關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
1381#
發表於 07-6-26 22:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

LamMAMA:

hi, 咁你係第一志願入架, 咁個小朋友係仔or女呀? 響邊到讀幼稚園呢? 多d來95區分享下丫   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1382#
發表於 07-6-26 22:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

haymama:

hehe...你個女原來都係咁呀 , 我成日響到想, 究竟係我地父母出左問題還是依定d年代出品0既小朋友會係咁.

入左將天當然開心 , 不過23號聽左佢地個講座後, 真係有d擔心阿女應付不來, 我做阿媽聽到都覺得有少少抖唔到氣, 希望開學後知道唔好超出我想象就好喇 .

我應該會揀返學坐校車, 放學自己接, 咁一來返學唔怕遲到, 二來去學校接, 可以有機會接觸到老師加上又可以同其他媽咪交流下, 更可以睇到阿女點樣同d學仔相處.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1383#
發表於 07-6-26 23:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng  hayamama

係呀,女仔多數都係咁樓令架,但你同佢做朋友先再慢慢教佢會好d,當然有d情況例外,唔可以中,如果唔係都幾難話得聽.
男仔又唔同,男仔多數都比較鐘意玩,所以唔可以同佢咁open
要嚴格d,但嚴得嚟又要比返些少面佢, 又要比佢講下自己既感受,家陣d小朋友真係比我地以前醒目,所以真係難教d.


alkyng我都唔記得恭喜你,你都放下心頭大石,等到九月再作戰

Rank: 4


988
1384#
發表於 07-6-27 00:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02

你朋友個仔返馮有d咁既事,咁學校點處理?????

Rank: 5Rank: 5


4868
1385#
發表於 07-6-27 00:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA,

如果講谷tko都有唔少學校會谷學生, 對我黎講谷唔係學生係家長lor~大家要有心理準備~ 今過今年相對易入過舊年既~[quote]
HALAHA 寫道:
Dear All,

上個星期日去參加囡囡同學仔生日會,

Rank: 5Rank: 5


4868
1386#
發表於 07-6-27 00:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

黃永樹有泳池都有好有唔好, 好既係可以學游水, 唔好既係考試要考游水

Rank: 1


28
1387#
發表於 07-6-27 08:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli 寫道:
HALAHA

我個間好多人選黃xx都係話因為佢有泳池 又話黃x個校外報告好好,同埋唔選天主教,係因為無宗教分驚入唔到,又驚天主教有好多測考.


其實今年開始天主教已二測三考, 我見舊年的校外評估報告都幾好呀, 至於有信仰的學生, 其實唔多, 因為如果有宗教分不如博區外名校, 不過我識很多幼稚園家長佢地都話揀天主教第一, 可能一間間幼稚園啦!

Rank: 5Rank: 5


1874
1388#
發表於 07-6-27 09:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

其實天主教都曾經係我的心水學校之一, 所以聽佢咁講, 我即刻問佢點解. 可能真係間間幼稚園的選擇都不同.

Rank: 5Rank: 5


2422
1389#
發表於 07-6-27 09:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73:

嘩...黃d測考都幾密wor, 不過咁都好架, 範圍相對又少d.

入普通話班都要過咁多關...恭喜你女女成功入到呀    , 點解黃唔索性全部轉晒做普通話教中文0既, 將天小二下學期會全部轉做普通話教中文的. 本來將天要到高年班先教普通話併音, 但23號聽講座, 佢地話今年會改做小一已經要教普通話併音, 好彩我剛剛報左名學普通話, 如果唔係阿女唔識的話都唔知點教阿女.  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


392
1390#
發表於 07-6-27 10:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama,
我個仔都入左梁潔華  
hayamama 寫道:
喂喂 ~ 究竟仲有邊位嘅小朋友係梁x華小學架???等我都召集吓先

Rank: 4


532
1391#
發表於 07-6-27 10:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng , yeeli

    我女可能係男仔性格 , 所以就冇你地講的 "女仔特性" , 通常我地會未問佢已經講左去食d乜 , 咁就會慳左好多時間 。不過有時佢太有主見即係=硬頸囉     , 所以都未必係好事嚟架 !


3143
1392#
發表於 07-6-27 11:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


988
1393#
發表於 07-6-27 13:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73

原來黃都4測4考,重未計平時默書喎,不過小朋友都好快習慣,
你女咁叻女,入到普通話班,   
係呢你女女有無返補習班?
咁其實係咪多測考,個測考範圍就少d架????

Rank: 5Rank: 5


2641
1394#
發表於 07-6-27 14:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

早呀咁多位:
嗱...遲多兩個禮拜我地就做個統計,總結一吓我地啲仔女嘅'戰績'同'派彩'!

tabotabo,
係呀,我都記得你嘅小朋友同我女一齊讀梁x華,不過我唔記得你個係女定仔... 你仲會唔會諗住轉校? 我暫時都覺得幾滿意,所以唔會再考慮其他lu...!

Rank: 4


988
1395#
發表於 07-6-27 14:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb

我細個咪就係男仔頭性格同埋"超"硬頸,我話做既野無人改到我,就係因為咁樣,我由細到大,其他女性朋友當我顧問咁,一見面就係咁"問"同埋係咁"新", 男性朋友就當我義氣仔女,同我講佢地d心底話,因為貪我唔會講返出嚟,
我宜家咁大個人就唔會咁硬頸囉,但對住我老公都重係好硬頸, 無法子因為佢好"恰",
我話你知硬頸既人係最怕呢蕉就係"超超超.........長氣"
    
我老公一"DVD機上身",replay又replay我即c,
同一樣野講300次,重講幾日,口都臭
立刻c   

Rank: 3Rank: 3


365
1396#
發表於 07-6-27 14:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng, 我add左你啦   恭喜你呀...叩門成功   
到時多d上來報料

yeeli, 好, 多謝你比既資料. 你老公係咪全職教架?

有無家長係搵跟小學架? 多數己升晒上小學?

Rank: 4


532
1397#
發表於 07-6-27 14:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

     哈.....哈 , 比你講中晒tim , 我女就係好怕我 " 囉嗦 " 佢 , 如果我一出呢招佢就會    , 不過而家比佢捉到路 , 佢又會出d奇招呢折拆解我 !
  

Rank: 4


988
1398#
發表於 07-6-27 14:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

將軍澳超級媽咪

其實天主教同保良一向都受歡迎,你自己選邊間呢??

Rank: 4


988
1399#
發表於 07-6-27 14:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb

你女女出過邊招,講嚟聽下,睇下我有無出過呢招對我老公先
      

Rank: 4


532
1400#
發表於 07-6-27 15:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

    我女出的招數就係 " 借左陳生的耳仔"跟住又會扮傻去搵daddy求救 = 即係借daddy把口話我 " 長氣 "    
‹ 上一主題|下一主題