關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1381#
發表於 08-1-24 17:16 |只看該作者
咁你而家都仲係p-2.3x, 咁你間boc仲衰過渣dou, 我都係打去佢問我想幾多, 我話p-2.8, 佢又話得wor, 早知up多d la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:12 發表

我之前打電話/信要求減息, 間死boc話我loan少唔肯減比我呀!!!
我計過轉去第2間分分手續費都係返到, 算吧啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1382#
發表於 08-1-24 17:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:12 發表
咁你老公都好x氣,唔好理佢地啦話之佢地啦,有野都唔好煩你地就得啦

同我朋友case好似呀, 佢老爺又係娶左個大陸女人之後就成日問我朋友個老公攞$$, 但朋友佢地2個仔女, 個老爺一面都無見過又無話想見架喎!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1383#
發表於 08-1-24 17:16 |只看該作者
好過我好多先啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 17:12 發表
我邊係professional ar, 咪玩la  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1384#
發表於 08-1-24 17:16 |只看該作者
KY,你會無事加, 向好的方面多想.

Rank: 5Rank: 5


2967
1385#
發表於 08-1-24 17:17 |只看該作者
雪, 打咗俾你honey 未呀
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 16:37 發表
咪咁la, 打俾c6叫佢今晚同你 xx 錫番你la.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1386#
發表於 08-1-24 17:18 |只看該作者
我果時都有$40000回饋,不過係發展商回饋,銀行就$16000唔洗指定用邊間

原文章由 phoebecyl 於 08-1-24 17:14 發表
我得p-2.5...買樓时指定要用恒生才有9%樓價回贈。那時出面銀行最少好像做p-2.75到p-3。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1387#
發表於 08-1-24 17:18 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 17:16 發表
咁你而家都仲係p-2.3x, 咁你間boc仲衰過渣dou, 我都係打去佢問我想幾多, 我話p-2.8, 佢又話得wor, 早知up多d la

個c人經理同我講, 話欠款得xx咁多咁多, 唔會差好遠.....:tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1388#
發表於 08-1-24 17:19 |只看該作者
你叫佢食c la, 唔係 $ ar,   我都係借好小咋, 渣dou肯減比我wor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:18 發表

個c人經理同我講, 話欠款得xx咁多咁多, 唔會差好遠.....:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1389#
發表於 08-1-24 17:20 |只看該作者
咁好,等我聽日打電話去up下睇下得唔得先 但佢地減左之後洗唔洗又鎖番你3-2-1呢?

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 17:16 發表
咁你而家都仲係p-2.3x, 咁你間boc仲衰過渣dou, 我都係打去佢問我想幾多, 我話p-2.8, 佢又話得wor, 早知up多d la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1390#
發表於 08-1-24 17:20 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-24 17:16 發表
KY,你會無事加, 向好的方面多想.

:D :D :D :D :D yes!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1391#
發表於 08-1-24 17:21 |只看該作者
無良心:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:16 發表

同我朋友case好似呀, 佢老爺又係娶左個大陸女人之後就成日問我朋友個老公攞$$, 但朋友佢地2個仔女, 個老爺一面都無見過又無話想見架喎!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1392#
發表於 08-1-24 17:22 |只看該作者
yes

原文章由 雪文 於 08-1-24 17:16 發表
KY,你會無事加, 向好的方面多想.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1393#
發表於 08-1-24 17:22 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 17:19 發表
你叫佢食c la, 唔係 $ ar,   我都係借好小咋, 渣dou肯減比我wor

算啦, 所以我供完層樓之後, 就cut晒boc卡!!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1394#
發表於 08-1-24 17:22 |只看該作者
溫完書啦, 今日講住屋篇....你地講果d, 我都無得搭 da :tongue: :tongue:
個個都有樓人仕

Rank: 8Rank: 8


17382
1395#
發表於 08-1-24 17:23 |只看該作者
唔會差好遠...咁係咪佢比先


原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:18 發表

個c人經理同我講, 話欠款得xx咁多咁多, 唔會差好遠.....:tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1396#
發表於 08-1-24 17:24 |只看該作者
梗係要la, 而家做緊幾多p-3.x? 照打去問下lor, 唔比又無蝕gei
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:20 發表
咁好,等我聽日打電話去up下睇下得唔得先 但佢地減左之後洗唔洗又鎖番你3-2-1呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1397#
發表於 08-1-24 17:25 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:21 發表
無良心:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

所以而家佢老公都唔當自己有老豆架啦, 搬左屋都無通知老爺架!!! 個大陸女人又係細個男人拾幾廿年

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1398#
發表於 08-1-24 17:26 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-24 17:22 發表
溫完書啦, 今日講住屋篇....你地講果d, 我都無得搭 da :tongue: :tongue:
個個都有樓人仕

轉左話題啦, 而家講老爺呀.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1399#
發表於 08-1-24 17:26 |只看該作者
我都係咁諗問下都好呀,但如果佢要再鎖我既話我就唔濟了,因為我loan大,萬一賣樓既話比佢罰息會好’金’,除非佢唔鎖就另計

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 17:24 發表
梗係要la, 而家做緊幾多p-3.x? 照打去問下lor, 唔比又無蝕gei

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1400#
發表於 08-1-24 17:28 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:23 發表
唔會差好遠...咁係咪佢比先

所以boc都係衰架啦...
‹ 上一主題|下一主題