陪你.

Rank: 6Rank: 6


8125
1431#
發表於 08-5-27 15:11 |只看該作者
我又想去做 highlight, 但又唔捨得比$390,因為可做, 可唔做, 爭扎下先 

Rank: 8Rank: 8


17269
1432#
發表於 08-5-27 15:14 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-27 15:08 發表
我就算this sat 都要late afternoon bor, ky, 我等埋你o 唔ok?

or 我可以next fri 陪你.

美人:

我呢個SAT要攪到好晏架!我 佢地,佢地答話叫我上去坐2-3個鐘喎!呢個SAT一定唔OK。

NEXT FRI對你會唔會太late或唔方便呀 ?BUT IF你陪我,我都會去。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1433#
發表於 08-5-27 15:15 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-27 15:04 發表
個機頂盒好唔掂呀!睇HDTV起哂格,每2 minutes 起一次格,睇到眼花花,要拎去廠睇下點攪好或換過部,但要去到荃灣的舊工廠。

咁麻煩呀!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1434#
發表於 08-5-27 15:22 |只看該作者
ky: 咁你係咪決定電髮呀???????

Rank: 8Rank: 8


17269
1435#
發表於 08-5-27 15:26 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 15:22 發表
ky: 咁你係咪決定電髮呀???????

我未定,可能多數都係做highlight修吓髮尾。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1436#
發表於 08-5-27 15:27 |只看該作者
我地係fri or sat?
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 15:22 發表
ky: 咁你係咪決定電髮呀???????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1437#
發表於 08-5-27 15:29 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-27 15:26 發表

我未定,可能多數都係做highlight修吓髮尾。

咁一於各自去啦, 一陣call hoganma叫佢booking定我地幾個位, 我星期六至快都要1:15pm先到, 你同cc如下星期五去, 叫hoganma同你地book埋囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1438#
發表於 08-5-27 15:31 |只看該作者
hoganma: 我星期五 or 六都得, 雪想星期六, 你星期六要上班嗎?????

Rank: 8Rank: 8


17269
1439#
發表於 08-5-27 15:37 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 15:29 發表

咁一於各自去啦, 一陣call hoganma叫佢booking定我地幾個位, 我星期六至快都要1:15pm先到, 你同cc如下星期五去, 叫hoganma同你地book埋囉.

美人:

你點呀?你呢個SAT定下FRI呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1440#
發表於 08-5-27 15:38 |只看該作者
真係唔係講笑,偷偷地做又驚又激


原文章由 lky2008 於 08-5-27 14:15 發表

love love,
乜你個腦成日都充滿某些C想架!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖