關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1421#
發表於 08-2-20 10:55 |只看該作者
邊夠兩台呢?? 仲要個個得 tim bor...

come, 計埋你又個個得就夠兩台啦

原文章由 多利是 於 08-2-20 10:30 AM 發表
hoganma / cc美人

3月1 & 3月15 我都得, 你兩位點睇?? 其他金腳 - fun, jerry媽, katiema, 肥啤...等; 請表態

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1422#
發表於 08-2-20 10:58 |只看該作者
你地學校有無攪"雪災捐款"活動呀? 我女好主動地捐左30元利是$$.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1423#
發表於 08-2-20 10:59 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-20 10:55 發表
邊夠兩台呢?? 仲要個個得 tim bor...

come, 計埋你又個個得就夠兩台啦

計錯數, 仲差一個喎 ...
我唔打啦.

Rank: 8Rank: 8


17269
1424#
發表於 08-2-20 11:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 10:58 發表
你地學校有無攪"雪災捐款"活動呀? 我女好主動地捐左30元利是$$.

冇呀!唔知點解呢!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1425#
發表於 08-2-20 11:07 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:04 發表

冇呀!唔知點解呢!

我知道好多學校都有攪.

Rank: 8Rank: 8


17269
1426#
發表於 08-2-20 11:09 |只看該作者
come come:

你呢排有冇買新衫呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1427#
發表於 08-2-20 11:10 |只看該作者
今日唔知點解成朝想反胃!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1428#
發表於 08-2-20 11:11 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:09 發表
come come:

你呢排有冇買新衫呀?

無呀, 想去睇囉!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1429#
發表於 08-2-20 11:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:10 發表
今日唔知點解成朝想反胃!

你食錯野呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
1430#
發表於 08-2-20 11:13 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:11 發表

無呀, 想去睇囉!!!

想買D咩衫呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1431#
發表於 08-2-20 11:13 |只看該作者
有左
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:10 發表
今日唔知點解成朝想反胃!

Rank: 8Rank: 8


17269
1432#
發表於 08-2-20 11:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:13 發表
有左   

咁應唔應該講恭喜呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1433#
發表於 08-2-20 11:16 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:12 發表

你食錯野呀?

唔係呱?! 我今朝空肚都係咁, 剛剛又係咁, 而家食左粒吉百利, 好左DD.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1434#
發表於 08-2-20 11:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:13 發表
有左   

唔會啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1435#
發表於 08-2-20 11:18 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:13 發表

想買D咩衫呀?

想買返D平價冬天衫!!!
褸都想, 最好係有帽夾棉褸.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1436#
發表於 08-2-20 11:19 |只看該作者
多, 我 2 days 都ok.

come, 玩吓la, 好好笑ga.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 10:59 發表

計錯數, 仲差一個喎 ...
我唔打啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1437#
發表於 08-2-20 11:20 |只看該作者
我一見到, 都係咁諗
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:13 發表
有左   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1438#
發表於 08-2-20 11:20 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:19 發表
多, 我 2 days 都ok.

come, 玩吓la, 好好笑ga.

打麻雀我MA MA地!!!

CC: 尋日你大盛地食左幾$$$????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1439#
發表於 08-2-20 11:21 |只看該作者
我都想返定D平價冬天衫, 不過去look過, 都冇muk特別平嘢執:;pppp: :;pppp:
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:18 發表

想買返D平價冬天衫!!!
褸都想, 最好係有帽夾棉褸.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1440#
發表於 08-2-20 11:22 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:21 發表
我都想返定D平價冬天衫, 不過去look過, 都冇muk特別平嘢執:;pppp: :;pppp:

你去邊樹睇過黎呀???
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖