關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 2


54
121#
發表於 06-9-5 13:50 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

catleelee 寫道:
goldking 2

我個女讀1D班, 昨晚執書包揾中文書, 揾來揾去都只得常識書! 今日仲要上視覺藝術, 真係好多嘢帶. 唔知道其它家長會唔會報學校游泳班及英文考試呢?

catleelee


書單係無中文書既.
我地唔會報泳班, 因為報左其他泳會, 打電話去海天問過, 佢地話初班1對5, 睇價錢好扺. 不過唔知係露天定室內, 如果露天冬天就好凍. 另外個D英文考試唔知做乜? 請問有冇家長知有咩野作用.

Rank: 5Rank: 5


1053
122#
發表於 06-9-5 14:58 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

泳班好似係摩利臣山上, 是室內泳池。因要在周五上午上堂, 我又要返工, 所以唔參加了。

倫敦英語好似劍橋試形式, 但比劍橋試深一點, 是與香港考試局聯辦。我估學校只不過是想學生憑此考試來推斷其英語程度而已。我女兒本身都在外面讀倫敦英語, 但無念過比佢考試。     

goldking2 寫道:
[quote]
catleelee 寫道:
goldking 2

我個女讀1D班, 昨晚執書包揾中文書, 揾來揾去都只得常識書! 今日仲要上視覺藝術, 真係好多嘢帶. 唔知道其它家長會唔會報學校游泳班及英文考試呢?

catleelee


書單係無中文書既.
我地唔會報泳班, 因為報左其他泳會, 打電話去海天問過, 佢地話初班1對5, 睇價錢好扺. 不過唔知係露天定室內, 如果露天冬天就好凍. 另外個D英文考試唔知做乜? 請問有冇家長知有咩野作用. [/quote]
:giveup:


3400
123#
發表於 06-9-5 23:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


244
124#
發表於 06-9-5 23:43 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

catleelee 寫道:
Josephine

妳個女是否都入到小提琴班呀?



Yes. 入了小提琴班   

今天已問了Michelle 佢話1A 老師不準帶錶返學.
請問其他班有沒有指令.

Josephine
希望我的孩子茁壯成長


3400
125#
發表於 06-9-6 00:29 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


448
126#
發表於 06-9-6 08:59 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hi hih


my daughter in 1a , she say all book bring toschool



hilouey

Rank: 4


617
127#
發表於 06-9-6 09:24 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lamlam2000baby

妳個女叫咩名呀? 我個女叫李芷漫呀, 佢話在1D班有個女仔成日喊要揾媽媽喎! 昨天我個女在第2個小息揾唔到位坐低食野, 所以食唔到, 佢話D大姐姐坐晒, 所以好唔開心!

Catleelee  :cry:

Rank: 6Rank: 6


5065
128#
發表於 06-9-6 09:36 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

各位D班家長:

上視覺藝術,我買了塊普通有公仔的膠枱墊,但老師話唔夠大,我想請問吓各位,你們買了什麼?    

Rank: 6Rank: 6


5065
129#
發表於 06-9-6 09:50 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi Catleelee,

我個女星期一返學已經識到兩個朋友仔,小息一齊食嘢,但又唔知對方叫咩名,正傻豬 :  你囡囡識到朋友未呀?

Rank: 4


617
130#
發表於 06-9-6 09:59 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel

我問過一些三年級的學生,佢哋話可以帶報紙或寄郵包嗰D紙都得喇!

Catleelee

Rank: 6Rank: 6


5065
131#
發表於 06-9-6 10:17 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Catleelee,

報紙好似唔係幾好,未畫畫手仔已經黑漆漆;寄郵包嗰D紙就成日都要買
知唔知有冇啲類似枱布係膠面,洗完可以再用,但又要細張啲,邊到有得賣

Rank: 3Rank: 3


448
132#
發表於 06-9-6 10:18 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hihi goldking


我女兒讀1A,同你女兒一班,昨天有功課copywriting 女兒話用blue pen寫你係咪用blue pen我覺得p.1 用鉛筆


hilouey

Rank: 4


617
133#
發表於 06-9-6 10:27 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Mielmiel

我想嗰D郵包紙可以再用, 唔駛次次買! 係呢,妳個女叫咩名呀?

Rank: 4


617
134#
發表於 06-9-6 10:35 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel

咁叻女呀, 咁快識到朋友仔, 我個女應該未掛, 因為佢比較被動些, 真擔心!

Catleelee :-|

Rank: 6Rank: 6


5065
135#
發表於 06-9-6 10:53 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

catleelee,

我個女叫鄭杏研, Miel Cheng    我教囡囡問吓同學借吓擦膠、鉛筆咁啦  

Rank: 5Rank: 5


1815
136#
發表於 06-9-6 11:12 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

上年我比囝囝用"明X周刊"來墊

Rank: 2


36
137#
發表於 06-9-6 14:53 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一


catleelee &l amlam2000baby

Glad to meet you, My daughter is studied in 1D too~~~~~~
catleelee 寫道:
lamlam2000baby

妳個女叫咩名呀? 我個女叫李芷漫呀, 佢話在1D班有個女仔成日喊要揾媽媽喎! 昨天我個女在第2個小息揾唔到位坐低食野, 所以食唔到, 佢話D大姐姐坐晒, 所以好唔開心!

Catleelee  :cry:
  

Rank: 4


617
138#
發表於 06-9-6 15:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

honeycherrin

What is your daughter's name?   


3400
139#
發表於 06-9-6 16:07 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


3400
140#
發表於 06-9-6 16:09 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖