關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1421#
發表於 08-1-4 16:30 |只看該作者
所以我+陣好c 煩:cry: :cry:
原文章由 KY2004 於 08-1-4 16:25 發表

cy,

我可以話你聽,$5000唔走得,可能唔得添,你知啦,而家百物騰貴,樣樣都貴哂,正係去買餸的$都用多左好多。
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1422#
發表於 08-1-4 16:30 |只看該作者
updated: 2008/1/4   16:31pm
各位星期六有無意觀塘一齊飲茶 ??
地點 l: APM 5/F 潮館
時間 : 1點
( 請自行加名)

雪 一大二小
come
Hin_bb
龍媽  ( 安排緊)
KY ( 未定)
funbabyhk

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1423#
發表於 08-1-4 16:30 |只看該作者
大家計吓數 :

雪 1大2小
Hin_bb 1大1小
come  1
fun      1
多        1

而家8個.

Rank: 5Rank: 5


2967
1424#
發表於 08-1-4 16:32 |只看該作者
貴唔貴呀
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 16:28 發表
係呀如果要大執,你叫1個姐姐來做,自己又幫手,一日未必做得晒架,如果只係執下就無咩所謂,佢地要會折晒你部抽油smoke機洗架,又係好dirty的


...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1425#
發表於 08-1-4 16:32 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 16:29 發表
你梗係la, 都唔忍手, 一買嘢就出血

我唔敢comment喇,我都引唔到手的。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1426#
發表於 08-1-4 16:34 |只看該作者
fun : 龍媽來坐吓, 但唔飲茶, 1點半前要走.
KY要返工, CY又話唔知得唔得.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-4 16:30 發表
updated: 2008/1/4   16:31pm
各位星期六有無意觀塘一齊飲茶 ??
地點 l: APM 5/F 潮館
時間 : 1點
( 請自行加名)

雪 一大二小
come
Hin_bb
龍媽  ( 安排緊)
KY ( 未定)
funbabyhk ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1427#
發表於 08-1-4 16:34 |只看該作者
你需要買一支有棍的拖把(我用微力達),佢上面有塊布可以加上去的,你只要每次沬完之後再折出來洗再沬咁就得啦,如用布都得不過只可係低處沬,高處及天花就沬唔到囉

唔知你明唔明我寫咩



原文章由 雪文 於 08-1-4 16:21 發表
用咩抺, 毛巾or布.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1428#
發表於 08-1-4 16:36 |只看該作者
今日無買到鞋啦.

我有二條褲想唔要, 又唔知弟婦要唔要, 因諗住佢生完會未咁快收身, 咁穿一, 二個月無所謂啦, 但唔知佢點諗呢


原文章由 cyclmama 於 08-1-4 16:29 發表
你梗係la, 都唔忍手, 一買嘢就出血

Rank: 8Rank: 8


17382
1429#
發表於 08-1-4 16:39 |只看該作者
唔係呀,我比standard之ma,我果時利息係最平,息口又最低(p=5)所以先cover到有餘,之後果年幾2年就唔得啦係咁加息

果度好就唔係好架啦,我能力只可以果度囉


原文章由 KY2004 於 08-1-4 16:23 發表

收到喇!

個度唔錯喎!不過租都抵住供的$,你俾好多down payment呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1430#
發表於 08-1-4 16:39 |只看該作者
等我去睇睇先.  唔該.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 16:34 發表
你需要買一支有棍的拖把(我用微力達),佢上面有塊布可以加上去的,你只要每次沬完之後再折出來洗再沬咁就得啦,如用布都得不過只可係低處沬,高處及天花就沬唔到囉

唔知你明唔明我寫咩



...

Rank: 8Rank: 8


17382
1431#
發表於 08-1-4 16:44 |只看該作者
家務通:e+到25號 $75/hour 單次保險$20/人,26號之後$80/hour,2月開始$90/hour

所以我19號執屋,平d ma 佢地收呢個價係因為大掃除所以比平時貴d,但做既野唔同平時,佢地會仔細好多

原文章由 cyclmama 於 08-1-4 16:32 發表
貴唔貴呀

Rank: 8Rank: 8


17382
1432#
發表於 08-1-4 16:45 |只看該作者
我就得呢


原文章由 KY2004 於 08-1-4 16:32 發表

我唔敢comment喇,我都引唔到手的。

Rank: 6Rank: 6


6601
1433#
發表於 08-1-4 16:46 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 16:39 發表
唔係呀,我比standard之ma,我果時利息係最平,息口又最低(p=5)所以先cover到有餘,之後果年幾2年就唔得啦係咁加息

果度好就唔係好架啦,我能力只可以果度囉


...

咩係standard呀?3成呀?

個樹唔差喎!我都睇過,係要過tunnel麻煩DD啫。:D

Rank: 8Rank: 8


17382
1434#
發表於 08-1-4 16:48 |只看該作者
一年辛苦一次only,但起碼d牆唔會發晒mo先啦,一撻撻黑色咁

原文章由 雪文 於 08-1-4 16:39 發表
等我去睇睇先.  唔該.

Rank: 8Rank: 8


17382
1435#
發表於 08-1-4 16:50 |只看該作者
佢問你先算,佢唔問就由得佢先


原文章由 雪文 於 08-1-4 16:36 發表
今日無買到鞋啦.

我有二條褲想唔要, 又唔知弟婦要唔要, 因諗住佢生完會未咁快收身, 咁穿一, 二個月無所謂啦, 但唔知佢點諗呢


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1436#
發表於 08-1-4 16:50 |只看該作者
呢排d樓升左好多, 有無諗住sell ?

呢個問題我呢排日日都諗 真係母親的抉擇
原文章由 KY2004 於 08-1-4 16:46 發表

咩係standard呀?3成呀?

個樹唔差喎!我都睇過,係要過tunnel麻煩DD啫。:D

Rank: 8Rank: 8


17382
1437#
發表於 08-1-4 16:52 |只看該作者
遠d囉,平ma無計啦


原文章由 KY2004 於 08-1-4 16:46 發表

咩係standard呀?3成呀?

個樹唔差喎!我都睇過,係要過tunnel麻煩DD啫。:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1438#
發表於 08-1-4 16:52 |只看該作者
我未請過本地的. 成日諗住貴.

不過我爸間屋曾有社署家務助理免費同佢哋清潔, 因佢二個都係老人. 真係好干靜.  去年人哋又話要同佢哋做, 我媽拒絕

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 16:44 發表
家務通:e+到25號 $75/hour 單次保險$20/人,26號之後$80/hour,2月開始$90/hour

所以我19號執屋,平d ma 佢地收呢個價係因為大掃除所以比平時貴d,但做既野唔同平時,佢地會仔細好多

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1439#
發表於 08-1-4 16:55 |只看該作者
我就唔會,因為我只係貼d就可以keep住層樓,都係人地幫我供大部份 如果賣左又買唔番 e+d樓價好得人驚


原文章由 hoganmama 於 08-1-4 16:50 發表
呢排d樓升左好多, 有無諗住sell ?

呢個問題我呢排日日都諗 真係母親的抉擇

Rank: 8Rank: 8


17382
1440#
發表於 08-1-4 16:58 |只看該作者
係呀真係好干靜架,佢地真係訓練過的,唔同私人果d清潔公司的
家務通係政府的


原文章由 雪文 於 08-1-4 16:52 發表
我未請過本地的. 成日諗住貴.

不過我爸間屋曾有社署家務助理免費同佢哋清潔, 因佢二個都係老人. 真係好干靜.  去年人哋又話要同佢哋做, 我媽拒絕

...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖