關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1381#
發表於 08-2-19 22:13 |只看該作者
佢參加跳遠, p.2 唔駛參加ga, 同埋我係做義工先要去jar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-19 17:21 發表

今日亞女參加乜野比賽??? 你有無見倒JERRY媽????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1382#
發表於 08-2-19 22:15 |只看該作者
3月14日dinner,去肥啤介紹的九龍城 Thai Food.  你地得唔得閒呀?OK的加名,唔該。

come
ky

肥脾
funfun

cc (亞女啱啱考完試, 我要放吓假la, 有冇腳呀??)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1383#
發表於 08-2-19 22:19 |只看該作者
亞女冇事ma, 希望佢快d好番, sat 可以盡情玩la.
我lunch先call你, ok???

fun, 我都未知honey係咪去, 我都係fri先知
原文章由 雪文 於 08-2-19 21:55 發表
CC美人, 明天請call我, 我成日無時間揾你. ( 唔好太早, 我囡病可能未醒)

我囡今晚又發燒, 唉...........明天又唔使返學啦.


Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1384#
發表於 08-2-19 22:28 |只看該作者
OKOKOK, 而家要陪小朋友瞓,good night.

原文章由 ccbeauty 於 08-2-19 22:19 發表
亞女冇事ma, 希望佢快d好番, sat 可以盡情玩la.
我lunch先call你, ok???

fun, 我都未知honey係咪去, 我都係fri先知

Rank: 6Rank: 6


8125
1385#
發表於 08-2-19 23:18 |只看該作者
係...sweet 完問...通常都答得疏爽d架

原文章由 雪文 於 08-2-19 10:01 PM 發表
hoganma, 試吓無妨, 下次sweet 完你詐嬌咁同佢講, 或者佢有肯受呢.

Rank: 6Rank: 6


8125
1386#
發表於 08-2-19 23:20 |只看該作者
cc美人

去九龍城食完泰菜好夜架啦wor, 仲去邊樹搵腳呀??

原文章由 ccbeauty 於 08-2-19 10:15 PM 發表
3月14日dinner,去肥啤介紹的九龍城 Thai Food.  你地得唔得閒呀?OK的加名,唔該。

come
ky

肥脾
funfun

cc (亞女啱啱考完試, 我要放吓假la, 有冇腳呀??) ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1387#
發表於 08-2-20 08:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-19 16:33 發表

買左乜野呀????

琴日買左一件top及一條裙褲。

Rank: 8Rank: 8


17269
1388#
發表於 08-2-20 08:57 |只看該作者
早晨!
第1次整的egg tarts,俾你地做早餐。個樣唔太靚,唔好mind呀!個味呀女同工人都話OK,係個皮可再脆D囉!



CC美人:

唔知點解,焗好耐(220度,30mins) 都未熟,要焗多差唔多10mins先得,但冇理由焗咁耐嘛!激C,可能我水多,D蛋又細隻啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1389#
發表於 08-2-20 09:08 |只看該作者
Good monring

冇返一日, 過200個email,

oh! 冇得打tim, 咁15日有冇人得閒呀??
原文章由 多利是 於 08-2-19 23:20 發表
cc美人

去九龍城食完泰菜好夜架啦wor, 仲去邊樹搵腳呀??


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1390#
發表於 08-2-20 09:11 |只看該作者
都唔係吖, 幾靚呀!

um, 可能真係水份多咗, 個時間同recipe會差d ga.
原文章由 lky2008 於 08-2-20 08:57 發表
早晨!
第1次整的egg tarts,俾你地做早餐。個樣唔太靚,唔好mind呀!個味呀女同工人都話OK,係個皮可再脆D囉!

http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/18022008-1.jpg?t=1203469001

CC美人:

唔知點解,焗好耐 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1391#
發表於 08-2-20 09:12 |只看該作者
ky, 我今week會去wanchai買材料, 你有冇興趣??

Rank: 6Rank: 6


8125
1392#
發表於 08-2-20 09:13 |只看該作者
cc 美人

15/3 ( sat ) 就 ok, pm 開始; 仲有無腳呀??   

原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 09:08 AM 發表
Good monring

冇返一日, 過200個email,

oh! 冇得打tim, 咁15日有冇人得閒呀??

Rank: 8Rank: 8


17269
1393#
發表於 08-2-20 09:21 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 09:12 發表
ky, 我今week會去wanchai買材料, 你有冇興趣??

都好喎!我想買低粉呀!等我度度時間先!

Rank: 5Rank: 5


3104
1394#
發表於 08-2-20 09:23 |只看該作者
今天我牛一

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1395#
發表於 08-2-20 09:29 |只看該作者
祝yanma生日快樂, 身體健康, 青春美麗水

原文章由 yan02 於 08-2-20 09:23 發表
今天我牛一

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1396#
發表於 08-2-20 09:30 |只看該作者
我諗我會tomorrow night around 7:00.

原文章由 lky2008 於 08-2-20 09:21 發表

都好喎!我想買低粉呀!等我度度時間先!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1397#
發表於 08-2-20 09:31 |只看該作者
做嘢先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1398#
發表於 08-2-20 09:32 |只看該作者
Good Morning!!!

Happy Birthday
原文章由 yan02 於 08-2-20 09:23 發表
今天我牛一

Rank: 8Rank: 8


17269
1399#
發表於 08-2-20 09:34 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-20 09:23 發表
今天我牛一

yan yan,

happy birthday呀!越來越靚呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1400#
發表於 08-2-20 09:34 |只看該作者
多, 尋日唔記得覆你, 29/2我唔得ar, 今個月個quota 22/2要用

不如1/3打??
原文章由 多利是 於 08-2-20 09:13 發表
cc 美人

15/3 ( sat ) 就 ok, pm 開始; 仲有無腳呀??   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖