關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1421#
發表於 07-8-15 11:30 |只看該作者
我無睇過婦科
只係去平時睇開果個女醫生度睇ja
因為通常只係做柏氏無咩特別野:

[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-15 11:26 發表
真系好難, 去到又要等, 試過等等下

Rank: 5Rank: 5


4210
1422#
發表於 07-8-15 11:32 |只看該作者
而家出果隻, 我地生過都可以打, 不過好貴, $1200/支, 半年內要打3支.

原文章由 katiekma 於 07-8-15 10:52 發表
我每欠去做都覺得好EMBRASSEMENT, 需然我都生左2件,防子宮頸癌針是否要未結婚之前打??

Rank: 5Rank: 5


2065
1423#
發表於 07-8-15 11:36 |只看該作者
OIC, 我真系好 OUT

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 11:32 發表
而家出果隻, 我地生過都可以打, 不過好貴, $1200/支, 半年內要打3支.

Rank: 5Rank: 5


2065
1424#
發表於 07-8-15 11:38 |只看該作者
家庭医生有包埋做呢的嘅咩?我睇開個的無 WOR,
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 11:30 發表
我無睇過婦科
只係去平時睇開果個女醫生度睇ja
因為通常只係做柏氏無咩特別野:

[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-15 11:26 發表 http://discuz.baby-kingdom.com/images/com ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1425#
發表於 07-8-15 11:38 |只看該作者
hihi~
(我冇溫書呀, 未看到你地傾緊 d 乜 )

我想講一件事, 前日叫姑姐帶我仔仔及表姐去 TKO 睇戲, 回程時仔仔才發現唔見左 octopus ?  回家後又諗唔起邊到唔見 (掛在頸倒都會唔見 )  之後姑姐才醒起, 在寶琳出閘時, 因不能出閘, 攞過出來給票務處的, 所以我就至電寶琳站地鐵詢問, 他們說沒有拾到, 叫我至電失物處, 她們又說沒有此張 octopus (因個套好得意的, 有一件 T-shirt 套住 octopus)  咁到昨晚, 仔仔才說出來, 話睇戲途中有去過厠所, 將 octopus 交給工人姐姐的, 但姐姐又說沒有接過, 咁我推斷有機會掉在戲院內.
剛剛至電戲院, 佢 2 分鐘就回覆我, 有拾到此張 octopus, 叫我隨時可以去攞番, 我當時聽到覺得 '好開心'
(你地會唔會覺得我 '傻傻地' )

Rank: 8Rank: 8


17382
1426#
發表於 07-8-15 11:43 |只看該作者
即是話要$1200x3支=$3600
集體打有無discount啊


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 11:32 發表
而家出果隻, 我地生過都可以打, 不過好貴, $1200/支, 半年內要打3支.

Rank: 8Rank: 8


17382
1427#
發表於 07-8-15 11:44 |只看該作者
me too 我同你好岩key

原文章由 katiekma 於 07-8-15 11:36 發表
OIC, 我真系好 OUT

Rank: 8Rank: 8


17382
1428#
發表於 07-8-15 11:51 |只看該作者
我睇開果個有架,
不過佢唔係出名既醫生只係官塘舊樓果d醫生ja
我呢1年都無幫親過佢啦
係上年做柏氏到e+,
佢地會幫你收集d組織之後send去化驗所,
2個星期左右會有report咁啦

[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-15 11:38 發表
家庭

Rank: 8Rank: 8


17382
1429#
發表於 07-8-15 11:54 |只看該作者
咁又唔係傻傻地wor
但1日後又搵得返就幾攪野,通常都搵唔返架嗎


原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 11:38 發表
hihi~
(我冇溫書呀, 未看到你地傾緊 d 乜 )

我想講一件事, 前日叫姑姐帶我仔仔及表姐去 TKO 睇戲, 回程時仔仔才發現唔見左 octopus ?  回家後又諗唔起邊到唔見 (掛在頸倒都會唔見 )  之後姑姐才醒起,  ...

Rank: 5Rank: 5


4210
1430#
發表於 07-8-15 11:57 |只看該作者
係就係貴左d, 不過諗深一層, 依d$$係唔可以慳


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 11:43 發表
即是話要$1200x3支=$3600
集體打有無discount啊

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1431#
發表於 07-8-15 11:58 |只看該作者
QM哮喘科, 每三個月復診時會度高磅重.

funfun,揾到八逹通真係好啦, 見你咁有毅力, 等我放工都去茶樓問吓, 上周六有無人見到我份單.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 11:25 發表
佢又知亞仔無長高無長大到
係咪家庭醫生來架
仲要抽了3筒血

Rank: 8Rank: 8


17382
1432#
發表於 07-8-15 12:04 |只看該作者
約一齊打唔知有無得平呢

ps:我勁鐘意講價架

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 11:57 發表
係就係貴左d, 不過諗深一層, 依d$$係唔可以慳

Rank: 5Rank: 5


1048
1433#
發表於 07-8-15 12:08 |只看該作者
hi,
我有以下經驗:

有次我同阿仔去apm食野, 行街, 返到屋企唁見左個靚靚卡片包包(內有好多古靈精怪的卡, 相片, 少少有$, 但對我黎講只有八逢通&圖書證重要), 我叫阿仔反覆想想在哪裡掉左,
我堅持要同阿仔去apm information counter報失……過左一星期後, 我居然收到圖書館通知話有人拾到叫我去取回。
去到圖書館果然不出所料, 只剩下圖書證同家庭合照。
失而復得,我都好開心啦!!
原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 11:38 發表
hihi~
(我冇溫書呀, 未看到你地傾緊 d 乜 )

我想講一件事, 前日叫姑姐帶我仔仔及表姐去 TKO 睇戲, 回程時仔仔才發現唔見左 octopus ?  回家後又諗唔起邊到唔見 (掛在頸倒都會唔見 )  之後姑姐才醒起,  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1434#
發表於 07-8-15 12:13 |只看該作者
你仔洗唔洗聞氣、食藥
我囡2歲幾果時就聞左1個月氣only
之後就好番曬
佢果時係聯合睇的,
我當年煲左成個月海底椰+蛤蜊比佢飲架
之後一路都無再發過啦
如長期食類xx呢隻藥係會有礙發育的因為我囡個表哥都係因為哮喘而食藥食左1年,真係高得好慢


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-15 11:58 發表
QM哮喘科, 每三個月復診時會度高磅重.

funfun,

Rank: 5Rank: 5


4210
1435#
發表於 07-8-15 12:15 |只看該作者
食飯先

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 12:13 發表
你仔洗唔洗聞氣、食藥
我囡2歲幾果時就聞左1個月氣only
之後就好番曬
佢果時係聯合睇的,
我當年煲左成個月海底椰+蛤蜊比佢飲架
之後一路都無再 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1436#
發表於 07-8-15 12:15 |只看該作者
一的都吾傻,打個电話問下姐。

原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 11:38 發表
hihi~
(我冇溫書呀, 未看到你地傾緊 d 乜 )

我想講一件事, 前日叫姑姐帶我仔仔及表姐去 TKO 睇戲, 回程時仔仔才發現唔見左 octopus ?  回家後又諗唔起邊到唔見 (掛在頸倒都會唔見 )  之後姑姐才醒起,  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1437#
發表於 07-8-15 12:15 |只看該作者
咁都好呀,起碼唔洗報失d証件先,好煩的:tongue:

原文章由 yw 於 07-8-15 12:08 發表
hi,
我有以下經驗:

有次我同阿仔去apm食野, 行街, 返到屋企唁見左個靚靚卡片包包(內有好多古靈精怪的卡, 相片, 少少有$, 但對我黎講只有八逢通&圖書證重要), 我叫阿仔反覆想想在哪裡掉左,
我堅持要同阿仔 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1438#
發表於 07-8-15 12:17 |只看該作者
咁早

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 12:15 發表
食飯先

Rank: 5Rank: 5


3212
1439#
發表於 07-8-15 12:29 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 12:17 發表
咁早

我都食飽飽啦 !!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1440#
發表於 07-8-15 13:03 |只看該作者
me too , 而家就去 , 2點再傾

原文章由 novemberwm 於 07-8-15 12:29 發表
我都食飽飽啦 !!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖