註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 12:24 發表 幾號出發呀??????????????
原文章由 hoganmama 於 08-5-27 13:18 發表 I'm here. 成朝上唔到bk ar, 又要教個summer job做野, 最憎教人 come, pedder red邊對鞋? 我早2日都有去睇wor, hang seng card部份鞋款有折wor
原文章由 ccbeauty 於 08-5-27 13:20 發表 Part 3 跟住又話要改ticket, 我話已出咗, 冇得改. 佢話佢唔係改date, only 改time, o 唔ok? 我話你咪自己pay 去改lor, 我當初俾 itinerary 你check 時, 你sign 咗confirm ok, 我先出ticket gab bor. 佢又話亞muk muk ...
珍珠宮
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-5-27 13:29 發表 我工人又話唔返鄉下啦, 不過佢想我比$$代替張airticket + 14日假, 我諗住比$3400, 你地話o唔o??
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 13:51 發表 想問你地知唔知道邊度有"純銀"細圈耳環賣????
原文章由 lky2008 於 08-5-27 13:52 發表 BK幾時先可normal番呀! 美人: 我對著你隻衰BUN,我諗我激到入左E院。 come come: 咁pedder red對鞋,有折買嗎?
原文章由 lky2008 於 08-5-27 13:56 發表 mac有呀!