註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 10:16 發表 唔係, 有d唔舒服, 想去睇下
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 10:20 發表 你地有無一年做一次柏氏呀 我有,我都就快夠期要做:
子爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 10:38 發表 我有亞女果陣, 就睇余啟文, 寶琳站, 電話要搵下先
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 10:43 發表 舊年生完亞女之後3個月做左之後, 而家都夠期做, 我plan九月做. 每次去檢查, 我都會好驚, 成日比姑娘笑, 話bb都生左2個, 都咁驚 你地有無諗住去打防子宮頸癌既針??
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 10:46 發表 Thanks! 我search下先
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 11:09 發表 死啦, 我好鬼驚有事
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-8-15 10:52 發表 我每欠去做都覺得好EMBRASSEMENT, 需然我都生左2件,防子宮頸癌針是否要未結婚之前打??
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 11:08 發表 Jerry媽, 我問左余啟文, 但佢今日係沙田 yw got your pm, thanks a lot! 我book左1個, 5:45 cwb, 睇下有無d可以7:00, 因為我唔早走
原文章由 雪文 於 07-8-15 11:13 發表 唉...... 昨日醫生話我仔無長高無長大到, 抽咗三筒血去驗, 希望無事啦 hoganmama, 你都係, 睇咗醫生先啦, 唔好自己 自己.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 11:21 發表 原來book婦科咁難:-| :-|
原文章由 novemberwm 於 07-8-15 11:23 發表 唔好擔心啦, 開心d... 就無事架啦...........!! 搵個醫生check 左先啦 ! 我今朝都好忙........ 個同事搞錯左d野....... 要返轉頭改過細d數..... 5月到而家, 全部帶落的.....好煩.........ar...