- 在線時間
- 522 小時
- 最後登錄
- 19-11-25
- 國民生產力
- 407
- 附加生產力
- 395
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2158
- 主題
- 41
- 精華
- 0
- 積分
- 2960
- UID
- 57160
 
|
Re: SPK interview
Hi, Baby951104
1.我估唔止1200人, 因為佢9點開始報名, 我10點前去到排隊, 到我的時候已有300人報了名. 1個鐘已有300人, 況且我走的時候比我到達時有更多人入去報名. 所以我估應該超過1200人.
2.真的, in的時間真的太太太短了. 咁係咪時間短的就代表沒有機會呢???
3.收生準則其實間間都係表現得好就有機會, 都係無絕對的. 因為可能有300人表現得好, 咁都要有些人site出黎.
4. 咁奇怪, 識得人的都不能肯定到有位???!!! 莫非今年有很多很多識得人的家長? 不知道! 但這topic之前犬位媽媽提出一個很好的point, 就是今年申請的人數應該是很少很少了, 因為受SARS的影響, 所以03年的出生率是真的低很多的. 所以機會又好似比舊年或出年大D了.
又或者係, 要等好耐好耐先知, 所以我地會越諗越多野. 越諗越唔想希望越大, 失望越大!!!
[quote]
baby951104 寫道:
AndyRain,
大部份家長都冇信心 |
|