註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 12:09 硐表 佢24,可能我老la,對住我好悶,咪出去揾第二個lor
返回頂部
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 12:13 硐表 msn太快,係公司唔可以成日開住,會追唔到,今朝bk冇事,咪走返嚟lor
原文章由 yan02 於 07-11-6 12:20 硐表 未聽過"愛情是盲目的"嗎 ?婚姻是一場賭博,當然有輸有羸啦, 輸左麻當買個教訓囉,我到現在都在學緊點樣同人相處:tongue: :tongue: quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:59 硐表 http://forum.baby-kingdom.com/ima ...
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 12:15 硐表 係咪M記會員卞呀,佢地咁都得
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 12:24 硐表 係呀, 張卡係紅色的, 你買任何套餐再show卡, 佢地就會送一款食/飲品比你, 個個月都唔同的, 上月係送小奶x一杯.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 12:28 硐表 我妹都有,我見佢有時SHOW卡換野食的
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 12:24 硐表 係呀, 張卡係紅色的, 你買任何套餐再show卡, 佢地就會送一款食/飲品比你, 個個月都唔同的, 上月係送細奶昔一杯.
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 12:32 硐表 咁每月送一次還是係每次食餐都可以送? (係咪叫 '媽咪卡'?)
大宅
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 12:37 硐表 我打咗去家事法庭問la,佢話要揾lawyer幫我apply.咁我打去法援處問,又話要我apply過唔過入息standard再幫我.
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 12:36 硐表 係每買一次都有野食送, 多買多送(好似賣廣告 ) 我張唔係媽咪卡, 係麥樂會卡.
原文章由 hoganmama 於 07-11-6 12:42 硐表 我以前都有入會, but入過都無咩用過, 所以無renew lu
原文章由 雪文 於 07-11-6 12:49 硐表 CY, 你加油呀, 我哋支持你作反.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 12:48 硐表 我又覺得佢年費25元好抵, 送一個餐+一套coupon(對我無用)+每個餐送一款食物...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 12:41 硐表 咁你c6的loan仲有幾多期先清晒?