關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


226
121#
發表於 06-2-18 10:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

Inter-kids 我都聽聞, 也想同囡囡報, 您囡囡學了多久, 現在進度如何??  因我囡囡暑假時也在杏花村學了兩個多月併音班, 但好似不是太明白!  可否分享您的體驗??  THANKS  
ckckcktina 寫道:
dennisivy2002,
響北角, 英智傑, 你有無聽過啊, 我都係聽人講先去試下架, 你想知多d就上網打佢個名, 佢o地有website架, 好似都有好多野學下喎.

Rank: 5Rank: 5


2238
122#
發表於 06-2-18 12:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

check pm la. happy week end!   

Rank: 5Rank: 5


2238
123#
發表於 06-2-18 13:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

dennisivy2002,
o岩o岩返第一堂ja. 因為我要等佢開新班先上. 所以都未知點啊, 一係等我返多幾堂先再同你分享下la. 希望阿女聽得明老師講咩la.       好似可以響網上睇佢o地上課喎, 返去問下先..

Rank: 3Rank: 3


226
124#
發表於 06-2-20 10:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

thanks

Rank: 5Rank: 5


2238
125#
發表於 06-2-20 11:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

dennisivy2002,
welcome la. 你可以去試堂架, 試左ok先俾阿女返lor, 又唔使錢, 同埋之後唔係一定要返架麻..    

你有無同阿女報"香兒"呀? 開始接受報名lor, 可以去下面個web download 表格.

http://www.hkcchoir.org

Rank: 3Rank: 3


300
126#
發表於 06-2-20 15:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

睇哂呢個topic d msg, thx 各位ge 分享. 我個女讀緊n.2, 我都係arm arm 開始留意下小學.

ckckcktina 寫道:
dennisivy2002,
o岩o岩返第一堂ja. 因為我要等佢開新班先上. 所以都未知點啊, 一係等我返多幾堂先再同你分享下la. 希望阿女聽得明老師講咩la.       好似可以響網上睇佢o地上課喎, 返去問下先..


ckckcktina, 等待你ge 分享. 我都想知interkids 教得好唔好.

我個女而家都上緊 tom lee, 中國舞 & 溜冰, 都係玩ge. 遲d 想同佢學phonics.  唔知上d 興趣班係咪對入小學有幫助ge 呢  
晴晴媽媽

Rank: 3Rank: 3


226
127#
發表於 06-2-20 17:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

thank you so much, 您真是一個好細心的媽媽!!
該用戶已被刪除

128#
發表於 06-2-20 20:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

129#
發表於 06-2-20 20:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2769
130#
發表於 06-2-21 10:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

happyallthetime73
嘉諾撒小學屬男女校,中學係正隔離只係女校

對係愛蝶灣果間

Rank: 5Rank: 5


2238
131#
發表於 06-2-21 13:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

dennisivy2002,

唔使客氣la. 有好野緊係上bk同d阿媽分享下la.    

Rank: 5Rank: 5


2238
132#
發表於 06-2-21 13:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

有無問下佢識唔識我個女啊?     食lunch lo.. 返來再傾過.

Rank: 5Rank: 5


2238
133#
發表於 06-2-21 13:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽,
咁o岩o既, 我細女又係叫晴晴喎.....
   我大女細個(around 2yrs) 我都有同佢報過tom lee, 但係等左好耐都無feedback又係得個等字, 後來佢最近先打來話有位, 問我仲返唔返, 我無返lo, 因為同阿女響出面琴行報左學琴好耐lor. 都學左around 1yr. 而且tom lee的學費都唔便架喎. 所以放棄左lo.. n2? 係唔係=k2啊? 你阿女幾歲啊? 我都係貪佢有外籍老師教, 而且比例又唔係高, 1:4 老師容易d handle囉. 但係由於阿女d時間比較早, 所以宜家佢果班得2個小朋友, 即係1:2, 所以幾好lor, 佢o地上堂會幫你錄音, 等小朋友帶返屋企revision, 同埋俾家長聽返佢上堂教左d咩. 不過d錄音帶就要自己帶, or可以用mp3錄, 老師會幫你搞, 只係俾小朋友帶返學校就ok架la. 你去試下堂先lor. 話唔定係免費, 上左唔好又唔係一定要join佢o地.  

Rank: 3Rank: 3


300
134#
發表於 06-2-21 14:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina, n.2 = k.1, 仲有3個幾月先4 yrs.
tom lee 我地都排左1 yr 有多, 雖然我覺得好arc 鐘 (話1 hr course, 到 1st lesson 阿sir 話係50min, 上堂其實由開始到goodbye song 最多都係得40min), 不過阿女上得好開心, 所以都諗住繼續上. 上完就會學琴, 你個女而家係邊度學?

阿女歲幾時報過abx pathwxx, 比左deposit 後一直開唔到班, 留msg 又無覆, 到而家都無上過. 聽你講interkids 都幾好咁, 不過阿女返full day, 要安排下時間先得.

如果north point - quarry bay, 邊間小學算少d 功課, 校風又好ge 呢     st.paul happy valley 難唔難入?
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


2238
135#
發表於 06-2-21 15:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽,
oh i c i c, 哇, 你阿女歲幾你就同佢報定英文班la. 咁快o既..    我之前都有諗住同阿女報abx pathxxx架, 但係之前響bk另一個topic, d阿媽話呢間野唔掂, 所以無報lor. 之後我都諗左好多間. Learing plus (wan chai), 英國文化協會 etc.... 最後bk媽咪介紹左響炮台山有間friend, 我留左名但係又係要等, 而且interkid都係留左名先, 咁in佢o地通知有位先, 咁我先去上lor.
我都唔係好知架, 聽講宜家好多小學 p1-p3都係happyhour 要到p4先至有料到, st. paul happy valley唔知難唔難入喎, 不過我聽人講我阿女間幼稚園大部分女仔都入到, 因為阿校長同小學校長熟喎... 你阿女響邊度讀緊啊?

Rank: 3Rank: 3


226
136#
發表於 06-2-21 15:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

你知否"香兒"那課程比較好, 那一間分校好呢?? :
ckckcktina 寫道:
dennisivy2002,

唔使客氣la. 有好野緊係上bk同d阿媽分享下la.    

Rank: 5Rank: 5


2769
137#
發表於 06-2-21 15:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
果日趕唔切睇BK,所以無提到,不過果日我個囡同心心玩得好開心,聽佢媽咪講小一都係揀番跑馬地聖保祿

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1149
138#
發表於 06-2-21 15:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina, 晴晴_媽媽,

我都打算幫我仔仔報phonics, 諗住選either ABX-PathwXX or Inter-kids,因為之前荷花本書介紹過。
原來ABX-PathwXX唔好呀。想問下我個仔今年9月讀K1,到時先報phonics或英文班,會唔會太遲呢??係唔係要響waiting list第好耐嫁?
佢E家好鐘意睇同讀"phonics kids" set。

Rank: 5Rank: 5


2238
139#
發表於 06-2-21 16:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

dennisivy2002,

sorry呀, 我都唔知香兒咩課程好, 我都係淨係報一樣架ja. 就係合唱團. 分校都唔知邊間好喎, 不過我諗緊係總校會好d啦, 我果日上去交表, 好大呀, 成層都係喎, 而且d小朋友又著晒d團服, 好似好有規模咁lo. 你住邊區架, 香港有3間. 北角總校, 城市花園顯理中學, 太古. 咁你想去邊間啊?   

Rank: 5Rank: 5


2238
140#
發表於 06-2-21 16:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

真係好la. 如果真係, 大家就要認真交流下la.     , 心心媽媽上唔上bk架, 叫佢一齊來傾下la.    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖