關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
1381#
發表於 07-10-23 16:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 16:44 硐表
而家已經教"復韻母", 我都一齊同亞女學習緊.
你女學校又有經典學生嗎?????

http://pth.linqi.org/pinyinjs/index.html

真係快人一步呀.  我係呢都都有得學. 妳睇下.

經典到唔識形容. 真係唔明點解小學生都會o甘.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1382#
發表於 07-10-23 16:50 |只看該作者
我睇倒個大topic話叫xxx還$$, 不過我無入過去睇, 原來就係lee2公婆, 個女人好似係bk member黎喎!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 16:44 硐表
個女人 cheep精亞婆$$都握

Rank: 6Rank: 6


8953
1383#
發表於 07-10-23 16:51 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-23 16:49 硐表
我老闆將我未走前要負責gei野比埋其他秘書, 佢話唔想我做太多濕碎野wor, 驚我辛苦wor

想負責多d management gei野wor, 咪即係無野lor

佢驚妳又走就冇人幫佢啦. 可能係上一個o赫到佢.....

Rank: 5Rank: 5


3212
1384#
發表於 07-10-23 16:52 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-23 16:39 硐表
金麗d功課都ok,唔係好多,亞仔好小投訴


呢個都係, 仔仔都好似好enjoy 做功課呢架野.....暫時

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1385#
發表於 07-10-23 16:53 |只看該作者
龍媽: 請問下個web-site係咪有埋發音架? 我係公司試唔倒, 因個啦叭壞左.


真係快人一步呀.  我係呢都都有得學. 妳睇下.

經典到唔識形容. 真係唔明點解小學生都會o甘. [/quote]

Rank: 4


679
1386#
發表於 07-10-23 16:53 |只看該作者
個post我之前有睇過,超cheap,唔出糧俾人,仲要恐嚇人
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 16:10 硐表
第3頁第55個post

呢條粉皮都算cheep 但咁多頁要搵張相有難度wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1387#
發表於 07-10-23 16:54 |只看該作者
好似無分vip sale gar ma??
原文章由 irenec11 於 07-10-23 16:44 硐表
open sale 定係vip pre-sale

Rank: 8Rank: 8


17382
1388#
發表於 07-10-23 16:55 |只看該作者
我都明,所以家長同學校理念要一致先得啦,如果唔一致既話會引起好多誤會:cry: :cry: :cry:

話說我妹個小朋友有個同學仔係tko讀陸xx,點知一年級考包尾佢亞媽就好 又話學校點點點攪到佢個仔成績咁差 佢個仔要留班(一年級),之後佢亞媽就幫個小朋友轉校轉左去你囡果間可能佢亞媽覺得呢間學校岩佢小朋友多d呱,所以無話你囡學校唔好,只要配合得到就應該ok的 但唔知咩事佢地是非真係多的是   




原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 16:40 硐表

己經要自已寫拚音啦 ?   即係聲/韻母都教晒啦.
爸--- ba(4)

oh, 係我記錯左. 唔記得邊個係啟思. 係love個女個間?


love: 諗下姐. 妳都知我間學校新聞多多, 如果做唔到我預期的效果/小朋友學野有 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1389#
發表於 07-10-23 16:57 |只看該作者
D人連人哋奶奶的相都post上去又太過份, 關人哋屋企人咩事.

Love,你又揾唔揾到人哋奶奶張相呀

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 16:46 硐表
我由最新果d post開始睇番轉頭嗎

Rank: 6Rank: 6


8953
1390#
發表於 07-10-23 16:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 16:53 硐表
龍媽: 請問下個web-site係咪有埋發音架? 我係公司試唔倒, 因個啦叭壞左.


/quote] ...

我都唔知, 因為我公司冇la ba.
但係睇落似有聲的.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1391#
發表於 07-10-23 16:58 |只看該作者
行下都好wor, 我老闆走la, 5:30我即走, 6:00左右黎到, 你打我, 順便話你知邊間boutique
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 16:47 硐表
me too......... 不過傾下傾, 又就快5點了, 一陣放工去匯景行下, hoganma: 你會唔會去呀, 我要比返47.7你呀!!!

Rank: 4


679
1392#
發表於 07-10-23 16:59 |只看該作者
各位,我已經搬咗屋,請隨便參觀

Rank: 6Rank: 6


8953
1393#
發表於 07-10-23 17:00 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 16:55 硐表
我都明,所以家長同學校理念要一致先得啦,如果唔一致既話會引起好多誤會:cry: :cry: :cry:

話說我妹個小朋友有個同學仔係tko讀陸xx,點知一年級考包尾佢亞媽就好 又話學校點點點攪到佢個仔成績咁差 佢個仔 ...


o甘一間學校一定有人包尾啦. o甘樣怪學校又唔多o岩嘍.
轉入來我地幾年班呀 ? 睇下識唔識 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1394#
發表於 07-10-23 17:01 |只看該作者
幾好幾好

原文章由 irenec11 於 07-10-23 16:59 硐表
各位,我已經搬咗屋,請隨便參觀

Rank: 6Rank: 6


8953
1395#
發表於 07-10-23 17:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-23 16:57 硐表
D人連人哋奶奶的相都post上去又太過份, 關人哋屋企人咩事.

Love,你又揾唔揾到人哋奶奶張相呀

o甘會唔會俾人告呢 ?
查實講咩的 ? 我周時開bk好慢..... 時時 都 "無法顯示"

Rank: 6Rank: 6


8953
1396#
發表於 07-10-23 17:02 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-23 16:59 硐表
各位,我已經搬咗屋,請隨便參觀

好大間別野呀.

Rank: 4


679
1397#
發表於 07-10-23 17:02 |只看該作者
我測試咗,係有聲ga. 得閒叫亞女聽吓,thanks
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 16:57 硐表

我都唔知, 因為我公司冇la ba.
但係睇落似有聲的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1398#
發表於 07-10-23 17:03 |只看該作者
吓,連99張相都post 咁又真係唔係咁好wor 我無去睇呀


原文章由 雪文 於 07-10-23 16:57 硐表
D人連人哋奶奶的相都post上去又太過份, 關人哋屋企人咩事.

Love,你又揾唔揾到人哋奶奶張相呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1399#
發表於 07-10-23 17:04 |只看該作者
龍媽: 唔該晒, 我返屋企試下先.

hoganma: 咁我一陣到左匯景打電話比你, 約6:15-6:20pm


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 16:57 硐表

我都唔知, 因為我公司冇la ba.
但係睇落似有聲的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1400#
發表於 07-10-23 17:04 |只看該作者
努力+油


原文章由 irenec11 於 07-10-23 16:59 硐表
各位,我已經搬咗屋,請隨便參觀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖