關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


313
1381#
發表於 06-12-28 15:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 & yoballma,

我都同你地一樣, 首先溫中英默書先, 其他的下星期再算.

英文默書淨係溫習張紙, 仲未得閒睇下需唔需要溫書本呀!

Rank: 4


554
1382#
發表於 06-12-29 13:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

下..........咩有Oral架?   邊張紙呀?
Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy & yoballma,

Matthew 都係一樣, 完全唔會自己溫書, 叫佢自己做功課, 佢永遠話 ok, 到我番到屋企又係完全冇做過, 一 d 自發性都冇     , 真係有 d 嘔血, 再加上呢排佢又病, 真係唔知點算.................

我首先都係同佢溫默書先, 跟住溫番普通話朗讀, 英文 speaking 先, 其他惟有慢慢來................ 仲慘過我自己考試呀    

係呢 ? 英文默書係咪淨係溫習張紙, 唔需要溫書本架    
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1383#
發表於 06-12-29 15:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1384#
發表於 06-12-29 17:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy 寫道:
Matthew_媽咪 & yoballma,

我都同你地一樣, 首先溫中英默書先, 其他的下星期再算.

英文默書淨係溫習張紙, 仲未得閒睇下需唔需要溫書本呀!


MUD 英文默書唔係淨係默張紙咩, 我剩係幫 yo yo 溫哂呢張咋喎   
^_^

Rank: 3Rank: 3


210
1385#
發表於 06-12-29 23:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我都只係幫琳溫咗英文默書範圍嗰張紙咋
重有oral好多野要溫,speaking ws2 的c,d部份勁深

露絲,
你搵到張speaking  ws 未呀?

Rank: 4


554
1386#
發表於 06-12-31 23:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1387#
發表於 06-12-31 23:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

緊係未啦......大仔8/1/07開始考試....我死緊啦...
2000 寫道:
我都只係幫琳溫咗英文默書範圍嗰張紙咋
重有oral好多野要溫,speaking ws2 的c,d部份勁深

露絲,
你搵到張speaking  ws 未呀?
露 絲 :-)

Rank: 2


99
1388#
發表於 07-1-1 00:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Happy New Year!
Best wishes to all families!

Rank: 4


588
1389#
發表於 07-1-1 00:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear All,

Happy New Year    

心想事成 ............ 仔仔女女聽聽話話 .......... 聰明伶俐呀      

Rank: 4


588
1390#
發表於 07-1-1 00:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

該用戶已被刪除

1391#
發表於 07-1-1 00:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


554
1392#
發表於 07-1-1 15:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1393#
發表於 07-1-2 13:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
2000 寫道:
我都只係幫琳溫咗英文默書範圍嗰張紙咋
重有oral好多野要溫,speaking ws2 的c,d部份勁深



Hello 1B 媽咪
你地知唔知考 英文 oral 時, 會唔會比d小朋友睇住張speaking ws 黎讀, or  要小朋友自己背哂, miss 問一句, 佢地答一句, 冇紙比佢睇架 ? 另外 oral 係咪係 1月12日 考呀?   
C 啦, 睇吓睇吓好似好多野要溫喎  
都唔知應該點溫好   
^_^

Rank: 4


588
1394#
發表於 07-1-2 15:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1395#
發表於 07-1-2 16:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1396#
發表於 07-1-2 16:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

大家加油! 努力呀!
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1397#
發表於 07-1-2 16:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
大家加油! 努力呀!



大家咁話.     
^_^

Rank: 4


554
1398#
發表於 07-1-3 00:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽,

第8課(廣東話)中文口試.......(哦嗚) 點讀呀?    (我d中文好c架)
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1399#
發表於 07-1-3 14:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1400#
發表於 07-1-3 15:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B 媽咪

今日手冊寫住   :   明開始考中、普說話評估

嘩 ! mud 明天開始考架啦, 死啦, 即係考邊張溫習紙呀 ?
HELP !   
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖