關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1421#
發表於 08-1-21 09:32 |只看該作者
多謝 KY

原文章由 KY2004 於 08-1-21 08:42 發表

雪雪:

我都要1張!

Rank: 5Rank: 5


2967
1422#
發表於 08-1-21 09:32 |只看該作者
good morning!

hoganma, 我就好like你個廳, 夠得4正, 好實用.  你隻佬會唔會覺得我地3位靚ma好嘈, 打攪哂

come, 晴晴唔嫌亞仔煩and我間屋'立立亂', 隨時welcome. thanks 亞女欣賞, 其實我自己覺得整得唔係咁好.

雪, because chocolate份量多, 可能佢地會覺有d苦. 童軍獎券我地要sell 一本, 唔知幾多張

ky, receipe 有教用muk火, but 每個oven 火力唔同, 我通常會自己就住. pre-heat 會好d ga, 通常pre-heat 5-10mins.

thanks各位做我gei white mouse, 下次整完再揾大家試

今朝搭mtr有d唔開心事, e+要做嘢, later tell you all.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1423#
發表於 08-1-21 09:33 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 08:47 發表
cy,

我想問oven呢!幾時用上,下和上+下火呀?同埋呢pre-heat要幾耐呢?grilling chicken wings要唔要pre-heat呀?唔該!

CY,

想請教呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1424#
發表於 08-1-21 09:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 09:32 發表
多謝 KY

雪雪:

你25號拎卷俾我丫!

另,多謝你個oven呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1425#
發表於 08-1-21 09:37 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 09:32 發表
good morning!

hoganma, 我就好like你個廳, 夠得4正, 好實用.  你隻佬會唔會覺得我地3位靚ma好嘈, 打攪哂

come, 晴晴唔嫌亞仔煩and我間屋'立立亂', 隨時welcome. thanks 亞女欣賞, 其實我自己覺得 ...

cy,
我都要食你整的cake呀!

咁,如果D recipe冇講上下火,咁點呀?係咪當哂上火呢!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1426#
發表於 08-1-21 09:39 |只看該作者
好呀.   

唔使客氣啦, 我放係到都無用到, 你試吓整cake, cookie啦, 到時又俾我哋試吓.

come俾我個微波爐係無說明書的.  好在我自己摸到會用

原文章由 KY2004 於 08-1-21 09:34 發表

雪雪:

你25號拎卷俾我丫!

另,多謝你個oven呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1427#
發表於 08-1-21 09:42 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 09:39 發表
好呀.   

唔使客氣啦, 我放係到都無用到, 你試吓整cake, cookie啦, 到時又俾我哋試吓.

come俾我個微波爐係無說明書的.  好在我自己摸到會用

我會呀!不過我會試左grill 牛扒,雞翼個D先,因易D呀~!同埋要等cy的recipe。

Rank: 6Rank: 6


6601
1428#
發表於 08-1-21 09:42 |只看該作者
今朝唔見come come ge!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1429#
發表於 08-1-21 09:42 |只看該作者
CY,一本10張.  你哋才要賣一本咁少呀, 真係好啦.  我仔 + 我囡 total 40張呀, 所以要努力.   今日去到幼稚園亞囡揾咗校長買, 原來校長仲慘, 二個女都係童軍, 要賣 60張呀.    我囡真係大膽好多, 昨日加今日已賣咗6張, 仲攞埋獎劵話要叫其它老師買.

我仔 - 唔使指意佢

原文章由 cyclmama 於 08-1-21 09:32 發表
good morning!

hoganma, 我就好like你個廳, 夠得4正, 好實用.  你隻佬會唔會覺得我地3位靚ma好嘈, 打攪哂

come, 晴晴唔嫌亞仔煩and我間屋'立立亂', 隨時welcome. thanks 亞女欣賞, 其實我自己覺得 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1430#
發表於 08-1-21 09:45 |只看該作者
唔知呢 ??

我星期五個晚坐 603都好興呀, 等車等好耐, 上車又無位, 又大塞車. 二個小朋友係咁挨住我, 叫唔好挨又挨. 我又穿住對好高的高跟鞋, 自己都企唔係好稳. 全車人都無人讓座.  等到有位, 有個女人同我囡争位坐, 睇在差唔到到站, 唔係我開聲同佢吵呀

原文章由 KY2004 於 08-1-21 09:42 發表
今朝唔見come come ge!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1431#
發表於 08-1-21 09:46 |只看該作者
Monring!!!

今朝勁塞車, 岩岩先返

獎卷都預我1張la
原文章由 雪文 於 08-1-21 09:42 發表
CY,一本10張.  你哋才要賣一本咁少呀, 真係好啦.  我仔 + 我囡 total 40張呀, 所以要努力.   今日去到幼稚園亞囡揾咗校長買, 原來校長仲慘, 二個女都係童軍, 要賣 60張呀.    我囡真係大膽好多, 昨日加今日已賣咗6張 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1432#
發表於 08-1-21 09:47 |只看該作者
你係wanchai / causeway bay上車? 係好鬼多人搭gar, d人又唔讓, 好自私
原文章由 雪文 於 08-1-21 09:45 發表
唔知呢 ??

我星期五個晚坐 603都好興呀, 等車等好耐, 上車又無位, 又大塞車. 二個小朋友係咁挨住我, 叫唔好挨又挨. 我又穿住對好高的高跟鞋, 自己都企唔係好稳. 全車人都無人讓座.  等到有位, 有個女人同我囡争位坐 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1433#
發表於 08-1-21 09:48 |只看該作者
多謝秘書姐姐

原文章由 hoganmama 於 08-1-21 09:46 發表
Monring!!!

今朝勁塞車, 岩岩先返

獎卷都預我1張la  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1434#
發表於 08-1-21 09:49 |只看該作者
我係wanchai搭.  早知咁多人又塞車, 我去坐MTR, 下次真係記住.

原文章由 hoganmama 於 08-1-21 09:47 發表
你係wanchai / causeway bay上車? 係好鬼多人搭gar, d人又唔讓, 好自私   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1435#
發表於 08-1-21 09:50 |只看該作者
morning!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1436#
發表於 08-1-21 09:50 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 09:42 發表
CY,一本10張.  你哋才要賣一本咁少呀, 真係好啦.  我仔 + 我囡 total 40張呀, 所以要努力.   今日去到幼稚園亞囡揾咗校長買, 原來校長仲慘, 二個女都係童軍, 要賣 60張呀.    我囡真係大膽好多, 昨日加今日已賣咗6張 ...

雪雪:

你女好smart喎!可能你仔係怕唔好意思啫!我細個都係咁架!:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


6601
1437#
發表於 08-1-21 09:52 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 09:45 發表
唔知呢 ??

我星期五個晚坐 603都好興呀, 等車等好耐, 上車又無位, 又大塞車. 二個小朋友係咁挨住我, 叫唔好挨又挨. 我又穿住對好高的高跟鞋, 自己都企唔係好稳. 全車人都無人讓座.  等到有位, 有個女人同我囡争位坐 ...

夜晚603係勁多人架!

Rank: 6Rank: 6


6601
1438#
發表於 08-1-21 09:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 09:46 發表
Monring!!!

今朝勁塞車, 岩岩先返

獎卷都預我1張la  

hoganma,

Morning!

點解塞車呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1439#
發表於 08-1-21 09:58 |只看該作者
我囡係加, 3歲就夠膽幫哥哥賣啦, 就係咁, Yanma先認識我囡, 因我囡開口叫佢買.: :

我仔係怕羞, 要我陪住去wor. 咁等車家長就OK, 但學校老師我點呢.   我而家都想打俾學校, 問仲收唔收物資, 我唔想將D嘢放到出年再俾亞仔去捐呀   因我老公23號放假, 叫佢送去學校校務處.

原文章由 KY2004 於 08-1-21 09:50 發表

雪雪:

你女好smart喎!可能你仔係怕唔好意思啫!我細個都係咁架!:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


6601
1440#
發表於 08-1-21 10:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 09:58 發表
我囡係加, 3歲就夠膽幫哥哥賣啦, 就係咁, Yanma先認識我囡, 因我囡開口叫佢買.: :

我仔係怕羞, 要我陪住去wor. 咁等車家長就OK, 但學校老師我點呢.   我而家都想打俾學校, 問仲收唔收物資, 我唔想將D嘢放 ...

咁真係要打去學校問清楚lu.:)
‹ 上一主題|下一主題