關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 20
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 20 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
1381#
發表於 07-1-27 12:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

真架, 不過就要睇你想做咩呢?Customer service & courier 長期都請, 其他就一時時[quote]
come爸嘩 寫道:
係咪真架?      [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1382#
發表於 07-1-27 12:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我就唔洗, 不過我地ot係有$$, 時薪x1.5[quote]
龍舌蘭 寫道:
唔洗ot嗎 ?
[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
[quote]

Rank: 6Rank: 6


8953
1383#
發表於 07-1-27 12:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

昨天囡同我講, 老師選了她參加3月有個校際普通話朗誦比賽, 要我一定要填返張表返學校.  搞到我有d
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1384#
發表於 07-1-27 12:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我返來啦, 屈記正價貨七折, 我又去買咗D嘢返來.

有無人係盞記的會員 ? ( 不是AIG信用卡的 ) ?

Rank: 5Rank: 5


4210
1385#
發表於 07-1-27 12:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

仲咩要    , 應該係    , 揀中你囡囡, 就証明佢講得好啦
龍舌蘭 寫道:
昨天囡同我講, 老師選了她參加3月有個校際普通話朗誦比賽, 要我一定要填返張表返學校.  搞到我有d

Rank: 5Rank: 5


4210
1386#
發表於 07-1-27 12:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我亞媽係舊年仲係, 唔知今年係唔係, 幫你問下[quote]
雪文 寫道:
我返來啦, 屈記正價貨七折, 我又去買

Rank: 6Rank: 6


8953
1387#
發表於 07-1-27 12:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我覺得佢唔係幾得咋.
要同佢練就係我的責任啦. 我對朗誦冇經驗呀, 又要搬婆婆出黎.  
Jerry豬媽咪 寫道:
仲咩要    , 應該係    , 揀中你囡囡, 就証明佢講得好啦 [quote]
龍舌蘭 寫道:
昨天囡同我講, 老師選了她參加3月有個校際普通話朗誦比賽, 要我一定要填返張表返學校.  搞到我有d
[/quote]
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 6Rank: 6


8953
1388#
發表於 07-1-27 12:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

o甘都可以接受. 唔洗就最好啦~
Jerry豬媽咪 寫道:
我就唔洗, 不過我地ot係有$$, 時薪x1.5[quote]
龍舌蘭 寫道:
唔洗ot嗎 ?
[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
[quote]
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1389#
發表於 07-1-27 12:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

  
龍舌蘭 寫道:
2.5個月, 真係值得 [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
所以我今日心情特別靚, 因為除左有家用之外, 今日都係我出糧+2.5個月bonus既大日子, 值得    [quote]
come爸嘩 寫道:
香港人邊個唔現實呢????[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
即刻   , 老公話我現實 (我認架)   
[/quote][/quote][/quote]

Rank: 6Rank: 6


8953
1390#
發表於 07-1-27 12:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

諗諗下, 放假去唱k 等囡練下大聲講野都好喎. :

我收工啦, 去睇游水~~   
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1391#
發表於 07-1-27 12:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

出面好熱呀, 我而家要入toilet除先得啦   

Rank: 5Rank: 5


4210
1392#
發表於 07-1-27 12:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔好意思, 今年唔係啦[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
我亞媽係舊年仲係, 唔知今年係唔係, 幫你問下[quote]
雪文 寫道:
我返來啦, 屈記正價貨七折, 我又去買

Rank: 6Rank: 6


8953
1393#
發表於 07-1-27 12:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

過兩日又得10度.
唔好太凍呀, 星期三囡囡要去舞蹈比賽呀~~     
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 6Rank: 6


8953
1394#
發表於 07-1-27 12:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

e? 正喎, 去買豬油膏先..
[quote]
雪文 寫道:
我返來啦, 屈記正價貨七折, 我又去買
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1395#
發表於 07-1-27 12:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

龍舌蘭, 好機會呀.  俾心機啦.
龍舌蘭 寫道:
我覺得佢唔係幾得咋.
要同佢練就係我的責任啦. 我對朗誦冇經驗呀, 又要搬婆婆出黎.   [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
仲咩要    , 應該係    , 揀中你囡囡, 就証明佢講得好啦 [quote]
龍舌蘭 寫道:
昨天囡同我講, 老師選了她參加3月有個校際普通話朗誦比賽, 要我一定要填返張表返學校.  搞到我有d
[/quote][/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1396#
發表於 07-1-27 12:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔緊要, 唔該晒.[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
唔好意思, 今年唔係啦[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
我亞媽係舊年仲係, 唔知今年係唔係, 幫你問下[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1397#
發表於 07-1-27 12:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

comecome, 如你經過盞記, 同我買一或二包豪x, 我見過都好靚, 係生晒的, 不過一定要放冰箱, 自己吃就OK, 好抵呀, 佢門市價 98元加.  或者你唔使急住買, 3/2再同我買都得.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1398#
發表於 07-1-27 12:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

龍舌蘭, 豬油膏醫院無開俾你嗎 ?   葯房貨係無七折加.
[quote]
龍舌蘭 寫道:
e? 正喎, 去買豬油膏先..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1399#
發表於 07-1-27 12:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

龍舌蘭, 囡囡好叻呀, 多方面發展.

剛剛快速咁行咗行太古城, 好多鋪頭都大減價, Bossini的童裝都幾靚, 我見有件外套都係 $150.00

龍舌蘭 寫道:
過兩日又得10度.
唔好太凍呀, 星期三囡囡要去舞蹈比賽呀~~     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1400#
發表於 07-1-27 12:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我想早D走呀, 但坐我附近有個老細唔知點解仲未走 ( 唔係我老頂), 唉............

唔理啦, 我放工啦, 下周見.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖