註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-19 17:21 發表 今日亞女參加乜野比賽??? 你有無見倒JERRY媽????
返回頂部
原文章由 雪文 於 08-2-19 21:55 發表 CC美人, 明天請call我, 我成日無時間揾你. ( 唔好太早, 我囡病可能未醒) 我囡今晚又發燒, 唉...........明天又唔使返學啦.
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-2-19 22:19 發表 亞女冇事ma, 希望佢快d好番, sat 可以盡情玩la. 我lunch先call你, ok??? fun, 我都未知honey係咪去, 我都係fri先知
男爵府
原文章由 雪文 於 08-2-19 10:01 PM 發表 hoganma, 試吓無妨, 下次sweet 完你詐嬌咁同佢講, 或者佢有肯受呢.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-19 10:15 PM 發表 3月14日dinner,去肥啤介紹的九龍城 Thai Food. 你地得唔得閒呀?OK的加名,唔該。 come ky 多 肥脾 funfun 雪 cc (亞女啱啱考完試, 我要放吓假la, 有冇腳呀??) ...
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-19 16:33 發表 買左乜野呀????
原文章由 多利是 於 08-2-19 23:20 發表 cc美人 去九龍城食完泰菜好夜架啦wor, 仲去邊樹搵腳呀??
原文章由 lky2008 於 08-2-20 08:57 發表 早晨! 第1次整的egg tarts,俾你地做早餐。個樣唔太靚,唔好mind呀!個味呀女同工人都話OK,係個皮可再脆D囉! http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/18022008-1.jpg?t=1203469001 CC美人: 唔知點解,焗好耐 ...
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 09:08 AM 發表 Good monring 冇返一日, 過200個email, oh! 冇得打tim, 咁15日有冇人得閒呀??
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 09:12 發表 ky, 我今week會去wanchai買材料, 你有冇興趣??
大宅
原文章由 yan02 於 08-2-20 09:23 發表 今天我牛一
原文章由 lky2008 於 08-2-20 09:21 發表 都好喎!我想買低粉呀!等我度度時間先!
原文章由 多利是 於 08-2-20 09:13 發表 cc 美人 15/3 ( sat ) 就 ok, pm 開始; 仲有無腳呀??