關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1401#
發表於 07-11-6 13:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-6 12:49 硐表
CY, 你加油呀, 我哋支持你作反.  


係呀, 要努力, 加油..... 我地都支持你的....

Rank: 5Rank: 5


3212
1402#
發表於 07-11-6 13:09 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 12:59 硐表
2yrs,我仲要捱多2yrs.

禽晚同姑拉傾咗,睇吓佢地會點幫我.我都好想早走早著


兩年好快過啦. 到時你對baby 又大d, 更加明白你的苦衷...

Rank: 8Rank: 8


17382
1403#
發表於 07-11-6 13:10 |只看該作者
都唔好希望幫到D咩了,始終......果個係佢細佬


原文章由 cyclmama 於 07-11-6 12:59 硐表
2yrs,我仲要捱多2yrs.

禽晚同姑拉傾咗,睇吓佢地會點幫我.我都好想早走早著

Rank: 5Rank: 5


3212
1404#
發表於 07-11-6 13:10 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-6 12:53 硐表
我好小食m記ma, 怕fat


咁樣又幾優惠wo......., 你都唔係好肥啫......

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1405#
發表於 07-11-6 13:14 |只看該作者
咁聽落好似好抵 bor, 等我去問吓麥記先. 我老公同仔每星期都去食一次 gar.:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 12:48 硐表

我又覺得佢年費25元好抵, 送一個餐+一套coupon(對我無用)+每個餐送一款食物...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1406#
發表於 07-11-6 13:15 |只看該作者
閃出去食 lunch, 等陣再傾.

Wow.....阿里巴巴升唔停   最衰冇入表抽啦:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1407#
發表於 07-11-6 13:16 |只看該作者
唔肥 睇唔出就當唔肥架啦

原文章由 novemberwm 於 07-11-6 13:10 硐表


咁樣又幾優惠wo......., 你都唔係好肥啫......

Rank: 5Rank: 5


3212
1408#
發表於 07-11-6 13:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 13:10 硐表
都唔好希望幫到D咩了,始終......果個係佢細佬


都唔係gei, 雖然幫不了什麼, 但都要俾佢地知道個細佬的為人, 如果唔係到時真係革命時, 佢d屋企人就會怪cy law.....:cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1409#
發表於 07-11-6 13:20 |只看該作者
CY: 希望你姑奶同奶奶果邊可以幫倒你的債務, 不過你唔好比佢地知道你想離開, 因果個始終都係佢細佬/仔.

Rank: 5Rank: 5


3212
1410#
發表於 07-11-6 13:22 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 13:14 硐表
咁聽落好似好抵 bor, 等我去問吓麥記先. 我老公同仔每星期都去食一次 gar.:


fun fun 返黎報料, 我都要join , 我隻佬同亞仔都係常客, 暗地里, 我都幾仲意去食 m 記.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1411#
發表於 07-11-6 13:22 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 13:14 硐表
咁聽落好似好抵 bor, 等我去問吓麥記先. 我老公同仔每星期都去食一次 gar.:

講漏左, 仲有一個公仔送添!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1412#
發表於 07-11-6 13:24 |只看該作者
我既經驗就係C6果邊既家人唔會點幫到你:-| :-| :-|不特止,最終咩都係我唔岩的:tongue: :tongue: :tongue: 所以我學識不求人:tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 novemberwm 於 07-11-6 13:18 硐表


都唔係gei, 雖然幫不了什麼, 但都要俾佢地知道個細佬的為人, 如果唔係到時真係革命時, 佢d屋企人就會怪cy law.....:cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


3212
1413#
發表於 07-11-6 13:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 13:20 硐表
CY: 希望你姑奶同奶奶果邊可以幫倒你的債務, 不過你唔好比佢地知道你想離開, 因果個始終都係佢細佬/仔.


呢個好同意 come come 的說法....... 老人家, 一定唔想個仔頭家會散..... 所以cy 你真係要靜靜起革命, 不要令他們知道你有革命的意圖.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1414#
發表於 07-11-6 13:30 |只看該作者
係呀, 而家你同佢地仲係一家人, 而且d債務仲係佢地個仔攪出黎, 佢地有能力的話, 可能會幫輕下, 如果佢地知你想走, 到時都唔係自己人喎, 真係未必會理你架......:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1415#
發表於 07-11-6 13:31 |只看該作者
咁又係:-| :-|


原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 13:30 硐表
係呀, 而家你同佢地仲係一家人, 而且d債務仲係佢地個仔攪出黎, 佢地有能力的話, 可能會幫輕下, 如果佢地知你想走, 到時都唔係自己人喎, 真係未必會理你架......:-| ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1416#
發表於 07-11-6 13:59 |只看該作者
你地會點用???我地教緊 he/she用has的 咁用have or has


http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1192586&extra=page%3D1

Rank: 8Rank: 8


17382
1417#
發表於 07-11-6 14:03 |只看該作者

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1418#
發表於 07-11-6 14:17 |只看該作者
今日又要全day對住xx:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1419#
發表於 07-11-6 14:21 |只看該作者
funfun, comecome :

BK又C, 我哋又走咗去MSN, 你哋去
http://www.ebuddy.com/
登入啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
1420#
發表於 07-11-6 14:22 |只看該作者
c6打嚟問我揾唔揾佢個fd,其實我已估到佢想出街.我唔知佢想點,我同佢講唔想同我一齊,可以直接講,唔好要我係度估佢想點.
‹ 上一主題|下一主題