註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 09:10 硐表 尋日放工之後上左妹妹屋企之後同亞囡對功課,到7點左右亞囡係咁嘈話肚痛又話胃痛 之後一路嘈,到補習miss來到時佢都係咁話肚痛又話胃痛 又 ,ok ok我都唔洗佢溫啦,今日英默應該都唔得架啦我都無辦法 ...
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 09:08 硐表 morning!!! 我食緊早餐呀!!!
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 22:12 硐表 hoganma: 其實今日同你去睇條灰色裙, 好似funfun幫我買果件長身衫咁架, 我影張相比你look look丫!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 09:17 硐表 love: 咁女女有無痾嘔呀????? 希望佢快d好返:cry: 尋晚臨瞓時, 亞女同我講話唔想d時間過得咁快, 我問佢點解? 之後佢一路 一路講話唔想婆婆咁快老, 好驚佢會死!!:cry: 之後我同佢講: 其實係人都會死架, 我都會 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 09:31 硐表 morning!!! b+ab買? 好ar, 比我look look ar 我好想買d長身衫+條tight pants, 好方便, 唔駛諗ma
原文章由 雪文 於 07-10-24 09:29 硐表 早晨各位 ! Love,希望汶汶無事早日好返回.
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 09:34 硐表 搞咩亞女咁傷感ar
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 09:33 硐表 無事就好la why今日又英默? 25,26已經要測驗默書lor wor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 09:38 硐表 本來我尋晚想影之後send mail比你, 不過亞女要用電腦, 等得佢黎都夜啦, 所以今晚影左先send啦! (我都諗住係咁親 or 窄牛+高跟鞋)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 09:50 硐表 24/20Dict (Test Revision)但25,26已經要測驗默書 我地又無wor
原文章由 雪文 於 07-10-24 09:59 硐表 有無人知tight pants 三個骨幾錢呀, 我想買返條.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 09:33 硐表 尋晚仲有一件事...... 係9點左右亞囡班主任打電話比我,有幾件事囉; 1.亞囡呢2日對腳比蚊叮得好勁,佢話見亞囡對腳紅曬已經幫佢搽左d藥膏,佢話最好返學 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 10:00 硐表 唔係ar, 好似係全部人都要默wor, 你有無個張測驗範圍張紙係手?