關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 24
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 24 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1401#
發表於 07-4-23 12:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

一陣black list你!!!      [quote]
雪文 寫道:
C就C啦.   不過俾唔俾都唔係我老細話, 係 會計部計出來的, 但無理由無加. [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1402#
發表於 07-4-23 12:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

係每個部門計

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1403#
發表於 07-4-23 12:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

我問我女, 佢話一隻都無鬆添!!![quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
放心, 有亞仔陪你個囡 :  : [quote]

Rank: 5Rank: 5


3060
1404#
發表於 07-4-23 12:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

學校未同佢去保健嗎? [quote]
come爸嘩 寫道:
我問我女, 佢話一隻都無鬆添!!![quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1405#
發表於 07-4-23 12:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

比著我都會, 問下老細    我不嬲對老細都係果隻, 有咩講咩, 唔會轉彎既人... 頭先我先入左佢間房, 叫佢唔好笑得咁大聲, 出面其他部門D人都聽到, 好鬼嘈 關門好唔好??
mandy_lee 寫道:
你夠膽架. [quote]
雪文 寫道:
等陣走入去問吓老細, 點解半份花紅都無
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1406#
發表於 07-4-23 12:22 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

Jerry媽, 我上周見到你公司請Courier的廣告, 要良好英文. 咁實唔好諗啦, 簡單英文又話. :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1407#
發表於 07-4-23 12:22 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

已經去左2次啦! 個牙醫都無乜野講, 淨係話女多爛牙!!      [quote]
mandy_lee 寫道:
學校未同佢去保健嗎? [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1408#
發表於 07-4-23 12:23 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

嘩, 你唔係嘛 :  :

comecome,問下之嘛, 你哋咁擔心做咩, 佢點都要俾個交代我哋加.

[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
比著我都會, 問下老細    我不嬲對老細都係果隻, 有咩講咩, 唔會轉彎既人... 頭先我先入左佢間房, 叫佢唔好笑得咁大聲, 出面其他部門D人都聽到, 好鬼嘈 關門好唔好??

Rank: 5Rank: 5


3060
1409#
發表於 07-4-23 12:23 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

咁又幾好, 有物不滿都可以同老細傾.
Jerry豬媽咪 寫道:
比著我都會, 問下老細    我不嬲對老細都係果隻, 有咩講咩, 唔會轉彎既人... 頭先我先入左佢間房, 叫佢唔好笑得咁大聲, 出面其他部門D人都聽到, 好鬼嘈 關門好唔好??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1410#
發表於 07-4-23 12:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

比著我就唔敢問, 因我老細24小時都黑面, 仲問, 比人        [quote]
雪文 寫道:
comecome,問下之嘛, 你哋咁擔心做咩, 佢點都要俾個交代我哋加.

Rank: 5Rank: 5


4210
1411#
發表於 07-4-23 12:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

可能我個仔係細仔既關係, 佢都係一隻都無鬆, 蛀牙都有2隻 : [quote]
come爸嘩 寫道:
我問我女, 佢話一隻都無鬆添!!![quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1412#
發表於 07-4-23 12:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

你有興趣咩??如果係見Courier, 簡單英文得既啦, 無人會用英文同佢interview, 不過可能會有英文 test, 一定要睇得明囉
雪文 寫道:
Jerry媽, 我上周見到你公司請Courier的廣告, 要良好英文. 咁實唔好諗啦, 簡單英文又話. :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1413#
發表於 07-4-23 12:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

我女好似大你仔一個月倒.

minnie: 下午件貨會到架啦![quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
可能我個仔係細仔既關係, 佢都係一隻都無鬆, 蛀牙都有2隻 : [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1414#
發表於 07-4-23 12:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

我老細都算係幾好果隻, 可能我ex-boss係佢而家既老細, ex ex boss係佢個friend, 所以佢請我果陣都知我不嬲都無大無細果隻 [quote]
mandy_lee 寫道:
咁又幾好, 有物不滿都可以同老細傾.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1415#
發表於 07-4-23 12:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

唔知今日ky點呢??? :cry:  

Rank: 5Rank: 5


4210
1416#
發表於 07-4-23 12:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

今日無帶飯, 所以陪大家傾多陣, 等伙地去哂食lunch, 我先去都食都未遲.......你地今日lunch食d咩?

Rank: 5Rank: 5


4210
1417#
發表於 07-4-23 12:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

去飲果度有少少攪笑野, 話說, 有個兄弟(係ok靓仔律師), 佢好鐘意我個囡, 成日都想抱下佢, 同佢玩 (可惜亞囡唔鐘意跟陌生人), 我之後同佢講, 你等多17年, 等亞囡18歲, 佢就會理你架啦    個兄弟聽到即刻面都紅哂, 比我笑到佢     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1418#
發表於 07-4-23 12:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

:  :    
Jerry豬媽咪 寫道:
你等多17年, 等亞囡18歲, 佢就會理你架啦    個兄弟聽到即刻面都紅哂, 比我笑到佢     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1419#
發表於 07-4-23 12:55 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

梅菜蒸魚
Jerry豬媽咪 寫道:
你地今日lunch食d咩?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1420#
發表於 07-4-23 12:57 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 24

KY,出吓聲啦, 知你睇緊 ?

你的牙痛好返未呀 ?  亞囡仲有無咳 ?
come爸嘩 寫道:
唔知今日ky點呢??? :cry:  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖