關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
1401#
發表於 07-1-3 15:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1402#
發表於 07-1-3 17:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 & yoballma,

死啦, 明開始考中、普說話評估, 我仲未曾幫亞仔開始溫習, 今晚我又要返夜班, 成12點至返屋企, 今次真係打天才波囉! 你地知唔知中、普說話評估要溫範圍係邊到, 等我可以打電話提亞仔溫書範圍.

Rank: 3Rank: 3


304
1403#
發表於 07-1-3 17:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy 寫道:
Matthew_媽咪 & yoballma,

死啦, 明開始考中、普說話評估, 我仲未曾幫亞仔開始溫習, 今晚我又要返夜班, 成12點至返屋企, 今次真係打天才波囉! 你地知唔知中、普說話評估要溫範圍係邊到, 等我可以打電話提亞仔溫書範圍.


B珠Mummy , Matthew_媽咪
我都唔係好清楚考D mud, 不過我記得放假前派咗一張粉紅色嘅普通話溫習紙, 唔知係咪個張呢, 等我放工返屋企睇清楚, 同埋問吓個女先.
B珠Mummy , 等我返到屋企如果知道再上黎話你知,
不過我唸可能都係考佢地說話能力方面嘅野, 可能都冇 mud野可以溫.    
^_^

Rank: 4


554
1404#
發表於 07-1-3 17:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪
要講廣東話.........
我仔明天唱jingle bells呀.....

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

   我都唔知呀 ! 乜中文都要考說話評估咩 ? 讀乜野呀 ? 唔係淨係普通話咩 ? 仲有音樂考 d 咩呀, 問阿仔佢乜都話唔知 , 有冇人知道呀 ???

Matthew 媽咪

[quote]
yoballma 寫道:
1B 媽咪

今日手冊寫住   :   明開始考中、普說話評估

嘩 ! mud 明天開始考架啦, 死啦, 即係考邊張溫習紙呀 ?
HELP !   
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1405#
發表於 07-1-3 20:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma 寫道:
[quote]
B珠Mummy 寫道:
Matthew_媽咪 & yoballma,

死啦, 明開始考中、普說話評估, 我仲未曾幫亞仔開始溫習, 今晚我又要返夜班, 成12點至返屋企, 今次真係打天才波囉! 你地知唔知中、普說話評估要溫範圍係邊到, 等我可以打電話提亞仔溫書範圍.


B珠Mummy , Matthew_媽咪
我都唔係好清楚考D mud, 不過我記得放假前派咗一張粉紅色嘅普通話溫習紙, 唔知係咪個張呢, 等我放工返屋企睇清楚, 同埋問吓個女先.
B珠Mummy , 等我返到屋企如果知道再上黎話你知,
不過我唸可能都係考佢地說話能力方面嘅野, 可能都冇 mud野可以溫.     [/quote]

普通話有張說話評估工作紙是黃色的,有四部份
一.讀韻母(a,o,e,i,u,    )
二.聲母(b,p,m,d,t,n,l,..........)
三.詞語(同學、唱歌、爸爸、紅色............)
四.句子(我的中文老師是...........)

Rank: 4


588
1406#
發表於 07-1-3 20:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1407#
發表於 07-1-3 21:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我都唔知,我叫阿女讀下五、八兩課課文就算la
用廣東話,我諗點都會答到d野

Rank: 2


99
1408#
發表於 07-1-3 22:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各媽咪:
普通話溫了工作紙及中文課文第5及8課。卓禧就話考音樂只需唱一支歌仔,歌仔一早已選定兼且是與其他同學合唱。

Rank: 3Rank: 3


210
1409#
發表於 07-1-4 16:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

阿女今日話無考到普通話,但就考左英文oral

Rank: 4


588
1410#
發表於 07-1-4 21:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1411#
發表於 07-1-4 23:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

放假前有一幅水果圖畫要3/1交
畫在圖畫紙的

Rank: 3Rank: 3


313
1412#
發表於 07-1-6 01:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個仔又係話欠交"視覺藝術畫冊", 所以比老師罰無小息, 佢話有幾個同學同佢一樣無得小息! 佢個老師應該係手冊提吓d學生放假後有d乜夥要交, 我完全忘記要做呢樣功課!
Matthew_媽咪 寫道:
Dear 1B Mom

想請問 "視覺藝術畫冊" 係咪要交 ? 係咪要畫圖畫 ? 阿仔話佢欠交, 但係又唔知要畫 d 咩 ??

    

Rank: 4


554
1413#
發表於 07-1-6 18:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

大家溫成點呀?    我就黎癲鬼咗啦~~~    大細仔一齊溫......就來
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1414#
發表於 07-1-7 14:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個女溫到唔願溫la,
但仲有好多未溫,點算

Rank: 4


554
1415#
發表於 07-1-8 09:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唔知今日默書點呢?

大仔今日考中文.....真是
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1416#
發表於 07-1-8 12:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1417#
發表於 07-1-8 14:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我仲未開始同個仔溫書, 淨係掛著溫默書咋. 你地好勤力呀! 我都不知如何同佢溫習, 無經驗!

Rank: 4


588
1418#
發表於 07-1-9 21:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1419#
發表於 07-1-9 21:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1420#
發表於 07-1-9 23:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖