關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
121#
發表於 07-1-30 21:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

祝你女女聽日報告無事.   

Rank: 3Rank: 3


280
122#
發表於 07-1-30 21:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
妳可否告知我何時飲 ? 因我弟弟老婆 有左bb, 差不多4-5個月, 我知他很想要男仔, 但好像是

呀我想起了!妳曾說過覺得家裏有個子孫當然是好,     我也是覺得死后有用..

Rank: 3Rank: 3


280
123#
發表於 07-1-30 22:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

我EQ一點也不高, 對仔仔做功課就激c我, 唉之前學過唔識很易 "山"又寫錯 ,  
現在好些可以自己先做如不識就自己找尋,如找不到就等我們回家才做. 之前簡直就沒做是等我們回家做, 我就半 跟他說" 唉! 仔仔 點解妳每次都等我們回家才做呀, 我們其實每晚回家都想同你玩或可給予你看(441) disnep , 但你卻選擇用晚上時間同我們做功課, 然后準備睡眠.唉...好啦.你自己選就尊重你"      不過又okay, 但就直是不很用心去做, 其實可能是我們之前太沒理他 因覺他小,后發覺不妥有問題及重點是聽朋友說上小學更沒時間玩, 我便知要改變.

我看了妳都很用心去教仔仔很好 ! 妳是好媽媽   比個獎妳 < 啟動媽媽> 代表 開發及啟動腦筋  

Rank: 3Rank: 3


280
124#
發表於 07-1-30 22:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞
妳囡囡在那間外區讀  
tko近坑口補習班我真不知
如知再告訴妳 因我也留意中, 因我也是上班故也希望能在我回家前做晒功課.

Rank: 4


988
125#
發表於 07-1-30 22:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我邊係,    我都係希望仔仔大個做個有用既人,唔好做條社會蟲蟲, 不過我好明白教佢都係自己責任,以後成長都係要佢自己行,做阿媽只係幫下佢咋,係咪.
MIHOLO你仔仔都有睇441,你覺唔覺得441好似好少係米奇卡通,好想佢多米奇卡通會好D.
聽你講咁你仔仔邊個照顧??
又比你笑C,< 啟動媽媽>
我又比返個獎妳<創意媽媽>好覺得你好有創意
  

Rank: 4


988
126#
發表於 07-1-30 23:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞

TKO補習班真係唔清楚,但係你有無想過要私人補習,好以$50一個鐘,我第時多數都會用私人補習,因為有個朋友補習社,佢都話成班一齊補習玩到好開心,都唔係點做到.   

Rank: 5Rank: 5


2422
127#
發表於 07-1-30 23:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

多謝關心, 聽日就可以拎報告, 依家都有少少緊張, 另外個女聽日又咁啱派成績表, 唔知佢上學期呢個試考成點



miholo:

我響七個月開始飲的, 佢地話會清胎毒, 咁其實胎毒係乜我都唔知架    , 我估係咁多個月以來d烏"早"野啦. 個時我全身都出左d一粒粒紅疹, 由頸到腳都係 , 好辛苦的 . 你地個個都有獎, 點解我無架? :evil:
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
128#
發表於 07-1-31 09:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我囡囡無搭校車呀, 日日婆婆去接佢. 之前precilla無搭校車, 婆婆話逢星期四交通安全隊都會撞到你地, 兩個小朋友玩得好開心.

你細囡好返啲未呀? 我囝囝噚晚好似咳多咗, 啲葯又就來食晒, 我又不想同佢睇多次, 唸住煲下啲湯水給佢飲, 不知得不得呢?

Rank: 4


904
129#
發表於 07-1-31 10:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會


Hi MIHOLO

囡囡在 35 網讀, 貪其中學校網好, 問過 "名 x" 一星期5日兩小時, 包睇功課 & 溫習 (仲會有 d worksheet 做), 收 $1,xxx.00, 貴o左 d ~

~ 歌地亞 ~

Rank: 4


904
130#
發表於 07-1-31 10:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi yeeli

私人補習會係小三先諗, 依家為求有人看管下亞囡完成功課, 唔洗我回到家一看手冊樣樣都做漏, 但係電話度就同我講樣樣都做晒, 有時仲大大聲話要家長下陪同做架  

yeeli 寫道:
歌地亞

TKO補習班真係唔清楚,但係你有無想過要私人補習,好以$50一個鐘,我第時多數都會用私人補習,因為有個朋友補習社,佢都話成班一齊補習玩到好開心,都唔係點做到.   
~ 歌地亞 ~

Rank: 5Rank: 5


1874
131#
發表於 07-1-31 11:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞,

35係邊區呀? 出城讀書辛不辛苦呀?

Rank: 4


904
132#
發表於 07-1-31 11:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi HALAHA

34網 = 何文田區 (之前打錯字)

都算辛苦, 6 am 起身, 4pm 回到家 ~

~ 歌地亞 ~

Rank: 5Rank: 5


2422
133#
發表於 07-1-31 12:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

我個女舊年仲係讀半日班, 所以返交通安全隊時, 我就要自己接送, 今年全日班就唔駛, 所以無乜機會見到阿wing.

我個細女仲未好得晒, 仲有少少咳及鼻水. 至於你仔仔仲睇唔睇好呢, 以我平時做法, 就會睇番家姐個情況, 如果家姐仲未好, 我就會幫阿妹覆診, 因我怕間屋仲有細菌, 好容易再嚴重番, 所以再睇多次等佢完全又晒先放心.

今日學校派成績表, 希望個女d成績好d啦, 因我地仲未有小學, 萬一6月派唔到第一志願, 就要去叩門, 所以張成績表就要比人睇.  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
134#
發表於 07-1-31 12:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞:

六點起身 , 天都未光喎, 唔好話小朋友辛苦, 連大人都覺得辛苦, 尤其是 真係唔願起床.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
135#
發表於 07-1-31 12:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Dear all:

你地知唔知"學林數"好唔好, 同埋大概收費呀?

因我個女本身學緊"公文數", 不過尋日收到信, 話響3月1日加價要500元一科, 所以我覺得貴左d. 其實早前都覺得學公文數好似唔知點咁, 比440蚊好似同佢買功課咁, 之後返去每日不停做佢比個d功課, 每個星期上得一堂半個鐘(又係自己坐響到做功課) , 所以呢排有d興趣同個女轉學"學林數", 話晒都要睇下文字題, 順便學多d中文字
  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
136#
發表於 07-1-31 12:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

"學林數"會不會上咗小一先學會好啲呢?

我朋友個囡學緊, 佢話因為係文字題所以可以簡中文或英文. 佢囡囡簡咗英文, 我睇過佢的notes, 係1段文字, 跟住要你填數目字. 我覺得對一個幼稚園學生來說, 都幾深, 因為你真係要明咗嗰段文字講咩, 才做到.

收到我pm嗎?

Rank: 4


904
137#
發表於 07-1-31 14:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi alkyng

亞囡6am起身就無咩問題, 可能怕過時無保母車就無得返學喇 ~      係初頭兩個月成日上堂"洽"眼訓, 依家就回家後小睡    
~ 歌地亞 ~

Rank: 5Rank: 5


1874
138#
發表於 07-1-31 14:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞,

你囡囡都幾乖喎, 肯自動自覺起身.

我都驚囡囡上咗小學, 上堂會"洽"眼訓, 因為依家有得午睡, 上咗小學就無啦.

Rank: 5Rank: 5


2839
139#
發表於 07-1-31 14:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi HALAHA,

Did I chat with you in some topics??   As I know, there are some levels of "學林數" for kindergarten kids. I asked a primary Maths teacher, she said that compared "學林數" & "公文數", 學林數 is more suitable for primary maths syllabus.

hi alkyng

When you don't join 公文數, you can still buy some workbooks of 公文數 from some big bookstores. I believe it is no difference if you can push yr kid to do at home.

;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 5Rank: 5


1874
140#
發表於 07-1-31 15:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

safarimama,

可能係呀.

你個小朋友幾大呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖