關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
1381#
發表於 07-6-29 21:45 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

好勁呀! 我都話thomas係醒目仔拉. 唔駛太擔心. 我kitty的分數如下:

CHI課文: 87
作文: 85
聆聽: 22
口試 : 16
聆聽: 22
默書: 佢話唔知道
ENG GE: 89
Writing: 86
Listening: 25/25
Dict: 50/50
Oral: 19/25
Maths: 77

今次好開心, 尤其係中文, 有87分. 佢中文從來未試過有8字頭, 對佢嚟講係一個好大的鼓勵. eng 都ok, 只係又係錯d 粗心大意果d . maths 我就predict 到, 又係錯cm, 文字題. Overall 都滿意, 中英數都好平均. 我睇kitty都開始習慣嘜嘢叫考試.  

Rank: 5Rank: 5


1178
1382#
發表於 07-6-29 23:14 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我諗 kitty 係未怕丑,唔敢對住老師考口試?
中文真係好左,中英文都平均高分,kitty 信心應該大左。

見到d answer 唔係唔識,但因為粗心大意,扣下一分,扣下又一分,真係有d 唔底,呢d 小朋友通病在所難免,d mami 話上到p2 p3就會穩定d。
不過放完暑假又要再適應過。   

Rank: 4


506
1383#
發表於 07-6-29 23:49 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Alki's result:
中文:閱讀-85
         寫作-97
         默書-老師冇講
           聆聽-21
         口試-20

英文:GE-90
         Reading-88
         Dict-50
         Oral-23
         Listening-23

Maths:88

今次英文退步咗,而Maths就進步。一樣嗰句,錯D careless mistake,見到kitty 同thomas 都進步,希望佢上到P.2會改啦!

Kittymummy,
Kitty 今次好叻女,大進步!

2fungs,
Thomas 今次好勁呀!   

Rank: 5Rank: 5


3218
1384#
發表於 07-6-30 00:23 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kitty 係屋企同學校係兩個人嚟. 佢平時對住我or dad就好多嘢講, 把口就唔停. 唔知點解返到學校就變得好靜. 考oral 時可能佢怕丑, 不過呢d都急唔嚟.要慢慢等佢習慣, 我亦會比時間佢.
睇完佢張maths paper, 之後同佢玩IQ game (問題係用返paper上的文字體). 佢竟然都答對, 証明佢係好事但去考.

我都係唔好太開心住, 因為常識都.......未派.

2fungs 寫道:
我諗 kitty 係未怕丑,唔敢對住老師考口試?
中文真係好左,中英文都平均高分,kitty 信心應該大左。

見到d answer 唔係唔識,但因為粗心大意,扣下一分,扣下又一分,真係有d 唔底,呢d 小朋友通病在所難免,d mami 話上到p2 p3就會穩定d。
不過放完暑假又要再適應過。   

Rank: 2


80
1385#
發表於 07-7-1 00:58 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

大家好,小兒將於9月入讀,想知道老師,功課或其他的情況,可否分享一下??
  thanks!!

Rank: 5Rank: 5


3218
1386#
發表於 07-7-1 01:09 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs, 嘜你咁夜都未zzzz......
thomas 係唔係好開心呢? 佢今次都得咁好.  

Rank: 5Rank: 5


3218
1387#
發表於 07-7-1 01:16 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

今日真係激死我. 早上到bank-ATM交書薄$, 一時間唔記得要部機出transaction receipt. 咁點算? 唔係又要交多次吓嘩 !!! 你地教我點做呀 ?    

Rank: 5Rank: 5


3218
1388#
發表於 07-7-1 01:28 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

joycewong,

功課每日大約有4-5樣拉. 老師都好好,家長日果日佢好鼓勵我(因為我囡囡d中文比較差,上學期只有60幾分),當時聽完佢安慰我,我差d想哭.唔似得其他學校d 班主任一味比壓力我地d家長. 佢地小一教學方法比較step by step. D 小朋友好鍾意返學.請問你第幾志願?

joycewong311 寫道:
大家好,小兒將於9月入讀,想知道老師,功課或其他的情況,可否分享一下??
  thanks!!

Rank: 2


80
1389#
發表於 07-7-1 01:55 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymum,

多謝你的回覆,因為我仔仔係放榜後出水痘,所以周圍入表都無用,interview 唔到,因為我派得唔理想的,(福榮街官立小學),當時真係唔知點算,於是我係星期四周圍打電話問重有無位,當日我講o左我o既情況比學校知,於是佢o地叫我星期六去in,好好彩,學校即刻收o左我個仔,所以終於放下心頭大石!! 請大家多多指教!!!

Rank: 5Rank: 5


3218
1390#
發表於 07-7-1 02:02 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

點解福榮街官立小學唔好?官校資源比較多,升中派位好似都有聯係英中.不過都係開平好,哈哈!

Rank: 3Rank: 3


438
1391#
發表於 07-7-1 02:07 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Kittymummy,

如果你係現金存款到櫃員機,你星期二到存款銀行,講比職員聽你存款的時間及收款戶口號碼,問佢地可唔可以幫你查一查,然後比番張收據你啦!

旋媽

Rank: 3Rank: 3


438
1392#
發表於 07-7-1 02:11 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Joycewong311,

唔洗擔心喇!讀耐左開平,你就知佢既優點喇!

旋媽

Rank: 5Rank: 5


3218
1393#
發表於 07-7-1 02:14 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

唔係現金存款到櫃員機,係普通提款機.我打左比bank, 佢話如果要比張statement我.要我比$250.    

Rank: 2


80
1394#
發表於 07-7-1 02:14 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

旋媽,

有你o地咁好o既家長,點會擔心le!!! 

Rank: 3Rank: 3


438
1395#
發表於 07-7-1 02:17 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Kittymummy,

o下!乜咁邊態o架!你星期二致電開平,同校務處講番個case,佢地應該會跟進o架喇!

旋媽

Rank: 3Rank: 3


438
1396#
發表於 07-7-1 02:19 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

joycewong311,

開平近來都有學生出水痘,考試時都是隔離考的。

旋媽

Rank: 2


80
1397#
發表於 07-7-1 02:22 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,

真係唔係咁好ga,第一官小,政府d新o野通常都用o黎做白老鼠,第二,就係近朱者赤,近墨者黑,我唔夠擔話我小朋友好好,但係實況見過.......就不咁恭維喇!!!第三,d老師個個係公務員,你話有無heart ar!! SO , 我點都要搵學校law!

Rank: 2


80
1398#
發表於 07-7-1 02:25 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

旋媽,kittymummy,

你o地o既小朋友讀幾多年級呀???

Rank: 3Rank: 3


438
1399#
發表於 07-7-1 02:34 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

joycewong311,

我個仔讀開平二年班

旋媽

Rank: 2


80
1400#
發表於 07-7-1 02:38 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

旋媽,

小師兄,多多指教!!!    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖