關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1421#
發表於 07-10-9 11:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-9 11:15 硐表
等我去look look.

但係各位,我用呢個通常係莎莎, 卓悅買, 都係 5x幾 - 6x.  你哋去格吓價, 因我都有用.

d人地話係水貨喎, 其實有無分別架呢?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1422#
發表於 07-10-9 11:28 |只看該作者
而家天氣轉涼, 我的皮膚好乾呀, 面有少少脫皮, 想轉過另一支補濕cream. 2XX? 我無留意倒係邊隻喎?

Hoganma: 希望你地快d雨過天青!

原文章由 雪文 於 07-10-9 11:21 硐表
佢貴貴個隻 2百幾的, 我朋友用話幾好, 但公價產品, 無折的. 仲唔係間間萬O, 屈記, 莎莎, 卓悅有得賣.

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1423#
發表於 07-10-9 11:28 |只看該作者
我無所謂, 可以櫃員機過數, 或者收 cash 都得
原文章由 雪文 於 07-10-9 11:13 硐表
funfun,我网上轉帳原來set咗唔可以超過 1000元一日呀, 咁我都係見面俾cash俾你啦, 唔好意思.  一係就要分二日入數俾你, 點樣你方便 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
1424#
發表於 07-10-9 11:29 |只看該作者
我都唔係講笑~~~~~我都係好多唔識

原文章由 雪文 於 07-10-9 11:18 硐表
Love,我而家開始做你亞囡份課外綀習啦
唔係講笑, 好多我諗我都要上网揾荅案

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1425#
發表於 07-10-9 11:31 |只看該作者
我想問下, 你地係咪一齊訓定?? 你地覺得分開訓係咪好影響感情?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 11:28 硐表
而家天氣轉涼, 我的皮膚好乾呀, 面有少少脫皮, 想轉過另一支補濕cream. 2XX? 我無留意倒係邊隻喎?

Hoganma: 希望你地快d雨過天青!

Rank: 5Rank: 5


3212
1426#
發表於 07-10-9 11:31 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 11:12 硐表

佢今次個包裝係一個大盒, 仲送一張paper mask添, 你放工快d去睇睇!  


快點放工先啦........ 唔該你報料 come come
文文 --- >> 你講個幾間shop 都有呢隻eye cream , 但出產地不同的, 幾拾蚊個d 係泰國或菲律賓生產的.....  效果唔同的如冇意外(我個friend try ), 我未試過

Rank: 8Rank: 8


17382
1427#
發表於 07-10-9 11:34 |只看該作者
包容下啦 對付c6同對付小朋友一樣架ja


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:22 硐表
亞仔初初唔肯gar, 我話一定要, 佢先死死氣話好咋



同c6再分房訓, 離婚gar la, 個日傾完, 大家都改下, 再相處下, 唔得都無辦法

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1428#
發表於 07-10-9 11:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:31 硐表
我想問下, 你地係咪一齊訓定?? 你地覺得分開訓係咪好影響感情?

我而家都係同女女一齊瞓, 星期五, (我女唔返黎, 咪同返老公一間房), 會唔會影響感情呀???? 唔係太覺囉, 淨係有時我同亞女要入房瞓, 我老公一個人係廳睇電視, 會覺得佢好寂寞咁………:-| :-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1429#
發表於 07-10-9 11:36 |只看該作者
Love, 找錯處 :  呢句的詩名係 兵車行, 佢哋出錯咗"岳"車行

杜甫 ... 邊廷流血成海水, 武皇開邊意未已

Rank: 8Rank: 8


17382
1430#
發表於 07-10-9 11:36 |只看該作者
我覺得無分別

原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 11:23 硐表

果d人地話係水貨喎, 其實有無分別架呢?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1431#
發表於 07-10-9 11:38 |只看該作者
係呀, 萬O同屈記係廣州出的.

原文章由 novemberwm 於 07-10-9 11:31 硐表


快點放工先啦........ 唔該你報料 come come
文文 --- >> 你講個幾間shop 都有呢隻eye cream , 但出產地不同的, 幾拾蚊個d 係泰國或菲律賓生產的.....  效果唔同的如冇意外(我個friend try ), 我未試過 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1432#
發表於 07-10-9 11:39 |只看該作者
我之前都會架一到秋天就開始脫皮,用skll果時就幾好不過舊年話呢隻野唔好,就轉左用swissplus,ok好好用


原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 11:28 硐表
而家天氣轉涼, 我的皮膚好乾呀, 面有少少脫皮, 想轉過另一支補濕cream. 2XX? 我無留意倒係邊隻喎?

Hoganma: 希望你地快d雨過天青!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1433#
發表於 07-10-9 11:42 |只看該作者
我地好小好小唔湊亞仔返屋企, 平時我地唔會2個人出街, 2人世界, 咁同埋佢份人有幾cool你地都見到la, 再加上分開訓, 關係變得疏離, 好似大家越走越遠咁

佢話大家1x年已經無左個種感覺, 但又唔係想分開…….
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 11:35 硐表

我而家都係同女女一齊瞓, 星期五, 六(我女唔返黎, 咪同返老公一間房), 會唔會影響感情呀???? 唔係太覺囉, 淨係有時我同亞女要入房瞓, 我老公一個人係廳睇電視, 會覺得佢好寂寞咁………:-| :-| :-|  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1434#
發表於 07-10-9 11:43 |只看該作者
我就分開訓既,都分左2年架,我同亞囡訓,佢就訓廳的,我覺得分開訓無影響感情wor,因為感情唔係建立於一唔一齊訓囉,當然如果夠地方訓既話就梗係一齊訓會好d啦而我屋企我一間房ja所以焗住係分開訓囉


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:31 硐表
我想問下, 你地係咪一齊訓定?? 你地覺得分開訓係咪好影響感情?

Rank: 5Rank: 5


3212
1435#
發表於 07-10-9 11:44 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:22 硐表
亞仔初初唔肯gar, 我話一定要, 佢先死死氣話好咋



同c6再分房訓, 離婚gar la, 個日傾完, 大家都改下, 再相處下, 唔得都無辦法


hogan 仔仔叻叻 !!!!!!!
又唔好咁諗, 離婚唔係咁簡單........ 始終有hogan 仔仔呀...:(

Rank: 8Rank: 8


17382
1436#
發表於 07-10-9 11:46 |只看該作者
嘩,要搵答案真係會暈 你真勁


原文章由 雪文 於 07-10-9 11:36 硐表
Love, 找錯處 :  呢句的詩名係 兵車行, 佢哋出錯咗"岳"車行

杜甫 ... 邊廷流血成海水, 武皇開邊意未已

Rank: 5Rank: 5


3212
1437#
發表於 07-10-9 11:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-9 11:38 硐表
係呀, 萬O同屈記係廣州出的.


呢個冇考究過wo..........

Rank: 4


679
1438#
發表於 07-10-9 11:47 |只看該作者
我同c6試過一年分開訓,因為對寶貝唔肯跟bun-bun,兩個係都要同我瞓,有陣時都唔知點解大家都好似唔想講ya,d感情一日差過一日,後來亞女肯自己訓,佢返嚟同返我瞓,開頭大家d感覺好鬼怪 ,但係e+你叫佢自己訓,佢打死都唔肯
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 11:31 硐表
我想問下, 你地係咪一齊訓定?? 你地覺得分開訓係咪好影響感情?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1439#
發表於 07-10-9 11:48 |只看該作者
因為分開訓係連xx都無ops:" /> ops:" /> 係連拖//攬都無
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 11:43 硐表
我就分開訓既,都分左2年架,我同亞囡訓,佢就訓廳的,我覺得分開訓無影響感情wor,因為感情唔係建立於一唔一齊訓囉,當然如果夠地方訓既話就梗係一齊訓會好d啦而我屋企我一間房ja所以焗住係分開訓囉ops:" /> ops:" />


...

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-9 11:52 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2065
1440#
發表於 07-10-9 11:48 |只看該作者
Hello,

想比女女學琴, 以下價錢 o.k. 嗎?私人家教:-

I charge pupils below grade 5 $250/hour. So, $500/4 lessons/30 min, $750/4 lessons/45 min or $1000/4 lessons/60 min.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖