註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:25 發表 所以而家佢老公都唔當自己有老豆架啦, 搬左屋都無通知老爺架!!! 個大陸女人又係細個男人拾幾廿年
返回頂部
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:28 發表 我c6個老豆都係咁pk架,細節我就唔知但我未見過62的但佢係在生的
大宅
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:26 發表 我都係咁諗問下都好呀,但如果佢要再鎖我既話我就唔濟了,因為我loan大,萬一賣樓既話比佢罰息會好’金’,除非佢唔鎖就另計
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:30 發表 家家有本難唸的經囉!!
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 17:32 發表 多數都鎖gar la
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 17:32 發表 差不多閃la, 咁凍, 聽日著件cashmere先得
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:32 發表 love: 你有無姑奶姑仔呀????
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:34 發表 有呀姑奶姑仔叔仔大伯都有
原文章由 雪文 於 08-1-24 17:32 發表 放工啦, 各位8888888888888
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 17:35 發表 咁你見過未??
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:34 發表 咁888888888啦!!!! 今晚要早d瞓, lee入被窩.