關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1401#
發表於 08-2-20 09:46 |只看該作者
MORNING!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1402#
發表於 08-2-20 09:51 |只看該作者
yan,

祝你生日快樂, 身體健康, 每日都開開心心

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1403#
發表於 08-2-20 09:53 |只看該作者
cc,  收到.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-19 22:19 發表


fun, 我都未知honey係咪去, 我都係fri先知

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1404#
發表於 08-2-20 09:54 |只看該作者
好呀....
原文章由 雪文 於 08-2-19 22:04 發表
funfun : 星期五晚先通知你可以嗎 ?  我老公都未必有時間去.

Rank: 6Rank: 6


8125
1405#
發表於 08-2-20 09:55 |只看該作者
yan 媽

祝你生日快樂, 身體健康, 心想事成, 老公仔女聽教聽話, 永遠青春美麗 :恭: :喜: :恭: :喜:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1406#
發表於 08-2-20 09:56 |只看該作者
希望你囡囡快 d 痊癒, sat 可以盡情玩番一日.
原文章由 雪文 於 08-2-19 21:55 發表


我囡今晚又發燒, 唉...........明天又唔使返學啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1407#
發表於 08-2-20 10:04 |只看該作者
yan: happy birthday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1408#
發表於 08-2-20 10:12 |只看該作者
ky: 你的作品幾靚呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1409#
發表於 08-2-20 10:16 |只看該作者
雪: 希望女女快D好返啦.


HOGANMA: 咁你14/3出唔出來食飯呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1410#
發表於 08-2-20 10:18 |只看該作者
14/3 我ok ar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 10:16 發表
雪: 希望女女快D好返啦.


HOGANMA: 咁你14/3出唔出來食飯呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1411#
發表於 08-2-20 10:19 |只看該作者
Ky你好勁ar, 連egg tart都識整
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 10:12 發表
ky: 你的作品幾靚呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1412#
發表於 08-2-20 10:20 |只看該作者
3月14日dinner,去肥啤介紹的九龍城 Thai Food.  你地得唔得閒呀?OK的加名,唔該。

come
ky

肥脾
funfun

cc (亞女啱啱考完試, 我要放吓假la, 有冇腳呀??)
HOGANMA

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1413#
發表於 08-2-20 10:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 10:19 發表
Ky你好勁ar, 連egg tart都識整

YES, 我食就識!!!

Rank: 5Rank: 5


3104
1414#
發表於 08-2-20 10:29 |只看該作者
多謝大家的祝福


原文章由 yan02 於 08-2-20 09:23 發表

今天我牛一

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1415#
發表於 08-2-20 10:29 |只看該作者
LEE個星期都瞓得唔係幾好, 而家好

Rank: 6Rank: 6


8125
1416#
發表於 08-2-20 10:30 |只看該作者
hoganma / cc美人

3月1 & 3月15 我都得, 你兩位點睇?? 其他金腳 - fun, jerry媽, katiema, 肥啤...等; 請表態

原文章由 hoganmama 於 08-2-20 09:34 AM 發表
多, 尋日唔記得覆你, 29/2我唔得ar, 今個月個quota 22/2要用

不如1/3打??

[ 本文章最後由 多利是 於 08-2-20 10:55 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1417#
發表於 08-2-20 10:35 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-20 10:30 發表
hoganma / cc美人

3月1 & 3月15 我都得, 你兩位點睇?? 其他金腳 - fun, jerry媽, katiema, 肥啤...等; 請表態

你地可以開2枱喎....

Rank: 8Rank: 8


17269
1418#
發表於 08-2-20 10:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 10:19 發表
Ky你好勁ar, 連egg tart都識整

唔叻!係try try啫!你地都會整得好味過我啦!
我工人吹水話我的banana cake 同鬆餅(得2樣好D)可去擺檔賣喎!(UP啫)

我仲tried過下面的cornbeef tart,不過我唔鍾意,太“漏”(可能我唔鍾意cornbeef 啦)。


[ 本文章最後由 lky2008 於 08-2-20 10:47 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
1419#
發表於 08-2-20 10:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 10:29 發表
LEE個星期都瞓得唔係幾好, 而家好

Touchwood,我呢兩晚都OK。

Rank: 8Rank: 8


17269
1420#
發表於 08-2-20 10:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 10:35 發表

你地可以開2枱喎....

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖