關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1401#
發表於 08-1-4 16:03 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 15:59 發表
我無錢架

你又來啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
1402#
發表於 08-1-4 16:07 |只看該作者
無la la, 流nose血.

同我亞嬸傾完, 佢話可以幫我湊亞仔放學, 等我收工, 咁我頭先同99講, 話揾到人湊, 62only幫我湊返學, 佢話唔好wor, 佢唔係咁想俾人湊, 跟住我就話姑拉話唔想佢辛苦, 我又好多嘢倏,唔知幾點放工, 佢都話唔好, 叫我同人地講, 唔駛幫我湊仔, 我驚99到時又唔知想點, 真係好c煩:cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1403#
發表於 08-1-4 16:10 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 16:07 發表
無la la, 流nose血.

同我亞嬸傾完, 佢話可以幫我湊亞仔放學, 等我收工, 咁我頭先同99講, 話揾到人湊, 62only幫我湊返學, 佢話唔好wor, 佢唔係咁想俾人湊, 跟住我就話姑拉話唔想佢辛苦, 我又好多嘢倏,唔知幾 ...

流血?你點呀?冇事嘛?

我諗你都係要堅持囉!因你都話唔知佢會點諗,一陣改變主意就麻煩,因搵人湊小朋友唔係咁易搵囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
1404#
發表於 08-1-4 16:10 |只看該作者
有$人通常都唔會話自己有$ga, 窮人always 會話自己窮but成日忍唔住買嘢 (i am the example of 窮人)
原文章由 KY2004 於 08-1-4 16:03 發表

你又來啦!
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1405#
發表於 08-1-4 16:11 |只看該作者
連洗衣機雪櫃都搬出黎抺, 唔怪得要6個鐘la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 15:57 發表
係呀,一日做晒佢囉,上年真係要做咁耐呀,d姐姐將d雪柜,洗衣機搬開晒來清潔架,原來d雪柜,洗衣機搬開之後會嚇c人架 好dirty的,d牆壁我又要用漂白水沬過再過清水,天花板都會咁做,攪晒全屋所以要咁耐


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1406#
發表於 08-1-4 16:12 |只看該作者
頭一年:夠晒供樓
第2-3年:要貼,仲越貼越多:tongue: :tongue: (係咁加息)
e+好好多啦,不過都要貼d



原文章由 KY2004 於 08-1-4 15:57 發表

love,

我想8吓呢!你收的租=你供的$嘛?

Rank: 8Rank: 8


17382
1407#
發表於 08-1-4 16:15 |只看該作者
1:20(可多d都得)漂白水沬晒d牆,天花板,之後再用清水沬一次,攪惦,包你屋企d牆唔會發mo 我屋企d牆無發mo架


原文章由 雪文 於 08-1-4 15:59 發表
請問呢樣點做呀 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1408#
發表於 08-1-4 16:18 |只看該作者
我屋企都係要雪櫃搬出來, 所以我話請人早10-晚6都做唔完囉

原文章由 hoganmama 於 08-1-4 16:11 發表
連洗衣機雪櫃都搬出黎抺, 唔怪得要6個鐘la

Rank: 8Rank: 8


17382
1409#
發表於 08-1-4 16:18 |只看該作者
pm左比你

原文章由 KY2004 於 08-1-4 15:59 發表

有冇名呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
1410#
發表於 08-1-4 16:20 |只看該作者
流完la, 冇事lu.

佢話等我請到工人先唔湊, but 我唔想請lor, d 洗費好金ga ma. 不過我諗都要請ga la, because C6話我好多時要OT, and 間中出trip, 冇人睇住唔得, 佢又講得啱gei, 但我一諗起每個月唔咗around $5,000就:cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 KY2004 於 08-1-4 16:10 發表

流血?你點呀?冇事嘛?

我諗你都係要堅持囉!因你都話唔知佢會點諗,一陣改變主意就麻煩,因搵人湊小朋友唔係咁易搵囉!
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1411#
發表於 08-1-4 16:20 |只看該作者
天氣乾燥好易流鼻血架:cry: :cry:

唉,要求人真係無計:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

原文章由 cyclmama 於 08-1-4 16:07 發表
無la la, 流nose血.

同我亞嬸傾完, 佢話可以幫我湊亞仔放學, 等我收工, 咁我頭先同99講, 話揾到人湊, 62only幫我湊返學, 佢話唔好wor, 佢唔係咁想俾人湊, 跟住我就話姑拉話唔想佢辛苦, 我又好多嘢倏,唔知幾 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1412#
發表於 08-1-4 16:21 |只看該作者
用咩抺, 毛巾or布.


原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 16:15 發表
1:20(可多d都得)漂白水沬晒d牆,天花板,之後再用清水沬一次,攪惦,包你屋企d牆唔會發mo 我屋企d牆無發mo架


...

Rank: 6Rank: 6


6601
1413#
發表於 08-1-4 16:21 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 16:10 發表
有$人通常都唔會話自己有$ga, 窮人always 會話自己窮but成日忍唔住買嘢 (i am the example of 窮人)

你講得好好呀!

I'm surely a typical example of 窮人

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1414#
發表於 08-1-4 16:23 |只看該作者
yi,又加埋我.


原文章由 KY2004 於 08-1-4 16:21 發表

你講得好好呀!

I'm surely a typical example of 窮人

Rank: 6Rank: 6


6601
1415#
發表於 08-1-4 16:23 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 16:18 發表
pm左比你

收到喇!

個度唔錯喎!不過租都抵住供的$,你俾好多down payment呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1416#
發表於 08-1-4 16:24 |只看該作者
係呀,果d姐姐好勁架,一個人都搬度架 上年佢地搬左洗衣機雪櫃出來之後叫我睇睇,我一睇 個地下黑色架 明明係淺藍色架

原文章由 hoganmama 於 08-1-4 16:11 發表
連洗衣機雪櫃都搬出黎抺, 唔怪得要6個鐘la

Rank: 6Rank: 6


6601
1417#
發表於 08-1-4 16:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 16:20 發表
流完la, 冇事lu.

佢話等我請到工人先唔湊, but 我唔想請lor, d 洗費好金ga ma. 不過我諗都要請ga la, because C6話我好多時要OT, and 間中出trip, 冇人睇住唔得, 佢又講得啱gei, 但我一諗起每個月唔咗around $5,000 ...

cy,

我可以話你聽,$5000唔走得,可能唔得添,你知啦,而家百物騰貴,樣樣都貴哂,正係去買餸的$都用多左好多。

Rank: 8Rank: 8


17382
1418#
發表於 08-1-4 16:28 |只看該作者
係呀如果要大執,你叫1個姐姐來做,自己又幫手,一日未必做得晒架,如果只係執下就無咩所謂,佢地要會折晒你部抽油smoke機洗架,又係好dirty的


原文章由 雪文 於 08-1-4 16:18 發表
我屋企都係要雪櫃搬出來, 所以我話請人早10-晚6都做唔完囉

Rank: 5Rank: 5


2967
1419#
發表於 08-1-4 16:29 |只看該作者
你梗係la, 都唔忍手, 一買嘢就出血
原文章由 雪文 於 08-1-4 16:23 發表
yi,又加埋我.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1420#
發表於 08-1-4 16:30 |只看該作者
$5000 仲要請得好就話ja,請著個衰既就真係貼錢買難受


原文章由 cyclmama 於 08-1-4 16:20 發表
流完la, 冇事lu.

佢話等我請到工人先唔湊, but 我唔想請lor, d 洗費好金ga ma. 不過我諗都要請ga la, because C6話我好多時要OT, and 間中出trip, 冇人睇住唔得, 佢又講得啱gei, 但我一諗起每個月唔咗around $5,000 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖