關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1381#
發表於 07-10-9 10:04 |只看該作者
攪得來咪成12點幾:cry:


原文章由 irenec11 於 07-10-9 09:48 硐表
我有個日本同事嚟咗香港,尋晚同佢去咗中環食飯,差不多11:00先走,好彩亞頭俾搭的士,不過返到屋企又要洗碗.........唉

Rank: 8Rank: 8


17382
1382#
發表於 07-10-9 10:06 |只看該作者
你咁快返到公司既 ,今朝真係唔該曬雪文


原文章由 雪文 於 07-10-9 10:01 硐表
Morning !

comecome, 再講多次你囡玩開的NDSL game 個名俾我听, 我要勞煩funfunpa同我download呀

昨日funfunpa同我買咗部黑色NDSL啦, 我自己送俾自己的生日禮物 ...

Rank: 4


679
1383#
發表於 07-10-9 10:07 |只看該作者
我99幫我煮飯,大部份gei碗都會洗埋先走,但係對寶貝又再食ya!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 09:57 硐表
你屋企邊個煮飯呀?????????

Rank: 5Rank: 5


3212
1384#
發表於 07-10-9 10:11 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 09:52 硐表
morning all


morning ......

Rank: 5Rank: 5


3212
1385#
發表於 07-10-9 10:16 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-9 10:01 硐表
Morning !

comecome, 再講多次你囡玩開的NDSL game 個名俾我听, 我要勞煩funfunpa同我download呀

昨日funfunpa同我買咗部黑色NDSL啦, 我自己送俾自己的生日禮物 ...


恭喜,恭喜買到心頭好……. 幾錢ar 你買 ??

Rank: 5Rank: 5


4210
1386#
發表於 07-10-9 10:16 |只看該作者
MORNING

尋日返到屋企亞仔又瞓緊覺, 咁我就望下佢本手冊, 一打開, 就睇到欠交功課, 我D 就黎料, 我即刻入房捉佢起身, 問佢做咩會欠??我明明睇住佢做哂功課, 仲要好SURE果隻, 都可以欠交??我即刻就打佢, 打到佢成個醒哂, 亞仔話佢當時搵唔到本薄, 老師就當佢欠交, 咁我就問亞仔, 咁而家本薄呢?佢就話之後搵番, 所以又交哂比老師... (待續)

Rank: 4


679
1387#
發表於 07-10-9 10:16 |只看該作者
要幾$$,我c6經常同我爭玩 ,我諗住叫佢買多部.
其實nds 同ndsl有咩分別
原文章由 雪文 於 07-10-9 10:01 硐表
Morning !

comecome, 再講多次你囡玩開的NDSL game 個名俾我听, 我要勞煩funfunpa同我download呀

昨日funfunpa同我買咗部黑色NDSL啦, 我自己送俾自己的生日禮物 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1388#
發表於 07-10-9 10:18 |只看該作者
唔使客氣啦.

我9點9返到公司啦, 我老細話佢媽咪入咗醫院, 今日唔知返唔返.

Funfun, 如果我哋取消開會, 我再call你.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 10:06 硐表
你咁快返到公司既 ,今朝真係唔該曬雪文

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1389#
發表於 07-10-9 10:20 |只看該作者
$1300.-  funfun難忍去匯景買的.

NDS係舊model, NDSL係新Model

原文章由 irenec11 於 07-10-9 10:16 硐表
要幾$$,我c6經常同我爭玩 ,我諗住叫佢買多部.
其實nds 同ndsl有咩分別

Rank: 4


679
1390#
發表於 07-10-9 10:20 |只看該作者
我亞女都試過,真係好鬼 !
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-9 10:16 硐表
MORNING

尋日返到屋企亞仔又瞓緊覺, 咁我就望下佢本手冊, 一打開, 就睇到欠交功課, 我D 就黎料, 我即刻入房捉佢起身, 問佢做咩會欠??我明明睇住佢做哂功課, 仲要好SURE果隻,  ...

Rank: 4


679
1391#
發表於 07-10-9 10:24 |只看該作者
o ic

原文章由 雪文 於 07-10-9 10:20 硐表
$1300.-  funfun難忍去匯景買的.

NDS係舊model, NDSL係新Model

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1392#
發表於 07-10-9 10:24 |只看該作者
love, hoganma, come :

昨日屈記正價貨75折, 咁我買咗爽健的去腳跟粗皮膏 $33.70, 昨晚試來幾好用, 真係擦到好多C皮出來 , 之後擦埋cream, 好滑吓, 介紹俾你哋.

Rank: 8Rank: 8


17382
1393#
發表於 07-10-9 10:28 |只看該作者
hognama/katiema

星期三英默,我亞囡仲有2-3個字未得:-| ,今晚要溫溫溫 ,點解無範圍 要全課默 你地知唔知道是否無範圍   


hi!i am tim poon.
What is your name?
My name is Ben Wong.
Hello!Tim.
My name is Penny Wong.
How old are you?
I am six years old.
Goodbye,Mun.
Goodbye,Dad.
This is my cousin.
Hello!What is your name?
My name is Emma Poon.
How old are you,Emma?
I am seven years old.
Good morning,class.
Oh!Ben's mother is our teacher.
Mummy!
Daddy!
Mother!
Father!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1394#
發表於 07-10-9 10:28 |只看該作者
Jerryma, 我仔都試過啦, 上學期你記得嘛, 我仲搞咗好耐先揾到老師同佢cancell欠交功課.

昨日我仔唔見咗手冊同筆盒係興趣班, 今日校務處話手冊有, 但筆盒無, 可能俾人攞咗啦:cry:

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-9 10:16 硐表
MORNING

尋日返到屋企亞仔又瞓緊覺, 咁我就望下佢本手冊, 一打開, 就睇到欠交功課, 我D 就黎料, 我即刻入房捉佢起身, 問佢做咩會欠??我明明睇住佢做哂功課, 仲要好SURE果隻,  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1395#
發表於 07-10-9 10:30 |只看該作者
o,唔該曬,係擦的 點擦法

原文章由 雪文 於 07-10-9 10:24 硐表
love, hoganma, come :

昨日屈記正價貨75折, 咁我買咗爽健的去腳跟粗皮膏 $33.70, 昨晚試來幾好用, 真係擦到好多C皮出來 , 之後擦埋cream, 好滑吓, 介紹俾你哋. ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1396#
發表於 07-10-9 10:36 |只看該作者
我仔未星期四唔係默呢課, p.10-11, 又係無範圍全部默
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 10:28 硐表
hognama/katiema

星期三英默,我亞囡仲有2-3個字未得:-| ,今晚要溫溫溫 ,點解無範圍 要全課默 你地知唔知道是否無範圍   


hi!i am tim poon.
What is your name?
My name is Ben Wong.
Hello!Tim.
My n ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1397#
發表於 07-10-9 10:38 |只看該作者
係磨沙嗎? 我以前用過, 係幾好用, 3x幾蚊好抵, 等我去買支先

我之前買左LCN滋潤膏, 都幾好, 好潤, 卓悅買9x
原文章由 雪文 於 07-10-9 10:24 硐表
love, hoganma, come :

昨日屈記正價貨75折, 咁我買咗爽健的去腳跟粗皮膏 $33.70, 昨晚試來幾好用, 真係擦到好多C皮出來 , 之後擦埋cream, 好滑吓, 介紹俾你哋. ...

Rank: 4


679
1398#
發表於 07-10-9 10:47 |只看該作者
今朝搭mtr,企係到都瞓着,聽日仲要陪亞頭去飲,今晚真係要早d瞓:cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 10:04 硐表
攪得來咪成12點幾:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1399#
發表於 07-10-9 10:53 |只看該作者
IRENCE11: 咁你奶奶住附近呀?

雪文: /我女玩開孖寶兄弟/賽車, 1010(找錯處), 上海麻雀, d no.我忘記左

原文章由 irenec11 於 07-10-9 10:47 硐表
今朝搭mtr,企係到都瞓着,聽日仲要陪亞頭去飲,今晚真係要早d瞓:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1400#
發表於 07-10-9 10:55 |只看該作者
係磨沙呀, 我講得唔清楚.   不過正價要 44.9, 我昨日買七五折先咁平.


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 10:38 硐表
係磨沙嗎? 我以前用過, 係幾好用, 3x幾蚊好抵, 等我去買支先

我之前買左LCN滋潤膏, 都幾好, 好潤, 卓悅買9x
‹ 上一主題|下一主題