關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1401#
發表於 08-5-27 14:07 |只看該作者
bk 成日都話

504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1402#
發表於 08-5-27 14:07 |只看該作者
ky & cc

我有落salt gar, 不過可能落得小



cut hair $93 (好似)

come

頭先落去zara睇中左2對鞋, 1對灰色open toe, lady 款(649), 另1對係平底涼鞋($529), 類似粉紅, 又有d似蝦肉色, 我都唔知咩色, 都幾靚, 仲諗緊, 我睇過好多間都無我咁大size

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1403#
發表於 08-5-27 14:08 |只看該作者
love, 咁你e+係咪好happy jet

Rank: 8Rank: 8


17269
1404#
發表於 08-5-27 14:09 |只看該作者
jerryma,

$3400差唔多啦!因ticket+14days.

美人:

你EQ簡直係超高啦!  

come come:

$600對涼鞋都係貴呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1405#
發表於 08-5-27 14:09 |只看該作者
我張hsbc card攞左la, 可幫你地買coupon ar 有需要話我知

Rank: 8Rank: 8


17269
1406#
發表於 08-5-27 14:11 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-27 14:07 發表
ky & cc

我有落salt gar, 不過可能落得小



cut hair $93 (好似)

come

頭先落去zara睇中左2對鞋, 1對灰色open toe, lady 款(649), 另1對係平底涼鞋($529), 類似粉紅, 又有d似蝦肉色, 我都唔知咩色, 都幾靚, 仲 ...

hoganma,

咁你落多DD salt,再try個味囉!你睇中的鞋都幾貴喎!

我想問Lam Tin電髮+highlight要how much??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1407#
發表於 08-5-27 14:11 |只看該作者
唉! 出左n個post問ky野都食晒!

mac耳環貴唔貴???????

hoganma/雪: 我lee個星期剪都得, 你地ok嗎??? 下個星期五ky同cc去剪, 分2批都得, 我怕個c fu一人剪等太耐啫????

Rank: 8Rank: 8


17269
1408#
發表於 08-5-27 14:12 |只看該作者
come come:

我見都係2-3百都有。

Rank: 8Rank: 8


17269
1409#
發表於 08-5-27 14:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 14:11 發表
唉! 出左n個post問ky野都食晒!

mac耳環貴唔貴???????

hoganma/雪: 我lee個星期剪都得, 你地ok嗎??? 下個星期五ky同cc去剪, 分2批都得, 我怕個c fu一人剪等太耐啫???? ...

吓!我要next FRI先得呀!咁咪唔可以一齊dinner!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1410#
發表於 08-5-27 14:14 |只看該作者
當你對腳係size 40, 成日買唔到鞋, 一定要去呢d舖頭買時, 你就會發現, 原來$6xx已經算平

電髮+highlight我唔知幾多$ar, 不如你打去問下
原文章由 lky2008 於 08-5-27 14:11 發表

hoganma,

咁你落多DD salt,再try個味囉!你睇中的鞋都幾貴喎!

我想問Lam Tin電髮+highlight要how much??

Rank: 8Rank: 8


17269
1411#
發表於 08-5-27 14:15 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-27 14:06 發表
BK 都仲係short short地

又要開工做野啦 偷偷做偷偷做,好有偷情feel

love love,
乜你個腦成日都充滿某些C想架!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1412#
發表於 08-5-27 14:15 |只看該作者
love:


ky: 2-300都幾貴喎!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1413#
發表於 08-5-27 14:15 |只看該作者
呢個星期六我ok ar
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 14:11 發表
唉! 出左n個post問ky野都食晒!

mac耳環貴唔貴???????

hoganma/雪: 我lee個星期剪都得, 你地ok嗎??? 下個星期五ky同cc去剪, 分2批都得, 我怕個c fu一人剪等太耐啫???? ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1414#
發表於 08-5-27 14:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 14:15 發表
love:


ky: 2-300都幾貴喎!!!!

我諗差唔多啦!唔係的話,我見觀塘廣場有D舖賣都要過100。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1415#
發表於 08-5-27 14:18 |只看該作者
hoganma: zara~~我好少去lee間睇野.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1416#
發表於 08-5-27 14:21 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-27 14:17 發表

我諗差唔多啦!唔係的話,我見觀塘廣場有D舖賣都要過100。

我好耐無買過, 所以唔知價, 有無單隻賣架?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1417#
發表於 08-5-27 14:23 |只看該作者
hoganma, 我完全明白, because我ge size same as you, may be bigger than you.

hair cut, 我幾時都ok.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1418#
發表於 08-5-27 14:31 |只看該作者
open toe涼鞋~~~我都有一對,穿到隻腳有d痛!!! 

Rank: 8Rank: 8


17269
1419#
發表於 08-5-27 14:39 |只看該作者
咁你地呢個SAT hair cut,咁下FRI咪冇人陪我囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1420#
發表於 08-5-27 14:39 |只看該作者
喂喂! 即係幾時剪頭髮?? 我想越快越好, 我個頭好唔掂啦
‹ 上一主題|下一主題