註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-8-14 17:31 發表 love, kt8001系咪全職媽媽來的?9月1日你一定要介紹佢比我識。
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 17:34 發表 唔係,都係要返工的但就無我地咁長時間 佢都話想傾下呀我叫左kt8001過來呢邊架啦
原文章由 katiekma 於 07-8-14 17:39 發表 Wellcome, wellcome
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 17:44 發表 我都只係係幼稚園見過kt80012次ja
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-8-15 09:57 發表 嘩, 你哋傾咁多頁, 點温書呀 仲有無人加入去, 因我無時間一頁頁温, 蘭蘭去唔去 ? Jerry媽, hermnapapa呢 ?? 稻香(德褔 ot TST) 各位參加的自行加名下去 : 24/8晚打邊爐 ~ ...
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 10:13 發表 morning 有無婦科e生介紹?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 10:15 發表 唔通你有左??
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 10:17 發表 我無 因為我睇婦科都只係睇番平時睇開果個醫生ja
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 10:16 發表 唔係, 有d唔舒服, 想去睇下
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 10:18 發表 又要放工先去得wor, 但好多收6:00