關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
1401#
發表於 08-7-17 14:05 |只看該作者
joeytcy,

莫講話悠悠食得好飽,我都食得好飽,而且重食得好開心添!

cankan

Rank: 4


605
1402#
發表於 08-7-17 14:06 |只看該作者
話時話,你地買左書未呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1403#
發表於 08-7-17 15:24 |只看該作者
我買左喇, 不過D書未齊晒呀, 我去買之前, 已經賴醒咁打電話去問, D書齊左未, 嗰個人又話齊, 到我去到買, 至知差一套OXFORD STORY BOOK, 而家訂左套書, 要等CALL!

睇過D書, 小一兩嗰本, 我諗BOOK A會響K3上學期尾就教架喇, 本BOOK B, 嗚...都真係幾深!


原文章由 CanKan 於 08-7-17 14:06 發表
話時話,你地買左書未呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1404#
發表於 08-7-17 15:26 |只看該作者
我走左入你地課室食野, 所以我都食得好飽! 到食完, 已經入唔番阿女個課室LU!

原文章由 CanKan 於 08-7-17 14:05 發表
joeytcy,

莫講話悠悠食得好飽,我都食得好飽,而且重食得好開心添!

cankan

Rank: 4


850
1405#
發表於 08-7-17 20:38 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-7-17 15:24 發表
我買左喇, 不過D書未齊晒呀, 我去買之前, 已經賴醒咁打電話去問, D書齊左未, 嗰個人又話齊, 到我去到買, 至知差一套OXFORD STORY BOOK, 而家訂左套書, 要等CALL!

睇過D書, 小一兩嗰本, 我諗BOOK A會響K3上學期尾就 ...



我緊係未買啦.....書單重係姑姑到....HEHEHE

Rank: 4


850
1406#
發表於 08-7-18 21:45 |只看該作者
cankan



我想問下有本英文練習薄暑假後要唔要交....入面係咪一版寫大階..一版寫細階....一版一個英文字母呀....因我見阿悠一D大階一D小階....

Rank: 5Rank: 5


4411
1407#
發表於 08-7-19 11:10 |只看該作者
悠媽,

請問係乜野英文練習簿呢? 係新的還是舊的?

唔知你地嗰班既老師有無叫你地響暑假期間教識小朋友寫自己個中文名呢? 阿女嗰班要求家長響暑假教識小朋友個中文名, 放完暑假, 返學校比賽寫中文名咁話喎!

原文章由 joeytcy 於 08-7-18 21:45 發表
cankan



我想問下有本英文練習薄暑假後要唔要交....入面係咪一版寫大階..一版寫細階....一版一個英文字母呀....因我見阿悠一D大階一D小階....

Rank: 4


850
1408#
發表於 08-7-19 13:03 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-7-19 11:10 發表
悠媽,

請問係乜野英文練習簿呢? 係新的還是舊的?

唔知你地嗰班既老師有無叫你地響暑假期間教識小朋友寫自己個中文名呢? 阿女嗰班要求家長響暑假教識小朋友個中文名, 放完暑假, 返學校比賽寫中文名咁話喎!

...


一本黃色面有間線練習簿......我就係見到阿悠寫到亂晒(阿悠寫一版入面有大階又有細階)...所以問下你地....阿悠話唔知要唔要交喎....mouth:" />mouth:" />


老師係張紙仔到有寫要係暑假到學寫名....不過阿悠已經識寫...所以我唸住唔理..原來要比賽...甘就叫阿悠練多d啦.....

[ 本文章最後由 joeytcy 於 08-7-19 18:39 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
1409#
發表於 08-7-20 09:38 |只看該作者
悠媽,
阿婷嗰班無呢本黃色既練習簿, 反而老師叫佢地買本格仔簿練習寫自己個名!

其實寫名比賽係阿女嗰班係咁咋, 我唔知你地嗰班有無呢個"比賽"啊!

原文章由 joeytcy 於 08-7-19 13:03 發表


一本黃色面有間線練習簿......我就係見到阿悠寫到亂晒(阿悠寫一版入面有大階又有細階)...所以問下你地....阿悠話唔知要唔要交喎....mouth:" />mouth:" />


老師係張紙仔到有寫要係暑假到學寫名....不過 ...

Rank: 4


850
1410#
發表於 08-7-20 14:29 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-7-20 09:38 發表
悠媽,
阿婷嗰班無呢本黃色既練習簿, 反而老師叫佢地買本格仔簿練習寫自己個名!

其實寫名比賽係阿女嗰班係咁咋, 我唔知你地嗰班有無呢個"比賽"啊!

...


阿悠個本就肯定寫英文字母架啦....不過點寫法就唔知....所以我叫悠HOLD住.(不過我見到佢已經做左好多...)....依家就唯有等阿CANKAN知唔知點做.....HAHAHA

Rank: 4


605
1411#
發表於 08-7-21 14:42 |只看該作者
joeytcy,

麥有本黃色簿咩?我真係唔知喎!....因為由15/7至而家我都未睇過亞女個書包、亦未問過佢暑假功課 d 野,等我調查下再話你知啦!

cankan

Rank: 4


605
1412#
發表於 08-7-21 14:43 |只看該作者
十月媽咪:

我都有打過去書局問,佢地都話齊既喎!我重諗住依個星期去買添!等我去之前再問多次先!

cankan

Rank: 4


850
1413#
發表於 08-7-21 21:24 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-7-21 14:43 發表
十月媽咪:

我都有打過去書局問,佢地都話齊既喎!我重諗住依個星期去買添!等我去之前再問多次先!

cankan




我剛剛上精工個網.....N1 & K1  就齊.....K2 & K3..oxford story tree 未有....預計幾時都無講...

[ 本文章最後由 joeytcy 於 08-7-21 21:26 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
1414#
發表於 08-7-21 22:38 |只看該作者
出年佢地會讀小一既英文書, 我拎住D書, 有一種提早讀小一既感覺啊!

原文章由 joeytcy 於 08-7-21 21:24 發表




我剛剛上精工個網.....N1 & K1  就齊.....K2 & K3..oxford story tree 未有....預計幾時都無講...

Rank: 4


850
1415#
發表於 08-7-21 23:56 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-7-21 22:38 發表
出年佢地會讀小一既英文書, 我拎住D書, 有一種提早讀小一既感覺啊!




我都見到呀....見到有兩本寫住primary....所以我都唸買完唔直接攞去姑媽到.....攞番自己到睇下D內容....不過攞黎攞去你都咪話唔重.......(其實我想知有無得送貨...)

Rank: 5Rank: 5


2820
1416#
發表於 08-7-22 09:51 |只看該作者
請問你們會去那裡買黑鞋呢?
我想買全黑運動鞋給仔仔在9月返N1著, 唔知蘇浙得唔得, 但Dr.Kong的最大是26號, 請問可有介紹?
thanks!!!

Rank: 5Rank: 5


4411
1417#
發表於 08-7-22 10:30 |只看該作者
全黑皮鞋就for著校服嗰陣著, 全白運動鞋就for著運動服嗰陣著, 其實蘇浙無乜所謂的, 我見有d小朋友係著普通運動鞋返學, 有公仔有顏色嗰d! 至於全黑的, 反而無見過小朋友著!

原文章由 lingling787 於 08-7-22 09:51 發表
請問你們會去那裡買黑鞋呢?
我想買全黑運動鞋給仔仔在9月返N1著, 唔知蘇浙得唔得, 但Dr.Kong的最大是26號, 請問可有介紹?
thanks!!!

Rank: 4


605
1418#
發表於 08-7-22 14:32 |只看該作者
其實 d 書係咪得精工一間有得賣?  

麥出年用小一既書咩?我冇認真睇個張書單,只係睇個銀碼.......成仟銀呀!

cankan

Rank: 4


850
1419#
發表於 08-7-24 21:11 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-7-22 14:32 發表
其實 d 書係咪得精工一間有得賣?  

麥出年用小一既書咩?我冇認真睇個張書單,只係睇個銀碼.......成仟銀呀!

cankan



原本同阿悠今個星期日睇星前戰傳...上星期上畫...今日就落左畫....真係快得交關.......

Rank: 5Rank: 5


4411
1420#
發表於 08-7-24 21:13 |只看該作者
下? 落左畫喇咩?

原文章由 joeytcy 於 08-7-24 21:11 發表



原本同阿悠今個星期日睇星前戰傳...上星期上畫...今日就落左畫....真係快得交關.......
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖