關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


438
1401#
發表於 07-7-1 02:42 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

joycewong311,



新學年,學校裡有些位置會有些新裝修!現在的小朋友多幸福!

旋媽

Rank: 5Rank: 5


1178
1402#
發表於 07-7-1 22:25 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agneshwh, kittymumy,

pls check pm.

Rank: 5Rank: 5


1178
1403#
發表於 07-7-1 22:48 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,

尋晚個computer有病...

thomas 冇特別好開心,同平時一樣,不過成日話科科都比1st 個同學少幾分,覺得自己唔夠人叻。

佢好鍾意同1st個同學玩架,成日話想叻過佢,不過又唔見佢為左呢樣野比多d心機/勤力d喎!

上次test maths 叻過1st,佢就超開心,今次中文口試老師o向班上讚佢都超開心。

Rank: 5Rank: 5


1178
1404#
發表於 07-7-1 22:51 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

旋媽,請問你知唔知學校裝修d 咩?

Rank: 5Rank: 5


3218
1405#
發表於 07-7-2 00:09 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs, thomas 起碼佢有個心想叻過人, 已經好好拉.
佢今次都做到. 加油呀!  

Rank: 2


80
1406#
發表於 07-7-2 00:16 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,

你的小朋友讀幾多年級呀??

Rank: 5Rank: 5


3218
1407#
發表於 07-7-2 00:17 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

一年級.

joycewong311 寫道:
kittymummy,

你的小朋友讀幾多年級呀??

Rank: 2


80
1408#
發表於 07-7-2 00:20 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,

今年升小一????

Rank: 5Rank: 5


3218
1409#
發表於 07-7-2 00:23 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

no la ! 今年升小二.

Rank: 5Rank: 5


3218
1410#
發表於 07-7-2 00:33 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

旋媽, 比起以前我讀開平果陣時已經差好遠. 果時好舊, 好似一間古堡咁. 依家d小朋友真係幸福.

旋媽 寫道:

新學年,學校裡有些位置會有些新裝修!現在的小朋友多幸福!

旋媽

Rank: 5Rank: 5


1178
1411#
發表於 07-7-3 13:16 |只看該作者
bk 轉咗版,非常之唔慣...:(
kittymummy, agneshwh,
常識ok 嘛?
有冇驚喜?

Rank: 5Rank: 5


3218
1412#
發表於 07-7-3 13:31 |只看該作者
我都用唔慣. 都唔知想點?
kitty話常識有65分, 都ok拉.起碼合格

Rank: 5Rank: 5


1178
1413#
發表於 07-7-3 14:10 |只看該作者
kitty比常識拉底左d分...
常識比較多填充題,平時又好少做生字,好易中招..
thomas 9x, 比如期錯多咗一題...

Rank: 5Rank: 5


1178
1414#
發表於 07-7-3 16:32 |只看該作者
kittymummy,
你搞掂左張 slip 未呀?

Rank: 2


80
1415#
發表於 07-7-3 23:10 |只看該作者
大家好呀!! 睇翻你地先前ge post,知道你地好幾位都係在職的,咁你地係唔係全部都有工人ga???? 因為我都係呀!! 都係到諗緊點好呀??? 大家有無d意見可以分享呀!! thanks!!

Rank: 5Rank: 5


3218
1416#
發表於 07-7-3 23:44 |只看該作者
今日打左比學校la. 佢叫我ctc bank比番張receipt. 但係我話銀行要charge 我$250. d書記姐姐都幾好人, 佢話叫我打簿仔應該無問題 (不過要比校長approve先). 我仲用e-banking print左出嚟.希望無問題拉. 下次都係開cheque, 唔駛煩!


原文章由 2fungs 於 07-7-3 16:32 發表
kittymummy,
你搞掂左張 slip 未呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
1417#
發表於 07-7-3 23:48 |只看該作者
joycewong,

我就無請工人, 我只係得一個細路, 暫時都handle到. 平時我老豆接囡囡放學.

原文章由 joycewong311 於 07-7-3 23:10 發表
大家好呀!! 睇翻你地先前ge post,知道你地好幾位都係在職的,咁你地係唔係全部都有工人ga???? 因為我都係呀!! 都係到諗緊點好呀??? 大家有無d意見可以分享呀!! thanks!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1418#
發表於 07-7-4 09:46 |只看該作者
kittymummy,
鬼得閒咩!我都係用cheque, 連埋張入數紙, 交返學校等佢地自已入票。

Rank: 5Rank: 5


1178
1419#
發表於 07-7-4 09:50 |只看該作者
joycewong,
我有用印印呀! 我有4個細路,唔用唔掂。不過個印印主要清潔同湊細路,唔洗買餸煮飯。
我成個6月晚晚開ot,weekday差唔多晚晚食飯盒呀!

Rank: 5Rank: 5


3218
1420#
發表於 07-7-4 10:32 |只看該作者
學校打左比我, 佢地話ok. 暑假照比書kitty. 佢地效率都幾好. 起碼真係有同我follow up.

原文章由 2fungs 於 07-7-4 09:46 發表
kittymummy,
鬼得閒咩!我都係用cheque, 連埋張入數紙, 交返學校等佢地自已入票。
‹ 上一主題|下一主題