關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
1381#
發表於 08-7-3 19:27 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-7-2 14:44 發表
joeytcy,

我之前放假,冇上到網,所以冇覆你呀!果日我見唔倒悠悠姑媽,而悠悠企係台上個位置禁啱係我前面,所以我都同佢影左張相呀,不過影我好唔好就唔知啦!因為實在太多人企係我前面,所以我都幫唔倒亞女影相。至於係課室,老師安 ...




thank you thank you thank you thank you

Rank: 4


850
1382#
發表於 08-7-3 19:29 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-7-2 14:51 發表
十月媽咪:

麥二等獎有細分既咩?我真係唔知喎!老師都冇講。我見倒個獎寫係多元智能,只係覺得好概括,基本上都 get 唔倒係麥,所以當亞女問我既時候,我只可以同佢講話個獎係代表佢上堂有冇聽老師講書、功課做得好唔好、有冇幫 ...



阿悠都係甘樣問我...我都係甘答佢...HAHA

Rank: 5Rank: 5


4411
1383#
發表於 08-7-4 08:08 |只看該作者
KELLY媽 & 悠媽,

其實初頭我都唔知二等獎有細分的, 後尾其他家長問我拎咩獎, 咁我又好自然咁問番佢地拎乜野獎, 於是就知道原來有細分囉...而知道有細分之後, 我就同隻佬講: 如果你個女無乜邊方面較突出, 咁你要加多D家用畀我, 等我幫佢多方面平均發展喇! (當然...佢睬我都傻啦!)

不過, 其實多元智能呢個名目, 真係好概括的, 阿女都有問我即係乜? 我話: 即係代表你今年肯舉手答問題, 有禮貎, 專心上堂之類囉...其實即係乜...我都唔太清楚的! 而阿女, 只係知自己有份攞獎, 佢就已經好開心了!

原文章由 joeytcy 於 08-7-3 19:29 發表



阿悠都係甘樣問我...我都係甘答佢...HAHA

[ 本文章最後由 十月媽咪 於 08-7-4 08:10 編輯 ]

Rank: 4


605
1384#
發表於 08-7-4 12:54 |只看該作者
joeytcy,

You're welcome!

Can

Rank: 4


850
1385#
發表於 08-7-8 11:35 |只看該作者
今日下午我會同阿悠請假(星期五)...事關我地要送佢公公
(即my father)上天堂................我記得早排係電話到同佢講公公走左了...上天堂..(不過之前佢都知道呢幾個月公公成日入醫院..同埋最後個星期佢都有去過醫院探公公)...佢好明白我意思...已經咸左出黎...我都等佢咸左一陣...叫佢畫圖畫...

Rank: 4


605
1386#
發表於 08-7-8 13:58 |只看該作者
joeytcy,

要解釋俾一個小朋友聽點解人到禁上下就要離開,係一件好困難既事,或者你可以同佢講其實佢地去左另一個地方,禁樣會唔會好 d ?不過我自己都唔肯定依個解釋係唔係最好,但當我同亞女去拜山既時候,我就會同佢禁樣講。至於係自己,亦都唔好太傷心啦!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1387#
發表於 08-7-8 17:43 |只看該作者
悠媽,
節哀順便!

每次我帶阿女去拜爺爺嫲嫲, 我都會好直接咁同佢講, 爺爺嫲嫲老喇, 佢地已經唔響度, 將來爹哋媽咪老左, 一樣會係咁樣!

原文章由 joeytcy 於 08-7-8 11:35 發表
今日下午我會同阿悠請假(星期五)...事關我地要送佢公公
(即my father)上天堂................我記得早排係電話到同佢講公公走左了...上天堂..(不過之前佢都知道呢幾個月公公成日入醫院..同埋最後個星期佢都有去過醫 ...

Rank: 4


850
1388#
發表於 08-7-8 20:53 |只看該作者
兩位有心....

不過我今日打去同佢請假...李老師話阿悠自己已經同佢請左....HAHA

我地大人個個都好好...因之前已有心理準備....
D小朋友就不竟係小朋友....雖然個心唔舒服....但佢地亦都有好多呢方面問題.....例如佢地會問

點解要燒D錢比公公呀...點解要將D天神(即土地..門口..觀音等)包住呀...咩叫上山...個山係咪好高架...(因有時聽到我地係到講..就產好多問題)..尤其表哥仔好多問題...甘我個妹就唔知點答好...望住我..我就甘樣答啦...

你今年升小一...去一間新GER學校..你要唔要洗錢買個晒D書..校服...書包.....佢話要...甘公公去第2度都要錢洗架...

佢又問類似公公上左天堂未呀...點解重要整甘多野.....咩叫上山....

我答....我話公公重未上天堂...因為要排隊...我問係你去攞回郷咭要唔申請...佢話要...甘我話係咪即刻有得攞??..佢話唔係...甘我話咪係攞...公公都要去申請架...
我再解釋上山之類答案...我話個次會係最後一次見到公公...呢一次係代表送公公上天堂....中間可能會有好多儀式..唸經...代表公公要去辦手續上天堂...我問你返大陸要唔要過關....佢話要...上天堂都要過關架痳....其實有好多野你見到會有好多問題...你可以問我地....我地儘量答...不過有D野我地唔知點解...總之問左人地...人地教左我地甘做..我地就甘做...如果做左對公公好D...你會唔會做...佢話點頭....我話甘咪係攞....

[ 本文章最後由 joeytcy 於 08-7-8 21:24 編輯 ]

Rank: 4


850
1389#
發表於 08-7-8 22:13 |只看該作者
好似阿悠去左我屋企..見到包住D神像都有問...甘我就問呀表哥...我解過比你聽...你知唔知點解..佢話知...即是D神要放假...甘公公咪可以入黎囉.....

Rank: 5Rank: 5


4411
1390#
發表於 08-7-9 08:19 |只看該作者
悠媽,
你好厲害呀, 可以用日常生活做例子唻解釋畀佢地知, 我諗我會口啞, 索性叫佢地唔好煩, 唔好問, 等我搞掂晒D野至慢慢諗下點樣解釋畀佢地知!


原文章由 joeytcy 於 08-7-8 20:53 發表
兩位有心....

不過我今日打去同佢請假...李老師話阿悠自己已經同佢請左....HAHA

我地大人個個都好好...因之前已有心理準備....
D小朋友就不竟係小朋友....雖然個心唔舒服....但佢地亦都有好多呢方面問題.....例如 ...

Rank: 4


850
1391#
發表於 08-7-9 22:52 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-7-9 08:19 發表
悠媽,
你好厲害呀, 可以用日常生活做例子唻解釋畀佢地知, 我諗我會口啞, 索性叫佢地唔好煩, 唔好問, 等我搞掂晒D野至慢慢諗下點樣解釋畀佢地知!


...


係呀....我同我個妹講唔洗解釋得太複雜...越講得深入即是越神怪....小朋友會亂唸....又唔明....之後表哥仔問親呢類問題...我個妹好容易用生活例子去解釋...有D解釋唔到照同佢講唔知.....表哥就唔會去追問.....

Rank: 4


605
1392#
發表於 08-7-10 14:41 |只看該作者
joeytcy,

我依兩日返學,見倒悠悠都冇麥野,重行埋黎同我個女講野,一 d 唔開心都冇,所以你都唔駛擔心啦!不過今個年度最後一個生日會佢就冇得參與啦!

cankan

Rank: 4


850
1393#
發表於 08-7-16 00:08 |只看該作者
明天開完大食會就放暑假LU........

Rank: 4


850
1394#
發表於 08-7-16 00:11 |只看該作者
我應成左阿女...暑假會帶佢去入戲院睇戲....重約左表哥添....阿悠第一次入炸....不過未決定睇咩....

Rank: 4


605
1395#
發表於 08-7-16 14:02 |只看該作者
joeytcy,

亞女第一次入戲院,係睇 carfield,跟住睇個大笨象亞頓,最近期果次係睇功夫熊貓。

cankan

Rank: 4


605
1396#
發表於 08-7-16 14:07 |只看該作者
joeytcy,

今日見倒姑媽都有黎大食會,學校茶點係食雪糕,悠悠好乖冇食到,佢話佢咳。

今日每個小朋友都好開心,k2 係一片歡笑聲完結啦!時間過得真係快,眨下眼就過左兩年啦!

我今日俾左兩張相悠悠,其實唔只禁少架!不過因為 fotomax 哂漏左,其餘既就唯有等到9月k3 既時候再俾你啦!

cankan

Rank: 4


850
1397#
發表於 08-7-17 00:05 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-7-16 14:02 發表
joeytcy,

亞女第一次入戲院,係睇 carfield,跟住睇個大笨象亞頓,最近期果次係睇功夫熊貓。

cankan



嘩睇左甘多戲喇....好耐之前我都想帶佢去...不過阿悠細過好怕曹同大聲....所以最後都無帶....依家大左...佢成日都想入...所以今年決定帶佢入啦.....

Rank: 4


850
1398#
發表於 08-7-17 00:09 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-7-16 14:07 發表
joeytcy,

今日見倒姑媽都有黎大食會,學校茶點係食雪糕,悠悠好乖冇食到,佢話佢咳。

今日每個小朋友都好開心,k2 係一片歡笑聲完結啦!時間過得真係快,眨下眼就過左兩年啦!

我今日俾左兩張相悠悠,其實唔只禁少架!不過因為 foto ...


阿悠個衰女包無同我講你比相佢...剩係猛甘話佢今日係學校食得好飽好飽喎.......HAHAHA

Rank: 5Rank: 5


4411
1399#
發表於 08-7-17 08:23 |只看該作者
講開睇戲, 婷婷都好鍾意的, 但無奈, 鍾意還鍾意, 佢唔知點解, 一入到D黑忟忟既地方, 就好自然想瞓覺, 通常一齣戲, 佢至多睇半小時, 就瞓一小時, 真係激C!

試過帶佢去睇多拉A夢首映, 佢竟然睇完個teaser, 就已經瞓著左, 成齣戲無睇過, 睇得最耐既, 算係反斗車王, 好似睇左大約一個鐘至瞓, SO FAR, 我印象中, 好似無乜邊套戲, 佢係可以完全睇晒既, 嘥錢呀!

原文章由 joeytcy 於 08-7-17 00:09 發表


阿悠個衰女包無同我講你比相佢...剩係猛甘話佢今日係學校食得好飽好飽喎.......HAHAHA

Rank: 4


605
1400#
發表於 08-7-17 14:02 |只看該作者
雖然亞女入戲院睇過三套戲,但係除左第一套係我同老公同佢睇之外,其餘兩套係亞姨同佢去睇;我見有人同佢去,我咪乘機偷懶囉!費事哂錢嘛!我見黎緊暑假檔期都好似有幾套卡通片上喎!我可能都有同亞女睇番套。

其實我八月已經買左飛同佢去睇兒童畫劇架啦!今次重捉埋我老公一齊去添!

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖