關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


244
121#
發表於 06-7-6 14:59 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Hello!!
A working mother with two kids

Rank: 5Rank: 5


1936
122#
發表於 06-7-6 15:14 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Amyony 寫道:
Hello!!
  

Rank: 3Rank: 3


371
123#
發表於 06-7-6 15:27 |只看該作者

Re: 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我係較早之前我曾經講過我囡讀果學校要試吃9間飯商個家長,終於今日有結果了...
學校經一輪投票後,選下兩間(太古(丹尼)及鴻業)作最後一次試食,也邀請新生家長也來試食,最後投票結果,都是舊公司優勝(鴻業),它勝在廠房近,食物有安全保證,味道不太濃烈,同埋凡事可以有商量~
雖然我唔係日日訂飯(多數是自己送飯),但佢地公司真係有很好的服務呢...

karencircle 寫道:
上次家長日時連老師都話學校間謄食公司唔得,話學校考慮換個間,希望新學年成事啦。[quote]
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
lcy1998430 寫道:
我個女就新屎坑三日香,第一次食新野就食好多,第二次就唔so都唔so下,難為我成日要諗煮乜鬼比佢食!
我個仔都係, 明明前排好鍾意食既但過一輪又話唔好食 , 那麼開學你是否煮飯給囡帶返學食呢?[/quote][/quote]

Rank: 3Rank: 3


371
124#
發表於 06-7-6 15:38 |只看該作者

Re: 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

最近好煩,學校最近出通告話學校將要轉直資(08年),皆因中學果面已經遞紙上教署轉為直資中學(實行中英文部),小學與它是一條龍學校,所以一定要跟,真係救命!我細女要跟定係唔跟家姐好呀?

即是話又要放下更多資金在教育方面...

呢區己有兩間直資中學,話可以學校自行決定教學語言...

唉,咁是否這是大勢所趨呀...

我只是係度發吓牢騷,你們唔回應都無所謂...

Rank: 5Rank: 5


1142
125#
發表於 06-7-6 16:50 |只看該作者

Re: 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

各位妳哋好     

我姨甥今年9月升讀3年級, 大家多多指教     
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


2147
126#
發表於 06-7-6 16:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

藍莓素對眼睛有益, 我都買D比我個囡食, 你地有無好介紹?

Rank: 5Rank: 5


1662
127#
發表於 06-7-6 17:07 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

藍莓素對眼睛有益, 我都買D比我個囡食, 你地有無好介紹?<--yes, 我都想買黎試試呀...好唔好味架   


邊個? 邊個? 邊個撞我??? 嘻...
AE_bb原來妳...我地咁近下次約出黎食lunch啦~~   

Rank: 5Rank: 5


1625
128#
發表於 06-7-6 17:33 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


Easy媽咪 寫道:
藍莓素對眼睛有益, 我都買D比我個囡食, 你地有無好介紹?<--yes, 我都想買黎試試呀...好唔好味架    >>>>>好味架, 又唔太甜


邊個? 邊個? 邊個撞我??? 嘻...
AE_bb原來妳...我地咁近下次約出黎食lunch啦~~    >>>>>更好啦   

Rank: 3Rank: 3


254
129#
發表於 06-7-6 18:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

學校都唔知有無攪錯,今年薄費成385元貴過上
年成百銀加覆真利害.
你地d仔女d學校有無咁貴呀?

Rank: 1


11
130#
發表於 06-7-6 18:06 |只看該作者

Re: 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

which school?

Rank: 4

醒目開學勳章


765
131#
發表於 06-7-6 18:07 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

薄費+美勞費+工作紙印刷費...等等, 都接近$500 大元喎!

Rank: 4

醒目開學勳章


765
132#
發表於 06-7-6 18:18 |只看該作者

Re: 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

轉直資?

初期學費應該唔會太貴 ge, 驚嚇走班客仔嘛!

如果兩姐妹分開兩間學校, 到時你都會幾辛苦呀!

其實接左龍都唔駛煩丫, 我地冇直屬中學, 仲要比人家更加努力、更加努力、更加努力...........



[quote]
Mandy0203 寫道:
最近好煩,學校最近出通告話學校將要轉直資(08年),皆因中學果面已經遞紙上教署轉為直資中學(實行中英文部),小學與它是一條龍學校,所以一定要跟,真係救命!我細女要跟定係唔跟家姐好呀?

Rank: 3Rank: 3


371
133#
發表於 06-7-6 18:38 |只看該作者

Re: 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

希望好似你咁講啦,唔會太貴,下個禮拜三開會,會講解直資學校的方針,希望會知多d,會少d煩惱...
我現在有三個女,係三姐妹,其中兩個小學階段唔會受影響(因為有個今年九月升小一),只係最細和肚裏面果個會受影響...
我可能考慮,若學校(中學)辦得唔好,我可能要囡囡出龍,變成同你地一樣的了...

Charitymami 寫道:
轉直資?

初期學費應該唔會太貴 ge, 驚嚇走班客仔嘛!

如果兩姐妹分開兩間學校, 到時你都會幾辛苦呀!

其實接左龍都唔駛煩丫, 我地冇直屬中學, 仲要比人家更加努力、更加努力、更加努力...........



[quote]
Mandy0203 寫道:
最近好煩,學校最近出通告話學校將要轉直資(08年),皆因中學果面已經遞紙上教署轉為直資中學(實行中英文部),小學與它是一條龍學校,所以一定要跟,真係救命!我細女要跟定係唔跟家姐好呀?

Rank: 3Rank: 3


371
134#
發表於 06-7-6 18:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Charitymami 寫道:
薄費+美勞費+工作紙印刷費...等等, 都接近$500 大元喎!

嘩,好貴呀...邊間呀?

amycoco,
歡迎你呀,多d來chat呀~

Rank: 5Rank: 5


2028
135#
發表於 06-7-6 20:31 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Hello All~~~,

我女都係升小三, 以後多多指教.

今日好開心呀, 阿女成績好好, 她的努力沒有白費.     

Rank: 5Rank: 5


1379
136#
發表於 06-7-6 21:13 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


Easy媽咪,

我係米遲咗嚟 li 到報到呀,已經9 頁lu 喎.

今日派咗書單,上學期要成$1066.2 好貴呀~~~~
  加埋大囡呀,仲勁呀,好肉尺呀
    

Rank: 3Rank: 3


254
137#
發表於 06-7-6 21:21 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我地係宣小,1,2年班英文完全唔點,
3年班書費成1300元,當中要買很多英文書,現在
才谷有鬼用咩!!
    
氣死我......

Rank: 3Rank: 3


347
138#
發表於 06-7-6 21:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:

Easy媽咪,

我係米遲咗嚟 li 到報到呀,已經9 頁lu 喎.


唔遲,唔遲,仲有我到第十頁包底報到 ,
昨天去了disneyland玩,好好彩,有得試玩"幸會史

Rank: 3Rank: 3


456
139#
發表於 06-7-7 04:10 |只看該作者

Re: 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾

Easy媽咪 ,

好呀! 搬左

Rank: 4


714
140#
發表於 06-7-7 10:09 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿囡買書就一次過比晒上、下學期,英文storybook未計已經要1800大元,年年最傷就係這個月啦 :cry:
CHUCHU 寫道:
今日派?書單,上學期要成$1066.2 好貴呀~~~~
  加埋大囡呀,仲勁呀,好肉尺呀
    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖