關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
121#
發表於 06-9-15 21:55 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

佢改自已個英文名叫 THOMAS 喎~!

Rank: 5Rank: 5


3218
122#
發表於 06-9-15 22:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我女女怕羞,真係比D細路笑死!

Rank: 5Rank: 5


3218
123#
發表於 06-9-15 22:08 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs, kitty話第一組有個男同學同亞thomas一樣名(中文名)?  

Rank: 5Rank: 5


1178
124#
發表於 06-9-15 22:10 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唉~!
而家d默書都未正式,下星期起就到戲肉嘞~

你地d小朋友而家每日要用幾多間做功課呀?
叫溫書有冇發脾氣?

Rank: 5Rank: 5


1178
125#
發表於 06-9-15 22:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

同名唔同姓呀~!

有冇在普通話書貼上'全家福'呀?
(我個仔啱啱追我~)

Rank: 5Rank: 5


3218
126#
發表於 06-9-15 22:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都好驚牙2fungs,自從上小一后,我就好大壓力...
下星期二默中文字好似深左D.
我吾知要用多少時間做功課,因為kitty亞公接放學.

Rank: 4


506
127#
發表於 06-9-15 22:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs:
你個仔係咪叫'Thomas Tse'呀?

Kittymummy:
你個女係咪班長呀?

Rank: 5Rank: 5


1178
128#
發表於 06-9-15 22:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

係喎! 啱啱至知淨係黙詞語~

[quote]
agneshwh 寫道:
我個女都唔識講默書範圍,唉!!
中文默書 on 19/9 默詞 1,2 課。今日英默,默漏個 is 比佢激死!!:cry:  
另外,我冇join i-club.

Rank: 5Rank: 5


3218
129#
發表於 06-9-15 22:19 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

oic.有貼上'全家福'.全班只有3個.我都吾想比,我怕羞嘛.

Rank: 5Rank: 5


1178
130#
發表於 06-9-15 22:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

yes~    

我話幫佢改佢唔肯~

Rank: 5Rank: 5


3218
131#
發表於 06-9-15 22:23 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh.吾係牙.你個女叫什么英文名?

Rank: 4


506
132#
發表於 06-9-15 22:25 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我想問下星期中文默書是默詞語 / 課文,我個女話老師叫媽咪讀一句,佢默一句。不過,手冊寫默詞。

我今日用咗成3個鐘(冇誇張),同個女做功課,差D爆血管。遲D正式返學唔知點算!!


[quote]
2fungs 寫道:
唉~!
而家d默書都未正式,下星期起就到戲肉嘞~

你地d小朋友而家每日要用幾多間做功課呀?
叫溫書有冇發脾氣?

Rank: 4


506
133#
發表於 06-9-15 22:32 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個女叫 Alki.

2fungs:
我個女日日都提住你個仔嘅名,仲話係最熟的新同學添!都唔知真定假?我今日仲叫我老公帶佢返學時認識吓佢D同學添!

Rank: 5Rank: 5


3218
134#
發表於 06-9-15 22:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我剛才問亞kitty.第一課係默詞,第二課默課文...
3個鐘,吾係掛.都吾係好多功課,吾通我亞女miss左?

Rank: 5Rank: 5


1178
135#
發表於 06-9-15 22:38 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

之前我唔知係黙詞語,兩日前叫佢自已背黙第一課,第二課好多字都一樣,叫咗佢明早自已溫。

平時叫亞仔3pm開始做功課,做1hr,5pm溫書。
緊係冇唔易話為啦! 好多時溫咗=冇溫,成日要我比提示先識~
今日仲因為寫字唔靚發脾氣後就去

驚佢壓力大,而家唔敢鬧佢太勁~ 驚佢反感

Rank: 5Rank: 5


1178
136#
發表於 06-9-15 22:44 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我亞仔又話肯定兩課都係黙'詞語'喎~!

Kittymummy 寫道:
我剛才問亞kitty.第一課係默詞,第二課默課文...
3個鐘,吾係掛.都吾係好多功課,吾通我亞女miss左?

Rank: 5Rank: 5


3218
137#
發表於 06-9-15 22:48 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都驚,所以吾咁叫亞女溫習住.每日做完功課,只叫佢溫明天默書D字,太早逼亞女又怕弄巧反拙.仲慘過自己讀書.

Rank: 5Rank: 5


1178
138#
發表於 06-9-15 22:52 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今個星期一開始我冇帶個仔返學了,由大伯帶,我淨係幫佢整早餐,睇住佢換校服返學~

我亞仔唔知who is Alka,可能佢唔識佢英文名~

agneshwh 寫道:
我個女叫 Alki.

2fungs:
我個女日日都提住你個仔嘅名,仲話係最熟的新同學添!都唔知真定假?我今日仲叫我老公帶佢返學時認識吓佢D同學添!

Rank: 4


506
139#
發表於 06-9-15 22:56 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymummy:
你個女冇miss到,只係我個女做功課時,個身同個咀就不停咁move,但對手就停係度。我軟硬並施都冇佢符,下星期返工都唔知点算?


Kittymummy 寫道:
我剛才問亞kitty.第一課係默詞,第二課默課文...
3個鐘,吾係掛.都吾係好多功課,吾通我亞女miss左?

Rank: 5Rank: 5


1178
140#
發表於 06-9-15 22:58 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,

邊個幫你湊囡呀?
我個係又係把口唔停,pat pat 又尖~  
‹ 上一主題|下一主題