關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
1401#
發表於 07-10-23 17:05 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-23 17:02 硐表
我測試咗,係有聲ga. 得閒叫亞女聽吓,thanks

o岩使就好啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1402#
發表於 07-10-23 17:06 |只看該作者
龍媽: 收工啦喎, 唔捨得走呀???????????????????

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 17:02 硐表

好大間別野呀.

Rank: 6Rank: 6


8953
1403#
發表於 07-10-23 17:07 |只看該作者
做埋手尾, 收工.

Rank: 8Rank: 8


17382
1404#
發表於 07-10-23 17:08 |只看該作者
咁我又唔知佢幾年級呀,可能佢亞媽覺得傳統教學唔岩佢個仔,所以轉用活動教學呱,不過真實係點我都唔知



原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 17:00 硐表


o甘一間學校一定有人包尾啦. o甘樣怪學校又唔多o岩嘍.
轉入來我地幾年班呀 ? 睇下識唔識 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
1405#
發表於 07-10-23 17:08 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 17:06 硐表
龍媽: 收工啦喎, 唔捨得走呀???????????????????

家下老闆轉左5天工作, 我咪得行坐多半粒鐘嘍.
都要收拾啦~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1406#
發表於 07-10-23 17:11 |只看該作者
個市真係玩野, 尋日跌一仟, 今日升返一仟.............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1407#
發表於 07-10-23 17:14 |只看該作者
我又收到班主任電話拉, 我仔又講大話

佢無同老師講借俾人抄荅案無咗份Quiz, 同我講同老師講不一致

[

Rank: 6Rank: 6


8953
1408#
發表於 07-10-23 17:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 17:11 硐表
個市真係玩野, 尋日跌一仟, 今日升返一仟.............

準備跳車沒 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1409#
發表於 07-10-23 17:16 |只看該作者
我預備閃, bye…..

Rank: 8Rank: 8


17382
1410#
發表於 07-10-23 17:17 |只看該作者
你仔同老師點講


原文章由 雪文 於 07-10-23 17:14 硐表
我又收到班主任電話拉, 我仔又講大話

佢無同老師講借俾人抄荅案無咗份Quiz, 同我講同老師講不一致

[

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1411#
發表於 07-10-23 17:21 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 17:15 硐表

準備跳車沒 ?

隻隻我都唔捨得放呀 .......有d又得果一手, 賣出又唔係賺好多.

Rank: 4


679
1412#
發表於 07-10-23 17:26 |只看該作者
,我今日又唔知幾點收工la
原文章由 hoganmama 於 07-10-23 17:16 硐表
我預備閃, bye…..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1413#
發表於 07-10-23 17:31 |只看該作者
我都走啦, Irene加油啦, 希望你都早D走.

原文章由 irenec11 於 07-10-23 17:26 硐表
,我今日又唔知幾點收工la

Rank: 4


679
1414#
發表於 07-10-23 17:58 |只看該作者
C6咁啱係附近做完嘢接我放工,唔理la,閃
bye-bye

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1415#
發表於 07-10-23 22:12 |只看該作者
hoganma: 其實今日同你去睇條灰色裙, 好似funfun幫我買果件長身衫咁架, 我影張相比你look look丫!

Rank: 8Rank: 8


17382
1416#
發表於 07-10-24 08:38 |只看該作者
morning all:loveliness:

Rank: 4


679
1417#
發表於 07-10-24 09:03 |只看該作者
Good morning

Rank: 5Rank: 5


3212
1418#
發表於 07-10-24 09:03 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 08:38 硐表
morning all:loveliness:


Morning.........

LOVE 你呢排真係好早ar !!:loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1419#
發表於 07-10-24 09:08 |只看該作者
morning!!!

我食緊早餐呀!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1420#
發表於 07-10-24 09:10 |只看該作者
尋日放工之後上左妹妹屋企之後同亞囡對功課,到7點左右亞囡係咁嘈話肚痛又話胃痛 之後一路嘈,到補習miss來到時佢都係咁話肚痛又話胃痛 ,ok ok我都唔洗佢溫啦,今日英默應該都唔得架啦我都無辦法架佢都無精神,不過好彩唔計平時分囉:-| :-| 之後諗住同佢食d野就去睇醫生啦但見佢個樣真係好辛苦咁樣,我就快速去m記食個包之後同佢搭的士去法國睇醫生啦:cry: :cry: 去到都成9:30,好彩又無咩人,睇完醫生返到屋企都係10:15,醫生話佢腸胃炎wor,睇醫生洗左$420,搭的士又百幾 之後佢就沖涼食藥,食完藥佢立即訓左啦:-| :-| 我攪惦曬亞囡先開始幫佢執書包簽通告,再執屋:-| :-| 到我自己沖涼,成1點先攪惦

今朝見亞囡精神左好多,最後我都係照比佢返學,d藥水就比佢拿返學校,我就寫左張字條比班主任呀佢幫忙教亞囡食藥
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖